AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Del Skrevet 27. august 2018 Man kan høre hjertelyden til fosteret med denne appen. Noen andre som har forsøkt? Hvordan fungerer den egentlig? Anonymkode: fb781...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Del Skrevet 27. august 2018 På mobilen? Ville da lest meg opp om hvordan doppler fungerer, og spurt meg selv om mobilen min har samme funksjoner, og om jeg da har en litt vel avansert telefon. Anonymkode: 889cf...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Del Skrevet 27. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: På mobilen? Ville da lest meg opp om hvordan doppler fungerer, og spurt meg selv om mobilen min har samme funksjoner, og om jeg da har en litt vel avansert telefon. Anonymkode: 889cf...cc0 Den er nok ikke like effektiv og nøyaktig som en vanlig doppler, men den funker uten tvil. Finner hjertelyden bare når jeg faktisk er nærme babyen, og bare magelyder andre steder. Antallet slag stemmer også. Jeg tror oppriktig den fungerer, og mobilen min er ikke særlig avansert: en vanlig iPhone x. Ingen som vet hvorfor den fungerer? Anonymkode: fb781...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Del Skrevet 27. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er nok ikke like effektiv og nøyaktig som en vanlig doppler, men den funker uten tvil. Finner hjertelyden bare når jeg faktisk er nærme babyen, og bare magelyder andre steder. Antallet slag stemmer også. Jeg tror oppriktig den fungerer, og mobilen min er ikke særlig avansert: en vanlig iPhone x. Ingen som vet hvorfor den fungerer? Anonymkode: fb781...d7e Den bruker mobilens mikrofon. Husk å skru på flymodus. Anonymkode: 6573b...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Del Skrevet 27. august 2018 Syns det sto "Tinder baby heartbeat app", å lurte virkelig på åssen app det der var... Anonymkode: e0ccd...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Del Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det sto "Tinder baby heartbeat app", å lurte virkelig på åssen app det der var... Anonymkode: e0ccd...7a2 Haha! Babymatching 😄 Anonymkode: 6573b...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Del Skrevet 27. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den bruker mobilens mikrofon. Husk å skru på flymodus. Anonymkode: 6573b...c5b Hva gjør den med mikrofonen? Har alltid på flymodus når jeg gjør det Anonymkode: fb781...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #8 Del Skrevet 27. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha! Babymatching 😄 Anonymkode: 6573b...c5b Eller kanskje Tinders svar på en app for de som er ute etter noe VELDIG seriøst, og hele pakka 😂 Anonymkode: e0ccd...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå