Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ute på byen i går. Kjæresten jobber på dette stedet. Han hang fra seg jakken som er bak låste dører.

Ei tidligere ansatt klarte å komme seg inn der og tar jakka. 

Dørnøkler til han og meg og bilnøkler. Bilen er min.

Endte med at jeg i dag måtte bestille viking og få bilen til verkstedet.

Hun kom etter eieren ringte tilbake, kom med jakka og alt.

Da hun gikk sa hun til min kjære " vi prates (navnet) så gikk...

Vet de har hatt kontakt uten at jeg skal vite.

Hvordan hadde du reagert?

Saken er selvsagt politianmeldt!

Anonymkode: 65d8c...086

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legge til at denne dama er narkoman, bor enten på gata eller hos menn som gidder.

Jeg reagerer sterkt på at jeg skal tape pga henne.

Og da hun sa vi prates til typen, sa jeg at det skal hun til helvete glemme. Jeg får ikke sove pga dette skal på jobb om 4 timer, men jeg ringer henne fra jobb. Skal jeg si at jeg vet de har kontakt?

Hjelp meg litt her.

Skrevet

Men kjære deg, er da helt normalt å si til folk man kjenner at man prates, helt uten at det er noe kontakt overhode. Bare en sånn ting man sier, selv om det kun er Hei hvert skuddår.

Anonymkode: ef791...c61

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ute på byen i går. Kjæresten jobber på dette stedet. Han hang fra seg jakken som er bak låste dører.

Ei tidligere ansatt klarte å komme seg inn der og tar jakka. 

Dørnøkler til han og meg og bilnøkler. Bilen er min.

Endte med at jeg i dag måtte bestille viking og få bilen til verkstedet.

Hun kom etter eieren ringte tilbake, kom med jakka og alt.

Da hun gikk sa hun til min kjære " vi prates (navnet) så gikk...

Vet de har hatt kontakt uten at jeg skal vite.

Hvordan hadde du reagert?

Saken er selvsagt politianmeldt!

Atte hæ? Nå skjønte jeg ikke hva som skjedde? Hun stjal jakka hans for så å gi den tilbake og så sa hun vi snakkes eller hæ?

• Liker 12
Skrevet
5 timer siden, Maleficenta skrev:

Atte hæ? Nå skjønte jeg ikke hva som skjedde? Hun stjal jakka hans for så å gi den tilbake og så sa hun vi snakkes eller hæ?

Skjønte ingenting jeg heller... men det har tydligvis noe med en jakke, bil og bilnøkler å gjøre. En politianmeldelse også. :vetikke:

Imponerende hvordan en klarer å skrive så mange ord og setninger, uten å fortelle noe konkret.. :) 

Anonymkode: d4b2e...ab5

• Liker 16
Skrevet

Her burde sikkerheten på arbeidsplassen forbedres om det er så enkelt for gamle ansatte bryte seg inn. Hvorfor kom hun tilbake med jakken dagen etterpå? Visste eieren at hun hadde stjelt den?

Anonymkode: c3c91...0b6

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her burde sikkerheten på arbeidsplassen forbedres om det er så enkelt for gamle ansatte bryte seg inn. Hvorfor kom hun tilbake med jakken dagen etterpå? Visste eieren at hun hadde stjelt den?

Anonymkode: c3c91...0b6

Ja hun ble sett. Grunnen til at jeg reagerer sterkt på de ordene er at hun ringte han en gang jeg så nummeret. 

Han sa det var en annen, tok bilen og møtte henne, kom tilbake etter 30 min.

Skrevet

Snakker du her om tyveri, eller hva? 

Anonymkode: 89634...c9b

Skrevet

Første jeg tenkte var at hun "hevnet" seg på akkurat ham for ett eller annet. Ved å stjele tingene. Men det spørs jo hvordan tonen var da hun sa det. 

Men som mer du skrev, så er det mest sannsynlig at han kjøper narko fra henne? 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, er da helt normalt å si til folk man kjenner at man prates, helt uten at det er noe kontakt overhode. Bare en sånn ting man sier, selv om det kun er Hei hvert skuddår.

Anonymkode: ef791...c61

Er du redd for at han har noe på gang med henne? Om hun er narkoman, hjemløs OG tyv som har stjålet tingene hans + bilen din, så hadde jeg virkelig ikke sett på henne som en trussel. Da stiller typen din ekstremt lave krav til kvinner.

