AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Del Skrevet 26. august 2018 å det er så kleint. vi prøvde men fikk det ikke til. jeg er lita og normalbygd. ikke slank men.. og han er jo en halvmeter høyere, og breiere enn meg. jeg har aldri vert borti noen med så stor mage. den var rett og slett i veien og jeg ble litt paff. hva gjør jeg nå liksom. vi begge er godt voksne og har vel ikke følt oss kleinere enn siden første gang i livet. dette skulle liksom bli noe "stemningsfult" men han kom jo omtrent før jeg fikk satt meg på han også å det hjalp jo iallefall ikke. vi bare ler av det i dag, men jeg "gruer" meg til å ha sex med han igjen. jeg vet ikke om jeg klarer å ri han eller nyte det selv. men alt annet mellom oss er så fantastastisk. så det er jo helt tragisk at dette skal "stoppe" det godeste jeg har hatt med en mann i mitt liv. Jeg vet jeg ikke vil være i et forhold uten å kunne nyte sex av og til. men hva om vi virkelig bare ikke får det til. jeg føler meg helt rådvill på hvordan å håndtere dette nå. vi møtes hver dag, snakker ofte og om alt fra a til å. kommunikasjonen er prima, dette vennskapet/forholdet har alt... men ikke sexen. hva gjør jeg hvis det ikke gpr neste gang heller? prøver og prøver.. tilvenner seg eller gir man bare opp? Anonymkode: 2a6b0...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Del Skrevet 26. august 2018 Utforsk litt til Anonymkode: acac8...edf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily_88 Skrevet 26. august 2018 #3 Del Skrevet 26. august 2018 Ikke gi opp! Tenk på alle de gangene dere må eksperimentere for å nettopp få det til Det blir spennende 🎆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Del Skrevet 26. august 2018 Kama Sutra skriver om ulike stillinger for ulike kombinasjoner av kroppsstørrelser. Anonymkode: 95419...7fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Del Skrevet 27. august 2018 7 timer siden, Lily_88 skrev: Ikke gi opp! Tenk på alle de gangene dere må eksperimentere for å nettopp få det til Det blir spennende 🎆 tror du det.? ser alle skriver om den rett. der alt klaffer på alt med en gang og da er d riktig å entre et forhold. Anonymkode: 2a6b0...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Del Skrevet 27. august 2018 Man er ofte så full av spenning i kroppen og nervøsitet når man har sex med noen man faktisk liker i starten at sexen er dårlig uansett. Det tar tid å finne ut av hverandre! Sex med noen du ikke har følelser for og ikke skal treffe igjen er lett. Da er det armer og bein og man gir litt faen. Men når man allerede har en relasjon bygget på vennskap så betyr plutselig sexen mye. Da kommer nervene og tankene.. slik du beskrev her nå. Ta styringen og prøv stillinger og ting som funker for deg. La han leke med deg i forkant hvis han kommer fort . Liker deg tydeligvis godt da Anonymkode: 3b6be...2d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Del Skrevet 27. august 2018 Løsningen for dere er ok ett 3T medlemskap for han... Anonymkode: e4019...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #8 Del Skrevet 27. august 2018 Det finnes da mange flere enn de to stillingene du har beskrevet! Noen stillinger passer bedre enn andre, når man er overvektig. Sjekk ut Kama Sutra slik den andre personen nevner lengre oppe her! Synes det er for dårlig å gi opp så lett, dersom alt annet klaffer. Anonymkode: ae893...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #9 Del Skrevet 27. august 2018 Så vidt jeg forstår har dere bare prøvd en gang, og så har du tenkt å gi opp alt? Anonymkode: 48d21...63e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 27. august 2018 #10 Del Skrevet 27. august 2018 Det er vel greit å prøve mer enn én gang? 😄 De fleste er ikke eksperter på hverandre første gang man prøver. Hvis han er litt stor, har han neppe så voldsomt mye erfaring med uforpliktende sex, og er ute av trening. Når det er sagt, er jo ikke stor mage spesielt bra for hjertet, så det burde man prøve å gjøre noe med uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #11 Del Skrevet 27. august 2018 Sex er god trening. Så kanskje i all utforskingen blir han trimmet litt. Ikke gi opp. Du har funnet den rette selv om alt ikke klaffer umiddelbart. Anonymkode: 7dca7...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #12 Del Skrevet 27. august 2018 I detøyeblikket det skal til å gå for han, kniper du ett godt tak rundt ballene og rister de så gæli og hart og sier "NEI NEI! Fy bisken!" Da stopper det opp helt sikkert... så fortsetter du til det går for deg. Prosedyren må trulig gjentas flere gange runder akten... Anonymkode: e4019...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. august 2018 #13 Del Skrevet 27. august 2018 Du må ikke gi opp så fort, det tar tid å finne det som passer best for dere. Ofte kan det gå lang tid før man blir kjent nok til å finne de riktige stillingene. Og at han kommer fort er jo fordi han tenner så sykt på deg, er jo et stort pluss der iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #14 Del Skrevet 27. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: I detøyeblikket det skal til å gå for han, kniper du ett godt tak rundt ballene og rister de så gæli og hart og sier "NEI NEI! Fy bisken!" Da stopper det opp helt sikkert... så fortsetter du til det går for deg. Prosedyren må trulig gjentas flere gange runder akten... Anonymkode: e4019...aa8 ååååh herregud nå døde jeg litt. det er slik humor vi har.. 😂😂😂 fantastisk. det må bare bare prøves.. 😂😂😂 Anonymkode: 2a6b0...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #15 Del Skrevet 27. august 2018 Ikke gi opp så fort nei! Da går du virkelig glipp av noe jeg og kjæresten kavet mye i starten, tror vi hadde sex hver dag i 1 mnd før ting begynte å ordne seg for oss vi måtte samkjøres. Forstå hverandre, bli trygge på hverandre og da trenger man tid. Nå har jeg aldri hatt bedre sex. Jeg trodde jeg visste hva sex var før, men nå er jeg i himmelen nesten hver kveld 💃 vi er over 40 så begge har prøvd ut litt av hvert med andre også, så jeg har grunnlag til å si at dette er magisk. ✨ Så ikke stopp å prøv nå! Gi det gooood tid Anonymkode: aeec6...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #16 Del Skrevet 27. august 2018 takk for svarene. det er noe i hele meg som sier. "ikke gi slipp på han her" og vi har snakket om flausen vår er begge enige at det "ikke betyr noe" vi var utrolig nervevrak begge to. en ufattelig spenning og rett og slett kjempe nærvøse og. ja.. vi liker hverandre utrolig godt. jeg har vært igjennom endel dårlig og vonde forhold. men dette her. som vi har fått. føles som et vennskap med mer jeg.. ikke har ord for. hvordan han får meg til og føle. ikke stormforelsket, litt fnisete og knisete ja, men ro, fred og trygghet. alt bare føles så naturlig. kan prate om alt liksom ikke bare småprat men om ting som betyr noe. og det føles ekte. uten å forhaste noe bare.. jah.. Anonymkode: 2a6b0...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #17 Del Skrevet 27. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: takk for svarene. det er noe i hele meg som sier. "ikke gi slipp på han her" og vi har snakket om flausen vår er begge enige at det "ikke betyr noe" vi var utrolig nervevrak begge to. en ufattelig spenning og rett og slett kjempe nærvøse og. ja.. vi liker hverandre utrolig godt. jeg har vært igjennom endel dårlig og vonde forhold. men dette her. som vi har fått. føles som et vennskap med mer jeg.. ikke har ord for. hvordan han får meg til og føle. ikke stormforelsket, litt fnisete og knisete ja, men ro, fred og trygghet. alt bare føles så naturlig. kan prate om alt liksom ikke bare småprat men om ting som betyr noe. og det føles ekte. uten å forhaste noe bare.. jah.. Anonymkode: 2a6b0...734 Da puster du med magen og lar deg selv bli elsket for den du er istedenfor å evakuere i panikk for den første og beste grunnen. Det er skummelt å elske noen. Og det høres ut som om det er dit du er på vei. Gi dere tid 💕 Anonymkode: 3b6be...2d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #18 Del Skrevet 27. august 2018 1. Prøv igjen og igjen og igjen, minst 20 ganger før du konkluderer. Hvis han ellers er så bra som du skriver. 2. Hvor gammel er du? Før jeg ble 25 hadde jeg foretrukket "han er ingenting av det jeg drømmer om, bortsett fra i senga" over din situasjon. Etter 25 snudde det, det ble viktig å finne en mann som hadde alt det andre og sex ble noe vi kunne jobbe med. Anonymkode: 0cd7b...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #19 Del Skrevet 27. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Prøv igjen og igjen og igjen, minst 20 ganger før du konkluderer. Hvis han ellers er så bra som du skriver. 2. Hvor gammel er du? Før jeg ble 25 hadde jeg foretrukket "han er ingenting av det jeg drømmer om, bortsett fra i senga" over din situasjon. Etter 25 snudde det, det ble viktig å finne en mann som hadde alt det andre og sex ble noe vi kunne jobbe med. Anonymkode: 0cd7b...e23 jeg er 29 og har bare elendige forhold bak meg. og her føler jeg meg pluttselig ikke blendet av kjærlighet og forelskelse. det er vennskap og trygghet som er sterkt. uvirkelig og noe jeg virkelig vil finne mer ut av. vi tar det fint med ro. mye pga av mine tidligere erfaringer. jeg var ikke ute etter noe. egentlig helt ferdig med mannfolk. men så ble vi mer og mer kjent. det bare føles riktig. merkelig Anonymkode: 2a6b0...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #20 Del Skrevet 27. august 2018 Mange digge stillinger! 😊 Feks dere "spooner" han tar deg bakfra. Den er superdigg! Anonymkode: b9d37...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå