AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Jeg er en dame på 30 år med 2 barn. Er utdannet hjelpepleier og jobber mye turus (kveld og helg). Med åra har jeg fått nye interesser og er svært interessert i helse, kropp og kosthold. Jeg tenker nå å ta ny utdanning. Jeg leter rundt på hva som kan passe meg... Med 2 barn så hadde det vært fint med et studie med mye selvstudium og ikke måtte møte opp hver dag 8 t på skolen, slik at jeg kan lese på kvelden eller når de er i barnehagen. Har bare 48 studiepoeng med alders- og tilleggspoeng. Tips til hva jeg kan søke på? Har sett litt på samfunnsendring men står lite om jobbmuligheter og lønn. Noen som vet? jeg kunne aller helst tenke meg å gå klinisk ernæring men har verken snittet elle realfag😞 Så er vel vanskelig å få til det nå😐 Eller hva andre studier kan være aktuelle mtp min situasjon og karakterer... Anonymkode: 5e72b...b05
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Du kan sjekke poengrenser i år og sammenligne det med det du har: https://www2.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/18/poenggrenser_2018_2017.html Du må nesten sjekke nettsidene til studiestedene for å se om de har nettstudier. Anonymkode: 09461...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå