AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Etter for mange forhold som har gått i vasken, så har jeg virkelig startet å lure på hva jeg gjør galt. Og jeg så et tydelig mønster her om dagen. Jeg ble mye etterlatt alene som barn og følte vel aldri at noen elsket meg. Og jeg ser at de jeg har datet/ vært sammen med over lang tid enten er veldig trygge; som at de aldri vil forlate meg, og forlot meg aldri, og det var jeg som endte med å forlate dem. Eller at jeg har gått etter menn som ikke har vært tilgjengelig; enten at de har nettopp kommet ut av et langvarig forhold eller at de ikke er klare for forhold eller noe i den duren. Er det noen som kjenner seg igjen? Eller vet hvordan man kan endre dette? Anonymkode: 1193f...23f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Legg merke til de røde flaggene. Hvis du tenker det ikke fungerer å date menn som ikke er klare for et forhold av diverse årsaker, så TA HINTET når de sier at de ikke er klare for et forhold akkurat nå. Ikke vent og håp at det endrer seg. Bryt ut av det og gå videre Anonymkode: 2e97b...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå