AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 jeg har 2 jobber, ene er en fulltidsjobb, den andre er en ekstrajobb som jeg tar på meg når noen andre ikke kan. Derfor har jeg ikke fått noe særlig ansvar eller blitt vist de mer "kompliserte" oppgavene. Jeg gjør altså bare det enkle. Så var det en kveld jeg og kollegaen var der da, vi går veldig fint sammen, men hun har en venninne som ofte dukker opp der. Denne venninnen henvender seg aldri til meg og har aldri gjort det, jeg har aldri tatt meg nær av det for hun er ingen viktig person for meg uansett. Stort sett har jeg pleid å være der med en annen kollega som jeg også går bra sammen med, men denne kollegaen er fast ansatt og tar derfor det meste av ansvar og de mer kompliserte oppgavene. uansett er det den med hovedansvaret som må gå over og se at alt er gjort. så dukker denne venninnen opp, mens jeg ikke har noe å gjøre. så sier hun tydelig slik at jeg skal høre det;"er bare du som jobber her ser jeg" , "skal jeg hjelpe til sideniden den andre tydeligvis bare tar imot lønn"? masse sånne hint om at jeg ikke gjør noen ting. altså, jeg gjør faktisk noe, dessuten var det tilfeldig at det var hun som var "på" oppgaven da vi ikke trenger å være 2 for å utføre den. hvordan hadde dere tatt imot slik? jeg bare latet som jeg ikke hørte henne.. Anonymkode: f4cda...7c0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 For en drittkjerring. Anonymkode: e5c23...206 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Hadde nok ikke klart å tie. Men sagt kødder du? Eller noe i den duren. Idioter slipper man desverre ikke unna Anonymkode: bffa2...728 1
Khloe P.T Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Jeg hadde høflig bedt henne dra til helvete. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Hadde sagt "ja, hadde vært fint om du kunne hjelpe ltit så det er enklere for meg å chille bak i butikken 😀" Anonymkode: 1155b...5f9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Jeg hadde spurt kollegaen min om hvilken diagnose venninnen hennes har, og om hun er støttekontakten hennes. Anonymkode: effbe...496 8
Gjest Irened75 Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 Men hva gjør venninnen der om hun ikke jobber der? Er det slik at sjefen tillater at uvedkommende skal ha adgang til områder som er til bare for ansatte ? Hadde sørget for at denne " venninnen " ikke fikk mulighet til å troppe opp i tide og u-tide. Er tydelig at hun vil at den andre ansatte skal ha tid til å underholde henne når hun egentlig skal jobbe.
Gjest theTitanic Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 Om du så HADDE sittet der kun for å ta imot lønn så hadde det fremdeles ikke vært denne venninnen sin sak. «H*n kan passe sine egne saker og ellers holde munn» som tante sofie sier om trikkeføreren i arbeidstiden.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 Min første tanke er om kollegaen din kanskje bitcher om deg til venninnen sin og sier at du ikke gjør noe særlig? Anonymkode: feb3d...3b7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå