Kristina Malina Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Hei, Er det noen som vet om og/eller har erfaring med tatovører i Oslo som er flinke på små tekster og symboler? Bare svart, ikke noe med farge. Skal til Oslo på en liten helgetur til uka. Jeg har lyst å tatovere en liten tekst på armen,- men har ingen anelse om hvilket studio (er) jeg bør henvende meg til. Jeg er forøvrig nysgjerrig på om det er variasjoner i priser? Legg gjerne ved bilder dersom du har :-) Dette blir forresten min første tatovering.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Ha i bakhodet at de fleste seriøse tatoveringsstudioer har noe ventetid, så det er ikke sikkert du får tatt noe til uken. Med tatovering så bør ALLTID kvalitet gå foran kvantitet. Jeg vil anbefalle deg å forhøre deg med Memento Tattoo, alle de tre jentene/damene som jobber der er dyktige, der vil du får en fin tatovering av det du ønsker uansett hvem som måtte ha tid Ellers har jeg også sett en del fint fra The Amber Tattoo og Uncle Max Tattoo. Du kan jo ta en titt på facebook siden til de forskjellige, se om det er en stil du liker, og eventuelt ta kontakt med dem. Som regel kan det lønne seg å ringe. Anonymkode: d79eb...e3a
Kristina Malina Skrevet 30. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2018 Takk for svar, skal undersøke det! 🙂 - TS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå