AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Hei hva kjøper man til en jente på 6 år? Liker de også bøkene fra Jørn Lie Horst som operasjon sirkus, jakten på tyven tyven? Eller er det prinsesse ting og bling bling for å pynte seg? Takk! Anonymkode: 48175...f63
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Her liker min 6 åring Shopkins, Hatchimals, Barbie, Baby born, Lego Friends, klippe-lime-tegne-saker, Elsa er ut her hvertfall 😄 mer opptatt av kule ting enn søte ting, har sett det på valg av klær og solbriller f.eks. Apropo klær...her er det veldig populært med klesplagg med sånn paljetter som er vendbare. Bare noen tips fra meg Anonymkode: b0fdd...500
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 De bøkene er vel anbefalt fra 6 år - men har erfart at måtte bli nærmere 7-8 før de fenga. Barn er forskjellige da Om du ikke veit at jenta er ei prinsessejente (ennå) - så ville jeg valgt noe annet i gave. Og gir gjerne jenter "ordentlige" gaver - de får så himla mye dill...... Lego Friends er et trygt valg om du ikke veit helt hva jenta liker Anonymkode: cf63b...135
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 de derre lag på lag ballene med dukke inni er vist topp Anonymkode: 9a1d9...082
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: de derre lag på lag ballene med dukke inni er vist topp Anonymkode: 9a1d9...082 LOL heter de vist Anonymkode: 9a1d9...082
Sushi Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei hva kjøper man til en jente på 6 år? Liker de også bøkene fra Jørn Lie Horst som operasjon sirkus, jakten på tyven tyven? Eller er det prinsesse ting og bling bling for å pynte seg? Takk! Anonymkode: 48175...f63 Jenta mi likte de bøkene fra den alderen. Alt av bøker er topp, og uteleker, malesaker etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå