AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 1/2 år og vi har hatt det fint sammen, jeg har blitt veldig glad i datteren hans og vært veldig ddelaktig i henne. Han spurte om vi skulle flytte sammen i påsken og har snakket om bryllupet vårt. Men så starter jeg med flytte prosessen nå og da stresset han plutselig helt ut, sa han ikke var klar for å flytte sammen fordi han var usikker på forholdet og var redd for å angre. Jeg sa at jeg ikke kunne være sammen med en som var usikker på forholdet etter så lang tid. Men jeg nevnte også at fremtiden aldri er skrevet i stein uansett og man vet jo aldri hva som skjer, Men deg er viktig for meg at man kan se for seg en fremtid med partneren. Han sa at han aldri har hatt det så bra med noen som med meg, at han aldri kom til å finne seg en så bra kjæreste og at han ikke kom til å finne seg noen som var så bra med dattera som meg. Men samtidig klarte han ikke svare meg på om han var sukker på forholdet. Tror han har følt seg presset opp i ett hjørne fordi han skal studere og da må vi kjøpe nå eller vente til han er ferdig! Men uansett... Så jeg gikk derfra og sa at jeg må ha en kjæreste som jeg kan være trygg på. Det ble slutt men i dag kommer jo såklart tvilen på om jeg gjorde rett. Burde jeg ha droppet den samtalen og bare hatt det bra med han en stund eller tenker dere at om han tviler nå så vil han alltid gjøre det? Gjorde jeg rett valg? Anonymkode: 619b1...8e3 Anonymkode: 8107c...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg hadde heller ikke flyttet sammen med en som sier flatt ut at han er usikker på forholdet. Ei heller fortsatt forholdet i det stadiet. Jeg stresset også litt i perioder når men og samboer flyttet sammen. Men ikke fordi jeg var usikker på forholdet våres, det var det at jeg syns det var skummelt å skulle dele hverdagslivet med noen på den måten igjen, redd for at det ikke skulle fungere slik jeg håpet på, og fordi jeg var så fordømt forelsket i han, at jeg nesten ikke folk puste... Men vi hadde en prat om det, og jeg forsikret han veldig om at jeg overhodet ikke var usikker på forholdet, og at jeg virkelig ønsket dette. Og det merket han nok på meg, og han hadde stor forståelse for at jeg syns det var både spennende, litt skummelt, og alt på en gang, det å skulle flytte sammen. Men han hadde aldri gjort det om han faktisk var usikker på om jeg var usikker. Og det hadde heller ikke jeg! Så nei, jeg syns ikke du tok feil valg. Han kan ikke komme NÅ, når du skal flytte inn, med at han er usikker altså.. Da burde han holdt kjeft om alt dette, til han var sikker.. Anonymkode: a88a2...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Del Skrevet 27. august 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde heller ikke flyttet sammen med en som sier flatt ut at han er usikker på forholdet. Ei heller fortsatt forholdet i det stadiet. Jeg stresset også litt i perioder når men og samboer flyttet sammen. Men ikke fordi jeg var usikker på forholdet våres, det var det at jeg syns det var skummelt å skulle dele hverdagslivet med noen på den måten igjen, redd for at det ikke skulle fungere slik jeg håpet på, og fordi jeg var så fordømt forelsket i han, at jeg nesten ikke folk puste... Men vi hadde en prat om det, og jeg forsikret han veldig om at jeg overhodet ikke var usikker på forholdet, og at jeg virkelig ønsket dette. Og det merket han nok på meg, og han hadde stor forståelse for at jeg syns det var både spennende, litt skummelt, og alt på en gang, det å skulle flytte sammen. Men han hadde aldri gjort det om han faktisk var usikker på om jeg var usikker. Og det hadde heller ikke jeg! Så nei, jeg syns ikke du tok feil valg. Han kan ikke komme NÅ, når du skal flytte inn, med at han er usikker altså.. Da burde han holdt kjeft om alt dette, til han var sikker.. Anonymkode: a88a2...977 Han mener han var sukker i påsken og at det har gått så opp og ned etter det. Men han har i mellomtiden snakket om bryllupet vårt så det gir jo ikke mening. Og hver gang jeg har spurt om han er sikker på dette med å flytte sammen har han sagt ja. Kan det hende han følte seg litt presset da? Siden jeg sa det burde settes igang nå for å få det gjort før finansieringsbeviset gikk ut? Anonymkode: 8107c...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå