AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Heisann! Jeg og min mann har nå vært prøvere i 8 måneder. Jeg kastet p-pillen i Januar. Har tidligere aldri hatt blødninger mellom syklusene. Jeg fikk mensen 1.8. Den 12.8 da jeg skulle tørket meg etter et besøk på toalettet fikk jeg masse klart slim på papiret (ganske store mengder). Tok dette som et signal på eggløsning, og et par timer senere hadde jeg og mannen samleie. (Vi har regelmessig samleie, hver 2-3 dag). 17.8 da jeg hadde vært en tur på toalettet og jeg skulle tørke meg, kom det en stor klump med rosa/rødt utflod med en tykk konsistens. Skjedde ikke igjen etter dette. Kan også nevne at dagen før 16.8, fikk jeg stikninger og smerter i livmor/underlivet jeg aldri har hatt tidligere. Jeg pleier også alltid å få ømme bryst etter endt eggløsning, dette skjedde ikke denne syklusen. De ømme brystene kom ikke før en uke etter på. Nå er jeg på dag 27 i syklusen og har den siste uken hatt mensen murringer og svært ømme bryster. Føles ut som om brystene mine er to solide blåmerker. Skal ha mensen i morgen (har som regel en syklus på 28 dager), men den kan variere med +/- 2 dager. De to tidligere syklusene har vært 26 dager. De to siste dagene har egentlig håpet om en spire gått over, i og med at jeg har såpass kraftige mensen murringer. Men håpet forsvinner vell aldri i en slik periode. Har aldri hatt en slik syklus som dette før (tenker på farget utflod og uteblitt ømme bryster til ca en uke etter eggløsning). Kan det ha vært en festeblødning jeg har hatt? Jeg vet at det beste er og vente å teste, men vil høre om det er noen andre der ute som har erfaringer med festblødning. Anonymkode: ca0d8...a49
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Jeg får sånn innimellom, har prøvd i 2 år. Du kan være gravid, men det trenger ikke å ha sammenheng med dette. Anonymkode: c6caf...448 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Ååå, okei! Håper det sitter for oss begge snart ☺️ Anonymkode: ca0d8...a49
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Høres jo ut som du er gravid? Det var sånn for meg den mnd jeg mistet i SA. Blod er dårlig tegn for meg, men trenger ikke være sånn for deg. Med så mange symptomer vil du få positiv test nå om du er gravid. Ta en test? Anonymkode: 68f69...22e
Lavterskel Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Jeg er selv rundt 5 dpo og hadde idag litt slim med bittelitt blod. Hadde i går og idag stikkinger i mage og rygg. Krysser fingerne for at vi begge har hatt festeblødning og vil få positiv test snart🤞
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres jo ut som du er gravid? Det var sånn for meg den mnd jeg mistet i SA. Blod er dårlig tegn for meg, men trenger ikke være sånn for deg. Med så mange symptomer vil du få positiv test nå om du er gravid. Ta en test? Anonymkode: 68f69...22e Jeg tenkte å ta en test i morgen 😊 Uff, kommer til å bli så skuffet om den er negativ. Men sånn er det jo for alle! Anonymkode: ca0d8...a49
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 4 timer siden, Lavterskel skrev: Jeg er selv rundt 5 dpo og hadde idag litt slim med bittelitt blod. Hadde i går og idag stikkinger i mage og rygg. Krysser fingerne for at vi begge har hatt festeblødning og vil få positiv test snart🤞 Jaaa, kysser fingrene for oss! Tenkte å teste i morgen 😊 Anonymkode: ca0d8...a49
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Jeg har vært gjennom flere år med prøving, inkludert assistert befruktning. Jeg var gravid flere ganger det ikke gikk bra, og to ganger der det gikk bra. Blødning har aldri vært et godt tegn for meg, mens jeg alltid har kjent små stikk i livmoren de gangene noe har festet seg. Anonymkode: 535d7...79a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 Hvis du skal ha mensen i morgen, vil du trolig få en svak positiv test nå dersom du er gravid. Anonymkode: 535d7...79a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #10 Skrevet 27. august 