Gå til innhold

Sykelig sjalu kjæreste? hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tror her ar en ekstremt sjalu kjæreste? at den nesten går over grensa.. igår hang vi sammen, og han begynte å dra typ i toppen min og bare hvem har fått sett disse puppene her da, og begynte å dra ut puppene mine fra bh osv, og jeg bare ingen slutt nå. Jeg var på utenlands tur i sommer med venninner av meg og da sover man jo ikke med så veldig mye klær right, og jeg bare jeg sov i med en topp og en shorts.. så begynte han å si du har sikkert vist puppene og kroppen din foran de, så kom han med en kommentar : føler meg ikke spesielt spesiell når "alle" har sett den kroppen din. Så sa jeg det er venninner av meg, skal jeg gå i bukse på stranda liksom? og jeg ble sint fordi herregud da? så sa jeg tror du jeg går naken foran folk å viser kroppen min frem liksom? jeg gjør jo ikke det liksom.. så syntes hun jeg henger altfor mye med søsteren min, og forteller meg hele tiden sånn ja du skal vel ut med venninnene dine igjen da eller? er som om jeg ikke kan ha et annet liv bortsett fra han?
Deretter skulle jeg til å fikse meg på badet fordi vi skulle legge oss, jeg satt på doen da han begynte å tulle med vannkrana og kasta litt vann på meg, så sa jeg det holder nå altså, så stoppa han ikke før jeg ble en god del våt.. også sa jeg okeeey så dro han av meg toppen min mens jeg satt der og han bare denne toppen er jo våt nå uansett. så jeg satt der uten noe. Tenkte ikke noe spesielt over det, men syntes det var i "overkant" for mye. Da vi går å legger oss forteller han meg at han hadde blitt bedt på date, men at han ikke skulle gå uansett? så sa han sånn : vi kan jo bare være friends with benefits? og jeg bare ehh så sa jeg begge har jo følelser for hverandre så hvorfor det.. han svarte ikke på det da.. og andre ganger kan vi sitte å se på film, og vi sitter å koser med hverandre.. Og da jeg plutselig sier jeg skal gå på do ellerno, sier han etterpå oja du viser ingen interesse for meg i det hele tatt, så sier jeg sånn jeg var bare på do? så begynner han med å mase om at jeg ikke viser interesse?? når vi har sittet å kost kjempe lenge og fordi jeg skulle gjøre en annen ting? 

Plis trenger hjelp...

Anonymkode: 58628...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting er at når han merker jeg blir sint eller lei meg, begynner han alltid å kose med meg fordi det er hans måte å fikse opp i ting? 

Anonymkode: 58628...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som du skriver virker det som om hverken du eller han er voksne nok til å være i forhold.

Anonymkode: 305ee...267

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg henger meg opp i at han foreslår å være friends with benefits. Hadde du noengang sagt det til en person du hadde følelser for? nei. så han er rett og slett ikke forelsket i deg. Han vil ha andre på si. Han respekterer deg generelt ikke i det hele tatt. En kjæreste er en som ønsker deg alt godt, han respekterer at du vil ha tid med venner, foreslår ikke å være knullevenner, kom deg vekk

Anonymkode: e301d...5bb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det mer ut som han kun vil ha deg som pulevenn slik at han kan treffe andre, men at du allikevel holder deg kun til han..

Anonymkode: a0ee1...ea0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres barnslig, usikker og useriøs ut. Hva du skal gjøre? Finn deg en som ikke omtaler deg som friends with benefits.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...