Gå til innhold

Hvordan unngå å overstråle bruden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at man som bryllupsgjest ikke skal overstråle bruden. Men hva gjør man om man er strålende vakker med en veldreid kropp, og bruden er mildt sagt mindre pen? Selv om man tar på meg en formløs ukledelig kjole og stiller uten sminke, vil man se mye bedre ut enn bruden vil gjøre med designerbrudekjole og profesjonell sminke og frisyre. Det er ikke lett å være pen. Så hva gjør man, melder avbud? 

Anonymkode: efe3d...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, for noen problemer :troest:

Anonymkode: 48c6e...e9b

• Liker 8
Skrevet

Det handler ikke om å være pen. Er du så fantastisk, så er du det. Du kler deg i noe som ikke ligner en bryllupskjole, og da har du gjort ditt.

• Liker 18
Skrevet

Vær sur. Ingen sure mennesker er pene

Anonymkode: 3e19b...87e

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Ullvott skrev:

Ja, jeg synes du skal melde avbud, jeg. Forklar gjerne hvorfor: «Jo, du skjønner, jeg gjør det for deg. Jeg er jo fantastisk vakker, mens du ikke akkurat er noe fruktfat. For at du ikke skal overskygges på denne dagen, er det best jeg holder meg unna.» :fnise:

Helt enig. Absolutt eneste rett måte 😁

Skrevet
Akkurat nå, Ullvott skrev:

Ja, jeg synes du skal melde avbud, jeg. Forklar gjerne hvorfor: «Jo, du skjønner, jeg gjør det for deg. Jeg er jo fantastisk vakker, mens du ikke akkurat er noe fruktfat. For at du ikke skal overskygges på denne dagen, er det best jeg holder meg unna.» :fnise:

hahahahah

Anonymkode: af273...339

• Liker 1
Skrevet

Ja, Ts da melder du avbud. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Ullvott skrev:

Hun blir nok skikkelig takknemlig, skal du se! ;) :sarkasme: 

😂

Skrevet

Jeg tenker at du bør ligge med brudgommen minst én uke før bryllupet.

Da blir han så utrolig forelsket i vakre deg at han dumper bruden, bryllupet blir avlyst, og du slipper å gå! 

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, Mallard skrev:

Jeg tenker at du bør ligge med brudgommen minst én uke før bryllupet.

Da blir han så utrolig forelsket i vakre deg at han dumper bruden, bryllupet blir avlyst, og du slipper å gå! 

Ja! Ja,jajaja! 

Ts; du møter selvfølgelig opp i en knallrød kjole for å signalisere at du har hatt deg med brudgommen. Som i en klassisk såpeopera svarer du ja når presten spør om noen har protester mot dette bryllupet. Hulkende løper dere mot hverandre og omfavner hverandre foran hele forsamlingen. Deretter dumper mannen bruden og sier at han elsker deg. Bruden besvimer og du tar hennes plass foran alteret🙄

• Liker 5
Skrevet

Med den innstillinga der er jeg er helt sikker på at den elendige personligheten overskygger det fantastiske utseendet, så det går sikkert helt fint :murvegg:

• Liker 25
Skrevet

Jeg mente ikke at jeg var så fantastisk vakker. Det var ment som et generelt spørsmål, siden så mange sier at man ikke skal overstråle bruden. Det var derfor jeg skrev "man" og ikke "jeg" i åpningsinnlegget. 

TS

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente ikke at jeg var så fantastisk vakker. Det var ment som et generelt spørsmål, siden så mange sier at man ikke skal overstråle bruden. Det var derfor jeg skrev "man" og ikke "jeg" i åpningsinnlegget. 

TS

Du skrev også meg, det styrer selvsagt hvordan vi leser innlegget.

• Liker 11
Skrevet

Problemstillingen er latterlig uansett om den er generell eller personlig. Å ikke overstråle bruden handler om å ikke kle eller oppføre seg på en måte som tiltrekker seg oppmerksomheten, det handler ikke om hvem som er penest i rommet. 

• Liker 7
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sies at man som bryllupsgjest ikke skal overstråle bruden. Men hva gjør man om man er strålende vakker med en veldreid kropp, og bruden er mildt sagt mindre pen? Selv om man tar på meg en formløs ukledelig kjole og stiller uten sminke, vil man se mye bedre ut enn bruden vil gjøre med designerbrudekjole og profesjonell sminke og frisyre. Det er ikke lett å være pen. Så hva gjør man, melder avbud? 

Man kler seg som en voksen dame. https://www.kk.no/mote/jeg-tror-mange-norske-kvinner-allerede-sverger-til-stilen-rent-ubevisst-69937768

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kler seg nøytralt pent etter kleskoden, unngår hvitt og roer ned egoet sitt en smule... Som bonus kan man også bruke litt tid på å tenke over at alt ikke nødvendigvis handler om å ha et klassisk pent utseende - det er mange måter å stråle på og mange måter å stikke seg seg ut på, både med positivt og negativt fortegn.

Anonymkode: 5d7af...f61

9 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Du kler deg i en farge som passer med veggen. 

• Liker 2
Skrevet

Sorry men.... :hoho: :hoho: :hoho: 

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, Snaskesnusken said:

Ja! Ja,jajaja! 

Ts; du møter selvfølgelig opp i en knallrød kjole for å signalisere at du har hatt deg med brudgommen. Som i en klassisk såpeopera svarer du ja når presten spør om noen har protester mot dette bryllupet. Hulkende løper dere mot hverandre og omfavner hverandre foran hele forsamlingen. Deretter dumper mannen bruden og sier at han elsker deg. Bruden besvimer og du tar hennes plass foran alteret🙄

Alle reiser seg og klapper

Skrevet

Du tar på deg en kjole som ikke er hvit, klassisk i snittet ikke utfordrende, dempet sminke. Da har du gjort ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...