AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 jeg er 27 år og skal kvitte meg med en del klær. har rett og slett ikke plass til alt. nei, jeg er ikke av de kvinnene som nærmest har en butikk med sko, klær og sminke. jeg er en av de kvinnene som omtrent aldri bruker sminke, har få skopar osv. men klær har blitt kjøpt opp gjennom tidene, og jeg bare tenker at, herregud så mye jeg egentlig har som jeg bare har glemt. smaken har også forandret seg veldig. da jeg var ganske ung var jeg opptatt av å se ut som en bimbo, så det er masse hvitt og rosa, sånne søte klær som ikke er meg i det hele tatt i dag. så fikk jeg den tiden jeg skulle se ut som en gangster, med jobbebukser og hettegensere. så kom den tiden jeg hatet å være kvinne og ville se lesbisk ut. nå er jeg nøytral, med jeans og vanlige topper som ikke er altfor tettsittende. jeg kjøpte også for store jeans da jeg var sånn 16 år, fordi jeg var så sikker på at jeg kom til å legge på meg, men det har jeg ikke gjort. egentlig tvert imot, så de er fremdeles for store og ser nesten ubrukte ut. men kanskje de er kjekke å ha til den dagen jeg blir sånn 50, når jeg mest sannsynlig ikke er fullt så tynn som nå. men er det flere enn meg som blir uvel når dere ser hvor mye som er i skapet deres? jeg skal ikke shoppe i år, ikke neste år heller. Anonymkode: c9324...664
Pal Fungi Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Blir ikke uvel, men jeg tar en "sjekk" med jevne mellomrom for å se om det er noe jeg ikke bruker lenger som kan gis bort
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Om du har noen i omgangskretsen som kunne passet i klærne og som kanskje har knapp økonomi, kanskje de ville hatt noe av det? Husket jeg pleide få litt klær av svigerinnen min da jeg var yngre, kom veldig godt med da jeg hadde knapp økonomi. Har vært syk i mange år og har fortsatt knapp økonomi og hadde blitt kjempeglad om jeg fortsatt kunne arve henne. Men tror hun tenker jeg har blitt for gammel for å arve og at jeg kanskje hadde blitt fornærmet om hun tilbydde meg klær Anonymkode: 85029...ae5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har noen i omgangskretsen som kunne passet i klærne og som kanskje har knapp økonomi, kanskje de ville hatt noe av det? Husket jeg pleide få litt klær av svigerinnen min da jeg var yngre, kom veldig godt med da jeg hadde knapp økonomi. Har vært syk i mange år og har fortsatt knapp økonomi og hadde blitt kjempeglad om jeg fortsatt kunne arve henne. Men tror hun tenker jeg har blitt for gammel for å arve og at jeg kanskje hadde blitt fornærmet om hun tilbydde meg klær Anonymkode: 85029...ae5 takk for svar, men føler at man ikke spør om folk vil ha klær gratis eller billig, da jeg har inntrykk av at folk har blitt litt for "stolte". jeg tenker at det er fattigere folk rundt i verdenen som kan få bedre nytte og få det gratis. i tillegg har søsteren min plukket ut noe hun vil ha når hun passer i det. sånn ellers kanskje jeg prøver å selge de klærne som er litt dyrere. Anonymkode: c9324...664
Trolltunge Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Jeg vet ikke hva som skjer i mine klesskap. Jeg føler ikke at jeg kjøper så mye klær, men jeg tror de formerer seg i skapet. Jeg tar en opprydding et par ganger i året, og hver gang dukker det opp klær jeg kan sverge på at jeg aldri har sett før. 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå