Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sitter med kjærlighetssorg, og trenger noen trøstende ord om at det faktisk finnes fler bra mannfolk der ute utenom min eks. Så det jeg lurer på er: Hva gjør din elskede for deg? Når er det du skikkelig tenker: " Å gud, som jeg elsker denne gutten!" ??

Hva er det du setter pris på. Vil høre noe romantisk.. hehe. Medisin. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å forklare hva det er. Av og til får jeg bare denne "åh, jeg elsker ham så utrolig"-følelsen. Det kan være noe han sier, noe han gjør - en måte han ser på meg eller en liten ting ingen andre merker. Han trenger egentlig ikke gjøre så mye for at jeg skal tenke det der.

Jeg slutter aldri å forelske meg i ham :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Åh.. eg og hadde det sånn me eksen. men eg e på leid itte spsielle episoder. F. eks når han står opp tidligere enn han må, og valser rundt på kjøkkenet og lager frokost tildeg. F. eks når du har bursdag... har han noengang funnet på noe spesielt...?

Skrevet

Då eg var på tur og var vekke i mange mnd, så skreiv han melding til meg om at han til og med savna at eg tørka ostepop frå henda mine på sofaen.

Det er det som irriterar han mest med meg.

Då elska eg han skikkelig masse! :hjerte:

Dessuten blir eg skikkelig forelska når han kjøpe mellers eller favorittchipsen min uten at eg har sagt han skal gjere det.

Skrevet

Haha! Måtte berre le no når eg las det eg hadde skrive.

Virka jo som om snop betyr alt i livet mitt :ler:

:oops: Jøye meg!

Skrevet

Når hun dunker øllen i bordet og raper høyere enn meg for så i neste øyeblikk være så grasiøs og yndig som mulig er.

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg elsker han fordi han alltid står å fniser fra badet når han hører meg tisse. Han syns det er søtt :-?

ELSKER han når jeg har sovnet på sofaen og hvor han bærer meg derifra inn i senga.

Når jeg er syk så skal han på død og liv kjøpe Ibux (hvorfor akkuratt Ibux?). Det elsker jeg han for...

For en stund tilbake var jeg kjempe blakk. Jeg var i veldig dårlig humør pga det, og det var han som fikk gjennomgå (uten at jeg kjeften på han).

Noen dager senere var jeg i dårlig humør, pga noe helt annet.

Så sier han: E-e-r du blakk Daniella? T-t-trenger du penger? Bare si i fra! :ler:

Neiii, er ikke blakk nå, svarte jeg.

Da elsket jeg han kjempe mye!!

Så jada trådstarter. Det finnes mange gode menn her ute.

Vet det er vondt. Men, du kommer over det. Det tar bare litt tid.

En :klem: fra meg.

Gjest Daniella_
Skrevet

:oops:  Jøye meg!

:ler::tunge1:

Gjest Formosiss
Skrevet

Når han la igjen en pute hos meg; da visste jeg at han ville komme tilbake mange ganger (samme med beholdningen av såpe, shampo, nettverk og andre dippedutter som ligger her nå :-D).

Når han syklet(!) meg til stallen og satt og så på at jeg red, og til og med prøvde å ri selv; han hater hester og synes det er dønn kjedelig.

Når han tar rundt meg og ser meg rett inn i øynene. Aah. Klisje ;-)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

All omtanke jeg kjenner fra han.. klisje her også :ler:

Men det er sant... det er viktig at man virkelig vet og merker at den andre bryr seg skikkelig. Jeg har masse eksempler, og det er vanskelig å komme med det beste..,

..han dikter på mail til meg :ler: foreksempel.. (supersöt)

og kjöper nybaktbröd og juice på lördager för jeg våkner.. og sånne ting. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir misunnelig jeg. Har innsett at jeg nok ikke elsker min kjære. Er ikke sikker engang om jeg er glad i ham.

Gjest skindeep
Skrevet

Viss jeg er sur, så gjør han så mye "dumme" ting for å få lurt ut et lite smil av meg..

f.eks danser som en "idiot" på gulvet , hopper og sparker med bena, klapper i hendene... uff å uff...

Da må jeg bare le... :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg elsker mannen min fordi han er den han er!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg lover at det finner noen andre der ute for deg :wink:

Jeg kjenner hvor mye jeg elsker ham bare når jeg ser på ham.. men også når han feks kjører til butikken ofte for jeg er for lat :roll: og at han gir meg komplimenter hele tiden.. Det er de små tingene i hverdagen. Og at han er der for meg alltid, uansett :)

Gjest Gitte
Skrevet
Blir misunnelig jeg. Har innsett at jeg nok ikke elsker min kjære. Er ikke sikker engang om jeg er glad i ham.

hjelpes... selv om man ikke blir varta opp og dulla med hele tia kan man vel elske personen? såklart, litt dulling må til... :)

mine følelser kommer rennende hele tiden... når han ligger inntil meg tidlig om morgenen når jeg må stå opp og han visker i halvsøvne at jeg ikke må dra heelt enda... når han klemmer hånda mi litt ekstra hardt hvis vi hører en sang vi har gode minner fra, hvordan han flyr rundt i alle butikker som finnes mens jeg er på jobb for å få tak i et ark med en spesiell farge til scrapbooken min, at han blir med meg på stallen selv om han syns det er dritkjedelig å vente, og at han valgte meg fremfor alle andre :hjerte:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg elsker min sambo. fordi han og jeg tenker så likt. Like barn leker best. Jeg elsker måten han tenker på og det at han kan undres over ting som mange menn ville syns var pinlig å undres over(jeg elsker hans hjerne). Han er veldig akademisk men tror ikke han må bevise noe overfor hele verden, han kan være barnslig og tullete, han respekterer og elsker meg, han har vakre øyne, vi to passer perfekt sammen, kan ikke tenke meg at noen annen passer sammen med meg slik som han gjør.

Gjest Sukkerert
Skrevet

:oops:  Jøye meg!

Måtte le jeg også. :ler:

Skrevet

En morgen i romjula var det skikkelig kaldt i huset. Jeg var litt frossen og hadde stilt meg foran ovnen for å varme hendene og der kommer mannen med godstolen, en kopp kaffe og (av alle ting) bunken med julehefter. Tror nok ordet er "omsorgsfull"... :hjerte:

Gjest trådstarter.
Skrevet

Åå, det er så mye koselig. men varer dette, eller er det bare i begynnelsen?

Gleder meg til jeg kommer over eksen, slik at jeg kan bli sammen med en mann som tenker at " Fy flate, tenk at jeg er sammen med denne fantastiske jenta!!!"

Det var det jeg tenkte da jeg så på eksen. Men det nytter ikke når det ikke er begge veier :(

Gjest Daniella_
Skrevet
Åå, det er så mye koselig. men varer dette, eller er det bare i begynnelsen?

Gleder meg til jeg kommer over eksen, slik at jeg kan bli sammen med en mann som tenker at " Fy flate, tenk at jeg er sammen med denne fantastiske jenta!!!"

Det var det jeg tenkte da jeg så på eksen. Men det nytter ikke når det ikke er begge veier :(

Vi er ikke i begynnelsen av forholdet i allefall. Så jeg håper at dette er noe som alltid vil vare.

Selvfølgelig vil du finne en du tenker sånn om. Og en som tenker sånn om deg.

Alt blir bare virkendes mørkt og trist ut når du har kjærlighetssorg. Tipper du vil finne en enda bedre en jeg.

Og da vil du kanskje tenke; "hva er det jeg så i han, han jeg er sammen med nå er jo hundre ganger bedre!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...