Gå til innhold

Hvordan ta opp med han at jeg er klar for å prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket litt om det før når vi har tatt et par glass. Vi har da snakket om st vi er klar og snakket før sommeren om å begynne nå til høsten. Men han har ikke tatt det opp edru, ikke jeg heller. Så jeg vil ta det opp nå mens vi er edru slik vi kan komme frem til noe. 

Men hvordan skal jeg ta det opp? Har forsøkt før, Mem blir så nervøs. Blir nok det fordi jeg er redd for svaret, at kanskje han ikke er klar likevel. For min del passer det bra nå pga videre planer, og vi vet jo ikke om vi vil få det til med det første. 

Anonymkode: 1f67e...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh... hvis du er for nervøs til å ta opp dette edru, så tenker jeg at forholdet deres ikke er helt modent for barn. Det krever veldig mye av dere begge, og åpen og god kommunikasjon er et minimum.

Anonymkode: 29aa6...87b

• Liker 6
Gjest Stella Rose
Skrevet

Ikke rart forhold skranter om man ikke tørr å ta opp ting med partneren sin, du må bare si det som det er.

Skrevet

Verste han kan si er nei 😊

Skrevet

Eg sa det vare rett ut under en middag😂 "jeg vil ha baby". Brukte et år før vi satte i gang prøvingen så lurt å ta det opp tidlig. Iallfall om din mann er som min, trenger litt tid til å ta ting innover seg og bli komfortabel med at dere faktisk skal lage et barn. Føler mange menn også tror det bare er til å ha sex så er det gjort og kanskje ikke er klar over at det skal både klaffe og kan ta lang tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...