Gå til innhold

Når og hvorfor gråt du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei alle sammen..Når og hvorfor gråt du sist.?

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Jeg gråter såpass ofte at det husker jeg aldri :oops:

Det kom en liten skvett da Andrea røk ut, men det var bare fordi jeg griner når jeg ser andre grine, og hu skreik :)

Jeg griner når jeg ser nyhetene, på slutten av alle mulige dramaserie-episoder, når jeg tenker på hver minste lille motgang i livet mitt...osv. Jeg er sutreguri :-?

Skrevet

Det var på fredag.

Har hangla litt med meg og kjæresten. No er han på tur og vi skreiv sms etter at eg hadde lagt meg. Så skreiv han nokon skikkelig fine ting til meg, som eg vart kjempegla for. + at eg savna han litt. + at eg nettopp hadde operert og var litt i ulage pga smertestillande og sånn.

:ler:

Men det var ikkje HUUUULK-HUUUULK altså, berre sånn at tårene trilla litt.

Skrevet

I dag pga. krangling med kjæresten og jeg fant ut at foreldrene mine skal skille seg.

Gjest Maikana
Skrevet

Jeg gråt litt da jeg dro fra katten min i Norge i februar, fordi det antagelig var siste gangen jeg fikk se henne. Jeg kommer ikke hjem på et år, og hun har kreft. Hun er så glad i meg, og jeg har hatt henne i 15 år...

:(

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg griner når jeg ser nyhetene, på slutten av alle mulige dramaserie-episoder, når jeg tenker på hver minste lille motgang i livet mitt...osv. Jeg er sutreguri  :-?

Å gråte er jo digg. Heldiggris!

Jeg gråt sist i dusjen. Det var bare et par tårer og kunne godt vært mye mer, synes jeg.

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg felte noen tårer i går, når Gro Marit Istad-Kristiansen vant VM-gull. Det var helt rått! :bukke: :hoppe::blomst:

Gjest gjest1
Skrevet

Da legen åpnet halsen min med en tang. Og jeg fikk ikke et plastikkdyr engang :(

Skrevet

Det kom et par tårer i går fordi jeg krangla litt med Mannen, men sist jeg gråt skikkelig var i begravelsen til den tidligere sjefen min for omtrent to uker siden...

Skrevet
Jeg felte noen tårer i går, når Gro Marit Istad-Kristiansen vant VM-gull. Det var helt rått! :bukke:  :hoppe:  :blomst:

Jeg og!

:ler:

Gjest Embla s
Skrevet

I går; leste "Piken med svovelstikkene" høyt for et barn. :(

Gjest SumoBryter
Skrevet

En uke siden.

Ja her kan dere mene jeg er helt ustabil, osv... Men jeg er gravid og hormonell.

Sist jeg gråt var da jeg gikk langs gaten og ba til Gud om at han må hjelpe min samboer med en stor skummel oppgave som han snart må gjennom. Jeg følte plutselig at hans døde farmor var der og bekreftet at hun skulle være der for ham. Da gikk jeg rundt på gatene og gråt.Følelsen var veldig sterk. Jeg har aldri møtt hans farmor fordi hun døde for over 20 år siden, men for en eller annen grunn etter min datter ble født har jeg alltid følt at hun er der for oss.

Skrevet

Igår, da jeg og pappa var på på graven til mamma :(

Gjest Formosiss
Skrevet

I går.

Var sliten etter 8 timer på hektisk jobb og hadde generelt en dååårlig dag. Satte meg ned når jeg kom hjem og da kom syndefloden. Men det var deilig, da.

Gjest SumoBryter
Skrevet
I går; leste "Piken med svovelstikkene" høyt for et barn.  :(

Den får meg også til å gråte garantert.

Gjest skindeep
Skrevet

Da jeg hørte tir`na`noir med Vamp... den sangen er sååå nydelig, og den minner meg om oldefaren min!

Gjest lilletroll
Skrevet

Forrige gang jeg gråt var det når jeg lo så jeg gråt.... :-? Og det var på lørdag....

Forrige gang jeg gråt trist gråt var....hm...husker ikke, men det var sikkert en eller annen film jeg så :wink:

Skrevet

For en uke siden, fordi jeg savner Pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...