Sniglå Skrevet 14. mars 2005 #21 Skrevet 14. mars 2005 Nå på lørdag, vi så Bambi og moren til Bambi ble skutt.... Felte en liten tåre, så tok jeg meg sammen og tenkte at "hallo, dette er en tegnefilm laget på 40-tallet.... Skjerp deg". Men det er jo trist likevel!
nat26 Skrevet 14. mars 2005 #22 Skrevet 14. mars 2005 Forrige uke når jeg så på Oprah.Når de visste bilde av en baby som bare var 300g når hun ble født,og hun overlevde:)
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #23 Skrevet 14. mars 2005 For et par kvelder siden. La ved siden av min mann i sengen og følte meg så veldig alene. Gråt over en del feile valg i livet.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2005 #25 Skrevet 14. mars 2005 jeg gråter alltid når jeg leser timbuktu, men så er jeg en dyreelsker da, og bare synet av en hund som har det vondt får meg til¨å gråte....
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #26 Skrevet 14. mars 2005 Når jeg en gang for en stund siden som vanlig våknet opp alene i senga og tenkte på en mann jeg savner veldig. Men tenkte kjapt "ta deg sammen da, menneske!".
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2005 #27 Skrevet 14. mars 2005 jeg gråter alltid når jeg leser timbuktu' date=' men så er jeg en dyreelsker da, og bare synet av en hund som har det vondt får meg til¨å gråte....[/quote']' Enig der.. Griner som en unge når jeg ser Animal police på AC..
Gjest Cerise Skrevet 14. mars 2005 #28 Skrevet 14. mars 2005 I går,var på kino og så der untergang. trillet noen tårer nedover kinnet mitt endel ganger da..
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 14. mars 2005 #29 Skrevet 14. mars 2005 Nå på lørdag, vi så Bambi og moren til Bambi ble skutt.... Felte en liten tåre, så tok jeg meg sammen og tenkte at "hallo, dette er en tegnefilm laget på 40-tallet.... Skjerp deg". Men det er jo trist likevel! Hehe, minte om meg selv! Jeg gråt nemlig en skvett i går da jeg så barnefilmen Istid. Er lettrørt
Sniglå Skrevet 14. mars 2005 #30 Skrevet 14. mars 2005 Hehe, minte om meg selv! Jeg gråt nemlig en skvett i går da jeg så barnefilmen Istid. Er lettrørt Istid, ja! Favorittfilmen min! Tipper du gråt der Manfred så på tegningene i hulen som minte han om "kone og barn"? Det gråter hverfall jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #32 Skrevet 14. mars 2005 I høst en eller annen gang da Liten var på sitt verste og jeg følte at jeg hadde null kontroll og var rimelig fortvilet over utviklingen hos ungen min..... Da gråt jeg høyt - jeg vrælte ut så jeg er sikker på at naboene kunne høre meg.... men nå er alt mye bedre
Dødspingvinen Skrevet 14. mars 2005 #33 Skrevet 14. mars 2005 Gråt faktisk ganske mye i dag. Smertegrining pga av furstuet/mulig knekt fot. syns jeg hadde god grunn. Ellers griner jeg ganske ofte. Av triste filmer, av glede av sinne etc..
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. mars 2005 #34 Skrevet 14. mars 2005 I går pga dårlige nyheter om en syk onkel det går stadig raskere nedover med. Godt å kunne krype inn i armkroken til kjæresten og bli holdt rundt da.
magolia Skrevet 14. mars 2005 #35 Skrevet 14. mars 2005 For 8 dager siden, sist søndag. Ingen spesiell grunn, var bare sliten og ensom. Gråter sjelden og har ikke til "vane "å gråte helt alene, men da var min samboer bortreist og jeg hadde nok altfor god tid til å tenke over ting.. Hadde håpet av mitt lille utbrudd var pga PMS, men akk nei.. ingen mens... (...sluttet på pillen i oktober, fortsatt ikke fått tilbake mensen.
smidja Skrevet 14. mars 2005 #36 Skrevet 14. mars 2005 Gråt i går, på lørdag, og en liten skvett i dag. Har det ikke så lett i følelseslivet mitt for tiden...
koldbruna Skrevet 14. mars 2005 #38 Skrevet 14. mars 2005 Jeg gråt under siste diskusjon med mannen min,fordi jeg blir så oppgitt av at han ikke forstår meg og hva jeg vil.Han er såååååå hjelpsom til andre,men ser ikke at jeg også faktisk kan trenge litt hjelp. Koldbruna
Arwen Skrevet 14. mars 2005 #39 Skrevet 14. mars 2005 Faktisk måtte både jeg og forloveren min tørke noen tårer på en fest vi var på for noen uker siden, vi snakket om bryllupet og om hvordan jeg og B hadde kommet oss gjennom problemene vi har hatt tidligere. Litt for mye vin og to veldig sentimentale jenter = tårer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå