Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, påsken nærmer seg og som vanlig er det tur på hytta med hele familien..... Hytta er liten (må gå ut for å skifte mening).... Mange sterke personligheter med meninger om allt som skal bo oppå hverandre med barn og utstyr.... Jeg gruer for i fjor ble det lite hyggelig, men min mor sier at dette året "skal vi ha det såååå koselig !!

Noen som har tips og erfaring på området ??

Jeg vet det er et luksusproblem men allikevel..........

FANNY

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet
Hei, påsken nærmer seg og som vanlig er det tur på hytta med hele familien..... Hytta er liten (må gå ut for å skifte mening).... Mange sterke personligheter med meninger om allt som skal bo oppå hverandre med barn og utstyr.... Jeg gruer for i fjor ble det lite hyggelig, men min mor sier at dette året "skal vi ha det såååå koselig !!

Noen som har tips og erfaring på området ??

Jeg vet det er et luksusproblem men allikevel..........

FANNY

Luksusproblem? Høres ut som et sant helvete spør du meg ;)

Hadde det ikke vært for barna, kunne jo alkoholen vært et bra sted å begynne...

Gjest Porselen
Skrevet

Jeg sier som Kenneth, høres som et sant helvete spør du meg.

Den moren din, plages hun av korttidshukommelse....? Hun høres ut som en skikkelig optimist iallfall. Å, det er når jeg leser slike historier at jeg er overlykkelig over valget om å feire påsken hjemme hos meg selv.

Valium, anti-depressiva........ er de rådene jeg kan gi.... og så skal jeg krysse fingrene for deg slik at dere får drømmpåskeværet, så dere kan være ute hele dagen på ski...........

Skrevet

Grøsse, grøsse. Har vært med på det der. Aldri mer overfylt hytte. Stakkars deg! Håper været blir bra, så kan dere være mye ute.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sier bare: Mange og lange turer og forskjellig døgnrytme... :ler:

Fri dere for all del fra behovet om å gjøre det samme, alle sammen, til enhver tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen med å reise på hyttetur sammen hvis det ikke funker.

Gjest Embla s
Skrevet

uff, syns ikke dette er noe luksusproblem! Det høres direkte trist ut å måtte tilbringe dyrebar ferietid på den måten. Er du nødt til å dra på hytta?

Gjest Anonymous
Skrevet

Finn utom det er verd å leve så tett på hverandre bare pga at det er påske.

For å spare hele fam så kom til ordning om at dere får finne andre måter å treffes på. Ha hytten hver sitt år i påsken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger alle være der hele påsken? Hva om du bare ble der 1-2 dager? Evt bare reiste dit på dagtid, og sov hjemme?

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger alle være der hele påsken? Hva om du bare ble der 1-2 dager? Evt bare reiste dit på dagtid, og sov hjemme?

Skrevet

Hei igjen og takk allesammen !

Så godt å få andres synspunkter av og til, det hjelper å se en sak fra flere sider.....

Jeg har bestemt meg for å dra på hytta kun i 2 dgr. Barna koser seg jo der så vi satser på fint vær og ute hele dagen ....... Resten av påsken kommer en venninne på besøk hjem til meg med sine barn, så da koser vi oss her i stedet !! Se det - da ordner det seg ! Jeg er glad og går påsken lyst i møte !! :)

FANNY

Skrevet

Kjempesmart å korte ned tiden litt Fanny, særlig dersom det er litt trangt, og konflikter kan ligge i luften! :wink: Smart å være et par dager, og så ta resten av Påsken hjemme! :)

Her blir det hjemmepåske i år! Har planlagt mange artige aktiviteter for barna. Alt fra tur i Badeland til Vitenskapsmuseet, så det blir nok koselig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...