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal ha mensen i morgen, vil du trolig få en svak positiv test nå dersom du er gravid. Anonymkode: 535d7...79a Ja, det vet jeg 😊 Testet meg på onsdag, den var negativ. Men har tenkt i etter tid at det kanskje var litt vell tidlig... Nå har mistanke om graviditet økt betraktelig.. Jeg har i dag vært ekstremt sliten, sov to timer på ettermiddagen. Gikk så en tur på treningsenteret for en liten løpeøkt, da jeg plutselig fikk et slags ille befinnende. Jeg følte jeg ble helt hvit i fjeset med ekstremt vondt i magen, måtte løøøøpe på toalettet 😳😳 Anonymkode: ca0d8...a49
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #11 Skrevet 27. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært gjennom flere år med prøving, inkludert assistert befruktning. Jeg var gravid flere ganger det ikke gikk bra, og to ganger der det gikk bra. Blødning har aldri vært et godt tegn for meg, mens jeg alltid har kjent små stikk i livmoren de gangene noe har festet seg. Anonymkode: 535d7...79a Så bra det endte bra for deg 💛 Jeg har aldri hatt slik blødning mellom sykluser før, så vet ikke enda om det er bra eller dårlig. Hvordan var disse stikkene i livmoren? De stikkene og murringene jeg hadde etter eggløsning, var stikk og murring jeg ikke kan forbinde med mensen. Var akkurat som at det stakk og samtidig kilte det litt om du skjønner. Aldri opplevd det før 😅 Anonymkode: ca0d8...a49
Sunnysun Skrevet 27. august 2018 #12 Skrevet 27. august 2018 Åh så spennnde å høre, jeg krysser fingrene for dere! Håper du oppdaterer oss 😄 Har googlet masse den siste uken om festeblødning selv, hehe. Vi har prøvd i 23 måneder nå og jeg har hatt 28-33 dagers sykluser. Denne måneden er første gang jeg har begynt å blø i 3 dager 4-8 dager før forventet mens. Nå er jeg på dag 29 og har hatt noen dråper med blod og mye stikking i magen og ekstrem kvalme til tross for 3 dagers opphold fra blødningen forrige uke 🤔 håper på det beste! 😊
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #13 Skrevet 27. august 2018 16 minutter siden, Sunnysun skrev: Åh så spennnde å høre, jeg krysser fingrene for dere! Håper du oppdaterer oss 😄 Har googlet masse den siste uken om festeblødning selv, hehe. Vi har prøvd i 23 måneder nå og jeg har hatt 28-33 dagers sykluser. Denne måneden er første gang jeg har begynt å blø i 3 dager 4-8 dager før forventet mens. Nå er jeg på dag 29 og har hatt noen dråper med blod og mye stikking i magen og ekstrem kvalme til tross for 3 dagers opphold fra blødningen forrige uke 🤔 håper på det beste! 😊 Åååå, så spennende! Håper det sitter for oss begge 💛 Skal selvfølgelig oppdatere, håper du også oppdaterer når du har testet 😁 Anonymkode: ca0d8...a49
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #14 Skrevet 28. august 2018 Da fikk jeg dessverre mensen i løpet av natten, så er ingen grunn for å teste! 😢 Krysser fingrene for at 9 pp er vår tur 💛 Anonymkode: ca0d8...a49 1
Prøver18 Skrevet 28. august 2018 #15 Skrevet 28. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da fikk jeg dessverre mensen i løpet av natten, så er ingen grunn for å teste! 😢 Krysser fingrene for at 9 pp er vår tur 💛 Anonymkode: ca0d8...a49 Kjenner til den følelsen 😥
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #16 Skrevet 28. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da fikk jeg dessverre mensen i løpet av natten, så er ingen grunn for å teste! 😢 Krysser fingrene for at 9 pp er vår tur 💛 Anonymkode: ca0d8...a49 Tok du test? Du kan ha hatt en tidlig SA. Det du beskriver er så likt min SA. Anonymkode: 68f69...22e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #17 Skrevet 28. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok du test? Du kan ha hatt en tidlig SA. Det du beskriver er så likt min SA. Anonymkode: 68f69...22e Har ikke testet enda! Men tenker å kjøpe med en hjem i dag, mensen stoppet opp skjønner du 🤔 Anonymkode: ca0d8...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå