Leonaen Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Noen flere her som bruker Clear Blue Fertilitets Monitor? Vil dere dele deres erfaringer? Jeg har begynt å bruke den nå. I følge women appen på mobilen skulle jeg ha maks i går. Men i går var det min tur til å sove lenge. Våknet ikke før det var for sent å teste, så aner ikke om jeg skulle få maksimal på monitoren 🤔 Jeg har fått høy fire dager før gårsdagen. Og fikk høy i dag. I går hadde jeg også eggløsningslim. Fikk hatt oss, mens mini sov dagsluren sin. Så sjansene er gode. Men da jeg gikk glipp av en test på monitoren kan jeg ikke gå ut i fra den lenger. Jeg er uansett ute etter erfaringer rundt CBFM. Tenkte at dere som bruker den, kan fortelle litt her. Om erfaringer og meninger 😊
Prøver18 Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Jeg bruker monitoren. Er på 3pp nå. Og sist var eggløsning på dag 21. Og nå er den på dag 20 (imorgen) har Max Idag. 😊😊😊 1
Leonaen Skrevet 27. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2018 39 minutter siden, Prøver18 skrev: Jeg bruker monitoren. Er på 3pp nå. Og sist var eggløsning på dag 21. Og nå er den på dag 20 (imorgen) har Max Idag. 😊😊😊 Hvor mange testpinner har du brukt da? I bruksanvisningen står det at jeg må bruke testpinner med likt batch nummer, men jeg fant bare ti og ti med like nummer. Går det greit å bruke testpinner med ulik nummer? Er du fornøyd med monitoren? Har du glemt en test du også?
Prøver18 Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 41 minutter siden, Leonaen skrev: Hvor mange testpinner har du brukt da? I bruksanvisningen står det at jeg må bruke testpinner med likt batch nummer, men jeg fant bare ti og ti med like nummer. Går det greit å bruke testpinner med ulik nummer? Er du fornøyd med monitoren? Har du glemt en test du også? Ja det går bra å bruke ulike nummere. Bruker som regel type 12-15 stk pr syklus. Veldig fornøyd. Ja. Både forje og denne syklusen glemte jeg å teste første dag. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå