Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Skal ut å reise - og en eller annen plass i Asia er dit turen vil gå. 

Trenger derfor hjelp til å finne ut hvor jeg skal dra! Har så langt vært i Thailand (hua hin), og vurderer sterkt å dra tilbake til Thailand, men synes også det hadde vært sykt spennende og besøkt et nytt land. Reiser med en god venninne, som jeg har reist mye med tidligere. Vi liker å sole oss, være på stranda og bare slappe av. Samtidig ønsker vi muligheten til å gjøre andre ting (aktiviteter, shopping osv) dersom været blir dårlig eller vi trenger en pause fra solen. Vi tenker å være der i litt over 2 uker, og vurderer også å være et par netter på en øy eller lignende utenfor plassen hvor vi er. Så om det er en plass med en idyllisk øy eller to i nærheten hadde det vært supert. 

Vurderer Thailand, Malaysia, Kambodsja og Filippinene - men trenger som sagt tips. Er på utkikk etter de fineste strendene og de mest idylliske plassene - på budsjett. 

Anonymkode: 2df33...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho chi min city  med øya Phu quoc  utenfor i Vietnam.  

Skrevet

Elsket Vietnam. Men finest strender har kanskje Filippinene eller Kambodsja. 

Anonymkode: d3d49...db5

Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Endret av HanenIFlokken
Skrevet

Sri Lanka? Philippinene er billig, og har mange steder å velge mellom. Bare ikke bruk opp pengene på tull og end opp som såkalte "begpackers".

Skrevet

Malaysia (Langkawi, Penang, Perhenthians islands..), og kan gjerne kombineres med shopping i Singapore😊

Ellers elsker jeg Vietnam! Men de har gjerne ikke like fine strender som en del andre land i Asia. Sri Lanka og Indonesia er også land med spennende kultur og fine strender!

Anonymkode: a3a68...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...