Gjest Overrasket Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Hvilke 10 sanger skulle du ønske at du hadde gitt på ditt helt egne album? Bruk gjerne koblinger til youtube, soundcloud ol. så det blir lette å spille av skiven din! Dette er mitt album: Første spor må være rytmisk, fengende og ikke for saktegående: Spor nr. 2 må være en enkel melodi som setter seg lett og med en underfundig tekst: Spor nummer tre må slå fast albumets overordnede stemning: Spor nummer 4 må løfte gjennomsnittstrykket på albumet betraktelig Spor nummer 5 bør gjøre albumet udødelig: Før spor nummer seks bør du allerede ha etablert albumet godt nok til at den 6. sangen kan være akkurat den du er på det mest sårbare: Etter det veldig personlige 6. sporet bør spor 7 være en koselig allsangverdig låt som gradevis bygges opp, og spor 8 må ta over fra spor 7 og fortsette oppbyggingen til et overdådig høydepunkt. Spor nummer ni bør bære en selvbiografisk sang der sangstemmen står i fokus Og albumet bør rundes av med en nydelig låt som fanger litt av alle de andre sangene og får deg til å sette hele albumet på konstant shuffle-repeat. Hva synes dere om albumet mitt, er det noen som ville ha kjøpt det? Jeg håper flere legger ut sine album så jeg får masse låter å lytte til.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 På 27.8.2018 den 16.28, Overrasket skrev: så jeg får masse låter å lytte til. Hei Jeg har ikke noe bidrag, men jeg vil tipse deg om @Rumles spillelister Anonymkode: ffd56...804 2
Gjest Overrasket Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Jeg har ikke noe bidrag, men jeg vil tipse deg om @Rumles spillelister Anonymkode: ffd56...804 Takk! Dog er jeg allerede godt kjent med Rumles musikk her på KG .
Wonders Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Rent klassisk album med Ludwig van Beethoven og Wolfgang Amadeus Mozart.
Gjest Stella Rose Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 (endret) Et album med blanding av Linkin Park, Depeche Mode, Muse, REM,Miley Cyrus( Backyard Sessions ) og The Pretty Reckless. Endret 31. august 2018 av Stella Rose
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 1. Strawberry Fields Forever - The Beatles 2. Child in Time- Deep Purple 3. Avalanche- Cellar Darling 4. A World of our Own- The Seekers 5. Rhiannon- Fleetwood Mac 6. Deamon Lover- Shocking Blue 7. Stairway To Heaven - Led Zeppelin 8. Different Drum- Linda Ronstadt 9. Bohemian Rhapsody- Queen 10. Numb- Meg Myers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå