Gå til innhold

Stoler du på deg selv?

Stoler du på deg selv?  

1. 1. Stoler du på deg selv?

• ja
      15
    • nei
      2
    • vet ikke
      2
    • jeg forstår ikke spørsmålet
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp!

Jeg merker at jeg har begynt å stole på meg selv. Forrige helg var jeg på fylla og hadde fylleangst dagen etterpå. I går var jeg enda fullere, husker mindre men jeg føler meg sikker på at jeg ikke har gjort noe dumt. Deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du hadde med flere alternativer slik at alle kunne klare å svare *ler*

Gjest Gjesta
Skrevet

Tja, det kommer an på . jeg stoler på meg selv i enkelte situasjoner og i andre ikke ...

Skrevet

Eg stola på meg sjøl 100% i den betydning at eg kan stole på at eg har gjort/sagt noko teit i fylla.

:sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet
Eg stola på meg sjøl 100% i den betydning at eg kan stole på at eg har gjort/sagt noko teit i fylla.  

:sjarmor:

I den sammenhengen stoler jeg også alltid 100% på meg selv. :ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg stoler såpass lite på meg selv i den sammenhengen at jeg må være nøye med ikke å drikke for mye på vorspiel og ikke drikke for mye ute hehe

Har hatt en del uheldige episoder :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hrmph. Dette dreier seg ikke bare om fylleangst.

Jeg er for eksempel glad jeg ikke har skytevåpen hjemme hos meg.

Tror du du kunne blitt forført til å være utro?

Har du tillit til at du greier å ta de riktige valgene i ekstreme situasjoner du kan bli stilt ovenfor?

Gjest Aurélie
Skrevet

Har du tillit til at du greier å ta de riktige valgene i ekstreme situasjoner du kan bli stilt ovenfor?

Å stole på seg selv innebærer at man kjenner seg selv og sitt eget reaksjonsmønster i diverse sammenhenger. I ekstreme situasjoner stiller de fleste med blanke ark sånn sett.

Skrevet

Ja. Jeg stoler på meg selv, men hva har dette med fylla å gjøre?

Jeg eier ingen skytevåpen, men burde jeg ikke stolt på meg selv hvis jeg hadde det? Har tenkt å skaffe emg både bæretillatelse og våpen...

Nei, jeg kunne aldri blitt forført til å være utro mot Donnie.

Ja, jeg greier å ta de riktige valgene i alle ekstreme situasjoner jeg kan tenke meg (men kan selvsagt ha skippet over et par punkter siden det er vanskelig å tenke seg alle ekstreme sitausjoner).

Svarte at jeg ikke skjønte spørsmålet i tilfelle du lurte....

Forresten; Jeg kan gjøre dumme ting i fylla, men det er da virkelig ikke noe å bry seg om i ettertid? Ikke en føkking sjait å gjøre med det likevel...

Skrevet

Jeg skjønte ikke spørsmålet.

Stoler på? Hva er det?

At man lyver?

:tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Å stole på seg selv innebærer at man kjenner seg selv og sitt eget reaksjonsmønster i diverse sammenhenger.

Hmm ja men i tillegg til å kjenne reaksjonsmønsteret sitt synes jeg man må kunne gjøre det som er riktig i vanskelige situasjoner, og være trygg på det.

Hu i svingen: Jeg har slitt litt med selvmordstanker, det er derfor jeg eg glad jeg ikke har skytevåpen. Jeg stoler ikke på meg selv, vet ikke hva jeg kunne funnet på hvis jeg hadde hatt det. Før altså, ikke nå lenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg stoler 100 % på meg selv i enhver sammenheng. Dét betyr ikke at jeg er verdensmester, men at jeg selv er trygg på hva jeg kan og ikke kan; hva jeg gjør og ikke gjør; hva jeg vil og ikke vil etc.

Skrevet
Hu i svingen: Jeg har slitt litt med selvmordstanker, det er derfor jeg eg glad jeg ikke har skytevåpen. Jeg stoler ikke på meg selv, vet ikke hva jeg kunne funnet på hvis jeg hadde hatt det. Før altså, ikke nå lenger.

OK, da er det bra du ikke har våpen, ja. Også bra at du har fått bedre kontroll på livet ditt. Det høres i alle fall sånn ut. :)

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, jeg stoler på meg selv i den grad at jeg ikke går rundt og er redd jeg pluttselig skal klikke og gjøre noe veldig ekstremt.

Men jeg aner ikke hvordan jeg ville taklet en ekstrem-situasjon, har heldigvis vært forskånet for slike hittil.

Skrevet

Både Ja og Nei...men det viktigste er at jeg stoler såpass på meg selv at jeg står for det jeg sier og gjør uansett situasjon.

Angående fylla Kan jeg ikke SVARE fordi jeg drikker så sjelden,og drikker jeg er det så lite at jeg er mer edru enn full.

Skrevet

Tror jeg har god kontroll på meg selv - eller rettere sagt stor terskel for å slippe meg selv så løs at jeg begår mange dumme ting... jeg kan si og gjøre dumme ting, men da er det noe jeg er hellig overbevist om og står for der og da, og ikke altså at jeg mister kontrollen.

Det eneste jeg ikke stoler på meg selv nok til, er å ta med mobilen når jeg skal på fylla. Da er det stor sjanse for at jeg ikke klarer å beherske meg, og sender teit (les: amorøs) melding til fyr jeg burde holde meg unna.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg stoler på meg selv. Jeg vet at om jeg f.eks gjør noe innmari teit i fylla så gjør jeg det fordi jeg innerst inne vil det,...måtte det være å synge karaoke eller være utro..

Gjest lurven
Skrevet
Jepp!

Jeg merker at jeg har begynt å stole på meg selv. Forrige helg var jeg på fylla og hadde fylleangst dagen etterpå. I går var jeg enda fullere, husker mindre men jeg føler meg sikker på at jeg ikke har gjort noe dumt. Deilig!

jeg gjør alltid noe dumt når jeg er full..

men jeg husker det som regel

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis du tenker på sånn i fylla stoler på, så stoler jeg 100% på meg selv...siden jeg ikke drikker alkohol i store mengder lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...