AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Dette er noget pinlig, men det ville vært interessant med innspill. For en god stund siden var jeg ved å bryte opp et forhold. Var samtidig veldig betatt av en mann som blikkflørtet masse og var ellers veldig grei. Da min partner ønsket at vi prøvde litt til, tenkte jeg at det vil ikke funke så lenge jeg tror denne andre mannen kan ha gjensidige følelser for meg, så jeg snakket med han jeg var betatt av om det. Han trakk litt på det og ga et pent avslag. Vi har siden møttes mange ganger og fortsatt å være venner og alt har gått bra. Han sluttet å blikke meg, men fortsatte å være veldig oppmerksom og hyggelig. Nå har jeg blitt singel og jeg kjenner følelsene for denne andre mannen kommer tilbake. Er det skikkelig masete å prøve seg frem litt? Hva ville dere følt selv om en dere likte, men ikke var tiltrukket av, ble singel og dere skjønte at hun/han sjekket ståa på ny? Vil jo ikke ødelegge noe vennskap og skape klein stemning, men tenker at han kanskje sa nei fordi jeg ikke var offisielt singel første gangen, så jeg vil jeg signalisere at jeg føler noe av det samme igjen og kunne tenke meg en date. Er det innafor? Anonymkode: 97943...ba2
visp Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er noget pinlig, men det ville vært interessant med innspill. For en god stund siden var jeg ved å bryte opp et forhold. Var samtidig veldig betatt av en mann som blikkflørtet masse og var ellers veldig grei. Da min partner ønsket at vi prøvde litt til, tenkte jeg at det vil ikke funke så lenge jeg tror denne andre mannen kan ha gjensidige følelser for meg, så jeg snakket med han jeg var betatt av om det. Han trakk litt på det og ga et pent avslag. Vi har siden møttes mange ganger og fortsatt å være venner og alt har gått bra. Han sluttet å blikke meg, men fortsatte å være veldig oppmerksom og hyggelig. Nå har jeg blitt singel og jeg kjenner følelsene for denne andre mannen kommer tilbake. Er det skikkelig masete å prøve seg frem litt? Hva ville dere følt selv om en dere likte, men ikke var tiltrukket av, ble singel og dere skjønte at hun/han sjekket ståa på ny? Vil jo ikke ødelegge noe vennskap og skape klein stemning, men tenker at han kanskje sa nei fordi jeg ikke var offisielt singel første gangen, så jeg vil jeg signalisere at jeg føler noe av det samme igjen og kunne tenke meg en date. Er det innafor? Anonymkode: 97943...ba2 Det ville jeg aldri gjort. Han vet du er singel og vet du har vist interesse, så det får komme fra han. 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Jeg ville gjort det. Du liker han, så hva har du å tape? Du har alt å tape på å gjøre som Visp sier for da er sjansen stor for at han har "glemt" deg, men hvis du selv tar kontakt så er det en sjanse for at han har lyst til å prøve på noe. Kvinner (ja, generalisering) må slutte å være så tafatt med dette. Bare send en melding og lykke til! Anonymkode: b5010...690 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Tja... Jeg ville tenkt at en dame som tar steget å flørte med en ny kar før bruddet har skjedd allerede har vist meg at det ikke er en person med samme verdier som meg. Så om han er som meg, ville det vært nok til å bli avtent på hele dama, uansett om hun er den vakreste kvinnen noensinne. Dog har jeg skjønt at jeg ikke er som de fleste menn. Etikk og moral står høyt hos meg. Anonymkode: b7750...d19 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja... Jeg ville tenkt at en dame som tar steget å flørte med en ny kar før bruddet har skjedd allerede har vist meg at det ikke er en person med samme verdier som meg. Så om han er som meg, ville det vært nok til å bli avtent på hele dama, uansett om hun er den vakreste kvinnen noensinne. Dog har jeg skjønt at jeg ikke er som de fleste menn. Etikk og moral står høyt hos meg. Anonymkode: b7750...d19 Ja, det var klønete, men jeg forklarte for han at det var en vanskelig situasjon. Det å skulle "prøve litt til" av hensyn til barn i forholdet og samtidig være helt betatt av en som tilsynelatende følte det samme ville være umulig for meg. Jeg trengte en avklaring. Og altså, jeg flørtet ikke på annet vis enn å se på han, ellers var alt bare rent vennskaplig. Jeg er generelt ikke en flørter. Men ja, jeg tar poenget, og jeg ser ikke bort fra at han kan tenke det samme. Verden er bare ikke så svart hvit alltid. TS Anonymkode: 97943...ba2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Jeg ville signalisert interesse og tilgjengelighet uten å direkte gjøre noe fremstøt. Er han intressert så vil han se de og respondere på en eller annen måte. Anonymkode: 68f48...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 Men altså. Det er jo ingenting i det hele tatt som tyder på at denne andre mannen har følelser for deg? Tvert i mot! Han har jo tilogmed sagt at han IKKE har det? Det med "blikkflørting" er jo bare din subjektive tolkning, og det at han "er grei og hyggelig" - ja, det er jo de fleste. Nei, vet du hva. Han har sagt nei, respekter det. Anonymkode: d2dd1...21e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså. Det er jo ingenting i det hele tatt som tyder på at denne andre mannen har følelser for deg? Tvert i mot! Han har jo tilogmed sagt at han IKKE har det? Det med "blikkflørting" er jo bare din subjektive tolkning, og det at han "er grei og hyggelig" - ja, det er jo de fleste. Nei, vet du hva. Han har sagt nei, respekter det. Anonymkode: d2dd1...21e Ah, det var deilig med en kald dusj. Jeg ville aldri i verden sendt så lange blikk i slike mengder uten at jeg brydde meg om noen. Og "grei og hyggelig" var en underdrivelse, han er langt mer "på" enn noen av mine andre mannlige venner. Men ja, han har sagt nei takk og jeg har til nå gjort mitt beste for å aldri være plagsom og heller unngått enn hengt på han når vi er på samme sted. Det er bare så kjipt når jeg er nysingel og bare har lyst på date med han og ingen andre. 😕 Jada, får ta tiden til hjelp etc. Det dukker vel opp en slik mann til en vakker dag. Anonymkode: 97943...ba2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå