Gå til innhold

Hans fantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært kjæreste med en mann i ett halvt år. Han er over 40. Han har fortalt meg om en fantasi har har. Å se meg sammen med en annen kvinne. Han hadde likt synet. Greit nok. Det er nok ganske uaktuelt for min del, men har spilt litt med når han har snakket om det. Sa at han hadde evt. fått se og og kanskje ta litt, men at han ikke kunne hatt sex med henne.

Da sa han at det hadde han respektert, men han kunne jo bare hatt litt sex med henne siden hun først lå der? Eh nei. 

Nå i ettertid plager det  meg at han faktisk kunne tenke seg å ha sex med en annen kvinne også. At han tenner på det liksom. Ble bare kvalm av hele greia. 

Jeg prøvde å snu på situasjonen, hvis det var meg  med to menn og det var selvsagt helt uaktuelt...

Noe å bry seg om?

Anonymkode: 31d29...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært kjæreste med en mann i ett halvt år. Han er over 40. Han har fortalt meg om en fantasi har har. Å se meg sammen med en annen kvinne. Han hadde likt synet. Greit nok. Det er nok ganske uaktuelt for min del, men har spilt litt med når han har snakket om det. Sa at han hadde evt. fått se og og kanskje ta litt, men at han ikke kunne hatt sex med henne.

Da sa han at det hadde han respektert, men han kunne jo bare hatt litt sex med henne siden hun først lå der? Eh nei. 

Nå i ettertid plager det  meg at han faktisk kunne tenke seg å ha sex med en annen kvinne også. At han tenner på det liksom. Ble bare kvalm av hele greia. 

Jeg prøvde å snu på situasjonen, hvis det var meg  med to menn og det var selvsagt helt uaktuelt...

Noe å bry seg om?

Han respekterer det, men bittelitt sex med ho må vel gå an ja 😂

Høres ut som dere har helt ulike verdier. Jeg er null interessert i et åpent forhold, men er jo de som liker det. For meg er det en svært unaturlig tanke å skulle ha sex med en annen person hvis jeg har en partner og den blir ikke noe mindre unaturlig av at kjæresten skal se på det. Hadde jeg hatt en dame som hadde foreslått det samme så hadde jeg avsluttet forholdet.

Skrevet

Dame her. Vært gift i snart 10 år, og har de siste to årene fantasert meg styrtkåt på at mannen min får en bj av en fremmed kvinne - mens jeg ser på.  Vi har snakka om det også, og har vel planer om å få det til. Tror det kan bli spennende! Men er veldig glad for at han bastant sa han ikke vil "dele" meg med en annen mann på noe vis. 

Anonymkode: 1489a...8f3

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe å bry seg om?

Tror du skal lete vel og lenge for å komme over en mann som ikke kunne TENKE seg sex med en annen kvinne. Det er vanskelig nok å finne dem som ikke kunne gjort det også, om muligheten var der. 

Dersom denne fantasien er temmelig uaktuell for deg synes jeg at du burde avskrive den helt. Både for din del og for en eventuell annen kvinnes del. Fy søren så ydmykende og ekkelt det ville være å være den andre kvinnen, og så oppdage at kvinnen du skulle kose med egentlig fant det frastøtende, men kun gjorde det for å oppfylle mannens fantasi. For selvfølgelig ville hun merket at du ikke likte det, og det ville være utrolig ufint mot henne! Mennesker er mennesker, med følelser, de er ikke leketøy! 

Anonymkode: 6b401...2cf

Gjest Alterego666
Skrevet

Prøv å fokusere på at du har en mann som stoler så mye på deg og forholdet deres at han deler slike fantasier med deg.

Slik jeg forstår HI så har dere snakket om dette, han forteller hva han fantaserer om og aksepterer din holdning uten å presse. 

Kanskje du også har fantasier som er pikante? Kanskje dere over år er såpass i bevegelse at lyster og praksis endrer seg?

Da er det fint om dere på forhånd har erablert åpen dialog og åpent sinn.

Slik ville jeg forsøkt å tenke, men det trenger ikke være riktig for alle.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal lete vel og lenge for å komme over en mann som ikke kunne TENKE seg sex med en annen kvinne. Det er vanskelig nok å finne dem som ikke kunne gjort det også, om muligheten var der. 

Dersom denne fantasien er temmelig uaktuell for deg synes jeg at du burde avskrive den helt. Både for din del og for en eventuell annen kvinnes del. Fy søren så ydmykende og ekkelt det ville være å være den andre kvinnen, og så oppdage at kvinnen du skulle kose med egentlig fant det frastøtende, men kun gjorde det for å oppfylle mannens fantasi. For selvfølgelig ville hun merket at du ikke likte det, og det ville være utrolig ufint mot henne! Mennesker er mennesker, med følelser, de er ikke leketøy! 

Anonymkode: 6b401...2cf

Dette.

Fikk komisk nok nettopp en meld av daten min «Jeg vet du er biseksuell og hvis du vil leke med ei annen dame er det helt ok. Med eller uten meg (helst med)», etterfulgt av ymse smileyer...

Det er nok ikke uvanlig at han tenker sånn, og hans tanker om å ha seg litt med den andre dama handler ikke nødvendigvis om deg og deres relasjon. Men det er bare du som vet hvor din grense går. Jeg er ganske liberal, men jeg hadde aldri godtatt at min mann stakk kuken inn i en annen dame. Hva jeg gjør i mitt egne single forhold er en ting. Men min grense går ganske tett inntil din. Så jeg syns ikke du er rar eller urimelig, TS. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa at han hadde evt. fått se og og kanskje ta litt, men at han ikke kunne hatt sex med henne.

Jeg og min kone begynte å diskutere fantasier og ting vi ønsket å prøve ut. Da kom det fra henne at hun angret på alt hun ikke hadde jentesex når hun hadde sjansen.

For min del så er det jo en fantasi å se henne med en kvinne. Hun ønsker derimot alt jeg ikke skal ha sex med denne kvinnen og det gjør meg ingenting. For det er kona mi som skal oppleve jentesex og jeg vil bare være der og oppleve det, og muligens gi kona mi noe kun jeg kan tilby henne.

16 timer siden, Jr.Garcon skrev:

For min del er dette faktisk en større fantasi for meg, det å se henne bli pult av en annen mann. Hun hadde fått mer pikk enn hun hadde taklet. Men dette er ikke noe hun har det store ønsket om å oppleve.

Anonymkode: 71acc...70e

• Liker 2
Gjest KALKHOFF
Skrevet
På 27.8.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Noe å bry seg om?

Det er forskjell på fantasi og virkelighet. Fantasier er helt greie de. Det er ikke noe å bry seg om i negativ forstand. Tenk heller at dere har et ganske bra forhold siden han tør å dele med deg hva han tenner på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...