Gå til innhold

Nettstudie via Noroff.. Fremtidsrettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer på om andre her har tatt fagskole-studier fra Noroff innen IT / teknologi og fått jobb / eller går der i håp om jobb?

Mitt case er at jeg jobber i et større Telekom-selskap, i en grei stilling, men ønsker å lære mer innen IT / koding / design, så jeg kan ta noen steg fremover. Jeg ønsket ikke si opp jobben min, så derfor jeg vurderer deltid/nettstudier.

Anonymkode: 23f35...38f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Anonymkode: 23f35...38f

Skrevet

Sjekka hva som finnes på ulike offentlige høgskoler sin etterutdanningstilbud?

Anonymkode: 4c610...111

Skrevet

NTNU har en nett-utdanning i informatikk. Jeg ville heller ha tatt den. Det er gratis, og NTNU ser mye bedre ut på CVen enn Noroff.

Anonymkode: a8787...f4f

• Liker 3
  • 3 måneder senere...
Skrevet

There are many different ways one could educate one self in Norway, of course there is the popular collages were  you have to show up  physicly just like a regular job, but this way of education is not for everyone. Norway has a range educational possibilities online as well, and I would recommend noroff as one of these programms. At noroff one can study a range of different topics, both as a spare time student and as a full time student.

some of the courses include: Music production, digital marketing, network and IT security and many more.

If one is not certain of what to study I would head over there to have a look:

https://www.noroff.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...