AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Vi har vært sammen i mange år, har tenåringsbarn.... Forholdet har vært rævva i mange år, men vi har jobbet mye med det de siste årene, samtaler, parterapi, eksperimentert endel(åpent forhold og deretter swinging hvor vi har truffet både par og menn sammen, ville blitt med damer og hadde han ønsket). Følelsene mine har igjen blitt sterkere etter å nesten å svunnet hen, han har satt mer pris på meg og sett hva han har gått glipp av. Sexen har gått fra kjedelig greier 2 ganger i mnd, til morsom og deilig sex minst en gang om dagen.... Men han ønsker ikke andre inn i seksuallivet vårt lenger, og det er fair. Men jeg innser, og har vel skjønt det i mange år, at jeg er polyseksuell.... Jeg har hatt endel sidesprang som han vet om. Nå sliter jeg med valget, gå fra mannen jeg elsker eller bli og undertrykke en stor del av meg. Jeg har prøvd i perioder de siste årene og jeg blir rastløs, urolig, depressiv. Det har ingenting med at sexen med mannen ikke er god eller ikke nok, jeg liker variasjon, jeg liker å ha sex med andre. Ikke løpt rundt på byen for ons eller bare funnet tilfeldige for det er uinteressant, men heller noen flere jeg har holdt meg til, og han har visst om. Er det andre som har erfaring? Har noen måttet tatt valg med mono/poly spørsmål som bakgrunn? Anonymkode: bd039...eed
Raven.Writingdesk Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Om dere har hatt et såpass åpent sexliv som du nå oppfatter som veldig positivt for dere begge, fordi dere har masse sex, hvorfor vil han slutte med det? Litt greit å vite hva hans ønske bunner i. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i mange år, har tenåringsbarn.... Forholdet har vært rævva i mange år, men vi har jobbet mye med det de siste årene, samtaler, parterapi, eksperimentert endel(åpent forhold og deretter swinging hvor vi har truffet både par og menn sammen, ville blitt med damer og hadde han ønsket). Følelsene mine har igjen blitt sterkere etter å nesten å svunnet hen, han har satt mer pris på meg og sett hva han har gått glipp av. Sexen har gått fra kjedelig greier 2 ganger i mnd, til morsom og deilig sex minst en gang om dagen.... Men han ønsker ikke andre inn i seksuallivet vårt lenger, og det er fair. Men jeg innser, og har vel skjønt det i mange år, at jeg er polyseksuell.... Jeg har hatt endel sidesprang som han vet om. Nå sliter jeg med valget, gå fra mannen jeg elsker eller bli og undertrykke en stor del av meg. Jeg har prøvd i perioder de siste årene og jeg blir rastløs, urolig, depressiv. Det har ingenting med at sexen med mannen ikke er god eller ikke nok, jeg liker variasjon, jeg liker å ha sex med andre. Ikke løpt rundt på byen for ons eller bare funnet tilfeldige for det er uinteressant, men heller noen flere jeg har holdt meg til, og han har visst om. Er det andre som har erfaring? Har noen måttet tatt valg med mono/poly spørsmål som bakgrunn? Anonymkode: bd039...eed Jeg er mann på samme alder og sliter med det samme Anonymkode: 31ebb...f77
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Hvis han plutselig ikke vil ha med andre i sexlivet deres nå vil jeg tro at han tidligere har gjort det mest for din skyld, eller for å holde på deg. Vil tro de fleste som har prøvd det og som har hatt et bra sexliv i tillegg ikke vil slutte med det. Så ville først funnet ut om det er det som er tilfelle her. Anonymkode: 621d1...6a7 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Han har uten tvil gjort det for min del og for å holde på meg, men selv om det har vært spennende så har han innsett at det ikke er for han. Han vil ikke dele en partner med andre, selv om det er noe han deltar i. Det gir han ikke den gode følelsen, som det gir meg..... Selv om det å treffe virket som det ga oss en boost.... Vi oppførte oss mer forelsket..... Anonymkode: bd039...eed
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har uten tvil gjort det for min del og for å holde på meg, men selv om det har vært spennende så har han innsett at det ikke er for han. Han vil ikke dele en partner med andre, selv om det er noe han deltar i. Det gir han ikke den gode følelsen, som det gir meg..... Selv om det å treffe virket som det ga oss en boost.... Vi oppførte oss mer forelsket..... Anonymkode: bd039...eed Jeg tror det beste vil være å gå under jorden. Dvs. skaff deg en elsker som han ikke vet om. Han ønsker ikke å vite om det, men har jo akseptert det tidligere. På den måten kan dere begge være lykkelige. Det er det jeg har gjort. Jeg har et par elskerinner som jeg møter et par ganger i året og føler kjærlighet til. Anonymkode: 31ebb...f77