Eller mener du at du er redd for at politianmeldelsen skal strykes kun fordi hun sikkert allerede er kjenning av politiet? Tviler. Om ikke forsikringen din betaler for skadene hun har påført bilen, så håper jeg at hun etter lov må erstatte noe. Men dette kan jeg lite om.

Uansett: Hun ligger tynt an, det går fint med deg. Hun er ikke et catch.

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at jakken ikke lå hos henne fra før av?

Anonymkode: 4ba65...59a

Skrevet

Egenandel er større enn tapet. Hun har ikke fem øre. 

Er litt engstelig for at han selger. Han ville ikke ha meg med da hun skulle levere jakkene. Hadde tatt to jakker.

Jeg ble med. Men, kjenner at jeg har behov for å ringe henne, fortelle hvor mye det kom på.

Vil da si at jeg vet hun ikke får betalt tilbake, men hun er som en ikke eksisterende person, og skal holde seg langt unna oss begge.

Tenkte å ringe når han er hos meg, ganske sikker hun da ringer han opp..

Jeg for min egen del føler for en samtale, men tar gjerne imot gode forslag.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at jakken ikke lå hos henne fra før av?

Anonymkode: 4ba65...59a

Jeg var med ut

Skrevet

Jeg er fryktelig forvirret over hva du er redd for.

Er du sint på typen din som mista jakka?

Er du redd han ligger med henne?

Er du redd for at han selger dop til henne? Har han drevet med narkotika før?

Altså, det er jo selvfølgelig rart at han har kontakt med henne og lyver til deg om det, men utover det skjønner jeg ikke helt.

Anonymkode: bdbe3...de2

• Liker 7
Skrevet

Dette viser hvor menn må begynne å gå med veske (eller ihvertfall ha store nok lommer til å ha nøkler i). Utrolig uforsiktig å henge fra seg nøkler noe anna sted enn på kroppen/helt i nærheta. Jeg antar at bilen måtte på verksted fordi hun tyvkjørte med bilen og skada den? Jeg ville hatt mye imot dama hvis jeg var deg, siden hun stjal din bil og skada den, men jeg ser ikke helt hvorfor du skal være sjalu på henne. Om noe, virker det som at hun kanskje er sjalu på deg? Tipper det har null hensikt å komme med "kjeftbeskjed" til henne, hun mangler jo tydeligvis litt grenser fra før og du oppnår ikke noe med det. Derimot må du sørge for at typen din kutter kontakten med henne siden hun stjeler og ødelegger ting. 

Anonymkode: f9742...18f

Skrevet

Bilen måtte vel på verksted fordi TS ikke fikk låst den opp uten bilnøkkelen, kan jeg tenke meg.

Hva tyven skulle med jakka skjønner jeg ikke? 

Anonymkode: b64ca...eb6

Skrevet

Eller, tyven håpte sikkert det lå penger i jakka. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bilen måtte vel på verksted fordi TS ikke fikk låst den opp uten bilnøkkelen, kan jeg tenke meg.

Hva tyven skulle med jakka skjønner jeg ikke? 

Så TS putta det eneste eksemplaret av bilnøklene i kjærestens jakkelomme? 

Anonymkode: f9742...18f

Skrevet

Hun stjal to jakker, du ble med ut, men stoppet ikke det? 
Hun er en tidligere kollega, du vet de har kontakt, og du reagerer på at hun sier "prates", fordi du har sett at hun har ringt han en gang tidligere? 
Du har politianmeldt saken, det er tydeligvis flere enn deg som er vitner, men nå vil du ringe henne likevel? 
Hva med å bare la saken ligge, la politiet ta seg av det. Så får heller typen din ta opp mer arbeidsgiver at dere nå må ut med egenandel på forsikringer på grunn av dårlig sikkerhet på arbeidsplassen... 

Anonymkode: 89da5...aa4

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun stjal to jakker, du ble med ut, men stoppet ikke det? 
Hun er en tidligere kollega, du vet de har kontakt, og du reagerer på at hun sier "prates", fordi du har sett at hun har ringt han en gang tidligere? 
Du har politianmeldt saken, det er tydeligvis flere enn deg som er vitner, men nå vil du ringe henne likevel? 
Hva med å bare la saken ligge, la politiet ta seg av det. Så får heller typen din ta opp mer arbeidsgiver at dere nå må ut med egenandel på forsikringer på grunn av dårlig sikkerhet på arbeidsplassen... 

Anonymkode: 89da5...aa4

Ringt han ja, men han sa det var noen andre. Måtte dra og møte henne med en gang.

Høres det normalt ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...