Gå til innhold

Møter jo bare menn som ruser seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg drittlei av dette! 

Har registrert meg på en app som heter Badoo og har hittil møtt tre menn. Første date var ruspåvirket, merket det fort. Andre fyren jeg møtte virket veldig streit, utdannet seg til vernepleier, men etter tredje date fortalte han at han røyket hasj og lurte på om vi skulle prøve mdma sammen en gang. Så hadde jeg date med en tredje fyr igår og han møtte opp ruset! 

Jeg bor i en by med mye rusproblemer, men det må jo være måte på?! Disse mennene har jo overhodet ikke sett ut som noen rushuer heller. Blir veldig skeptisk til nettet og får helt avsmak. 

Flere som erfarer det samme? 

Anonymkode: 8ebcc...20e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor velger du slike folk da?

Anonymkode: d2dd9...a26

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er Internett jeg møter de fra. Jeg er ikke i noe rusmiljø. 

Ts

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er Internett jeg møter de fra. Jeg er ikke i noe rusmiljø. 

Ts

Da burde det være lettere å luke ut. Spør om deres rusvaner før du møter de. Trenger ikke være rocket science. 

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde det være lettere å luke ut. Spør om deres rusvaner før du møter de. Trenger ikke være rocket science. 

Du høres både bedrevitende og etterpåklok ut! 
Normalen er jo ikke å være et dophue, og man har neppe spurt ut en person om absolutt ALT før første date, liksom. 

Anonymkode: abd55...32a

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du høres både bedrevitende og etterpåklok ut! 
Normalen er jo ikke å være et dophue, og man har neppe spurt ut en person om absolutt ALT før første date, liksom. 

Vel det er åpenbart at du gjør noe galt. Du skriver selv at du bare møter folk som ruser seg, og det er jo ikke din egen feil bare alle andres. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan også være ren, skjær uflaks at du har møtt tre dophuer på rad. 

Anonymkode: 555a6...53e

• Liker 4
Skrevet

Men det er jo økende. Trådstarter har all rett til bekymring. Vanlige og oppegående menn over 30 begynner plutselig med hasj og mdma. Hva skjer liksom. Så hvorfor begynner menn med dette tullet i denne alderen???

Anonymkode: a87f3...752

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er jo økende. Trådstarter har all rett til bekymring. Vanlige og oppegående menn over 30 begynner plutselig med hasj og mdma. Hva skjer liksom. Så hvorfor begynner menn med dette tullet i denne alderen???

Et naturlig resultat av noen års nettdating vil jeg tro :).:ol:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel det er åpenbart at du gjør noe galt. Du skriver selv at du bare møter folk som ruser seg, og det er jo ikke din egen feil bare alle andres. 

Kanskje lurt å lære seg å se forskjell på AB-koder før man sparker fra seg? 

Skrevet

Anonymbruker-kødden

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er jeg drittlei av dette! 

Har registrert meg på en app som heter Badoo og har hittil møtt tre menn. Første date var ruspåvirket, merket det fort. Andre fyren jeg møtte virket veldig streit, utdannet seg til vernepleier, men etter tredje date fortalte han at han røyket hasj og lurte på om vi skulle prøve mdma sammen en gang. Så hadde jeg date med en tredje fyr igår og han møtte opp ruset! 

Jeg bor i en by med mye rusproblemer, men det må jo være måte på?! Disse mennene har jo overhodet ikke sett ut som noen rushuer heller. Blir veldig skeptisk til nettet og får helt avsmak. 

Flere som erfarer det samme? 

Haha....høres rart ut. Det er enkelt for deg som kvinnfolk uansett da. Skjønner ikke helt hvorfor du ikke bare gå ut på byen og setter deg ned?  

Skrevet

Nå vet ikke jeg alder på disse, men det virker i en del tilfeller som det er ymse som "er igjen" når en kommer over en viss alder. Samtidig så har jo situasjonen dere møtes i en del å si. Om du avtaler å treffe disse sent fredag eller lørdag er det kanskje flere som tar det som et ledd i en pågående bytur, og kanskje regner med du gjør det samme. 

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje de er nedenfor og deprimert siden ingen noen gang vil ha dem og de går gjennom livet alene, så de ruser seg for å glemme hvor ensom de er?

Anonymkode: fb78e...058

• Liker 2
Skrevet

Det kan kjennes voldsomt når tre av tre dater ruser seg. På den annen side blir det ikke fullt så merkelig hvis man kan litt om statistikk. 

Veldig mange variabler er normalfordelte: Høyde, vekt, inntekt etc. Gjennomsnittshøyden for norske menn er 180 cm, men hvis du plukker ut to eller tre tilfeldige kan de fort være mye høyere eller mye lavere.

For at du skal være rimelig sikker på å ha et normalfordelt utvalg, der gjennomsnittet og medianen i utvalget stemmer med resten av befolkningen, må du plukke ut minst 30. 

Du må med andre ord date minst 30 tilfeldig utvalgte menn for å få et bilde av hvor stor andel som ruser seg. Når utvalget ditt består av bare tre menn er det ikke så umulig at alle tre ruser seg.

Jeg mener ikke bokstavelig at du skal date 30 menn i nær framtid. Jeg vil bare poengtere at du ikke kan utlede noe særlig fra et utvalg på bare tre stykker.

Anonymkode: 2df96...061

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være noe du utviser ubevisst, at du tiltrekker deg en viss type menn. Ellers så er det kanskje bare ren uflaks. Jeg pleier av og til å spørre dem før jeg skal på dates om det er noe jeg bør vite som feks tatoveringer, piercinger etc. 

Skrevet

Kunne du ikke skrevet i bioen at du ikke ønsker menn som tar ulovlige rusmidler? Det er jo endel folk der ute som ruser seg, men noe stort problem å unngå de er det jo ikke. 

Skrevet
8 timer siden, Leneol skrev:

Kunne du ikke skrevet i bioen at du ikke ønsker menn som tar ulovlige rusmidler? Det er jo endel folk der ute som ruser seg, men noe stort problem å unngå de er det jo ikke. 

Har skrevet det nå.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...