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Mmmm.....jeg synes kanskje dette fremstår som ganske selvutslettende fra hans side? Du må enten skjule noe for ham fra tid til annen, eller, du må belage deg på å kanskje finne en nogenlunde likesinnet som muligens ikke er «den rette» for deg. Jeg ønsker meg selv mer åpenhet seksuelt uten at det er gjensidig, men jeg tror jo ikke at åpenheten vil gjøre meg mer lykkelig. Jeg vet jeg vil få en kortvarig oppsving av det, men i lengden er det jo komplisert og krever mye selvinnsikt og konstant jobbing for andre aspekter i relasjoner. Og jeg vet jo også at markedet der ute overhodet ikke passer mine ønsker og krav - så jeg vurderer det som ikke helt verdt styret. Så mye jobbing i forholdet mitt for å kanskje en gang hvert 5. år treffe noen som passer mine ønsker? Neitakk. Men jeg kjenner jo folk det funker for - de er dog blitt litt mer «enkle» i kravene sine (holder om dama/mannen er passelig attraktiv og hyggelig). Anonymkode: c7cf1...3b4 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Folk er ulike angående hva de "trenger" for å føle seg ok. Du har prøvd ut noe som du syntes var veldig givende og ikke er keen på å gi slipp på. For min del er ikke seksuell variasjon/mange partnere viktig i seg selv Men jeg syntes det var enormt spennende da jeg i flere år hadde seriøse forhold til to menn. Da var sex med flere en del av hele pakka. Noe av det mest spennende var at begge var forelska i/betatt av meg. Jeg følte meg veldig elska og spesiell, og håper og tror at jeg lyktes i å langt på vei vise det samme tilbake. Dessverre ble det slutt med en av dem, poly var en av flere faktorer til bruddet selv om også han hadde flere. Han var litt inne på tanken på at vi skulle være monogame framover (dvs at jeg måtte ha avslutta forholdet til han andre) - dette var jeg lite lysten på rett og slett fordi jeg syntes vårt forhold fungerte bedre som poly, ikke bare fordi jeg fikk ha en annen kjæreste, men det var rett og slett veldig irriterende at mannen min hele tida forelska seg i andre (som mono), men ikke utforska det, sånn at vi stadig kom opp i små drama rundt de som han var betatt av og gjerne var betatt av ham også (han er en populær kar, var det ihvertfall da vi var sammen). Han hadde ikke noen løsning på det selv heller, forsåvidt... Jeg er fortsatt sammen med han andre, det er annerledes fordi han er veldig monogam, han ser omtrent ikke på andre. Nå ser jo jeg på andre (og vi kan si at andre er pene og sånt), men det gir mer mening å være monogam med en som i så stor grad er det selv 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det beste vil være å gå under jorden. Dvs. skaff deg en elsker som han ikke vet om. Han ønsker ikke å vite om det, men har jo akseptert det tidligere. På den måten kan dere begge være lykkelige. Det er det jeg har gjort. Jeg har et par elskerinner som jeg møter et par ganger i året og føler kjærlighet til. Anonymkode: 31ebb...f77 Dette har INGENTING med poly å gjøre -det er bare å være helt vanlig utro.... Anonymkode: cfb42...fdf
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 Å gå under jorden har jeg prøvd før, og det har ikke funket kan man si. Alt oppdages til slutt. Nå er det ikke snakk om noe etpar ganger i året for min del. Når både jeg har truffet og vi har truffet sammen har det vært 1-2 ganger i mnd. Og krever mer enn bare tiltrekkende for meg og hyggelig, det har jeg også funnet. Det er en vanskelig avveining, i perioden vi har testet ut litt, jeg har fått prøvd meg på egenhånd, han valgte å ikke bruke sin mulighet, og vi traff andre sammen.... I den perioden kom følelsene mine også endelig mer tilbake igjen. Før det var det bare et ufattelig sterkt vennskap der... Og nå som det har blomstret litt igjen, så vil han ikke mer av det jeg har oppfattet bat har gitt forholdet en boost rett og slett. Men vil savne støtten, stundene i sofakroken, de gode samtalene våre, sexen....som har blitt jævlig god.... Anonymkode: bd039...eed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå