T-Rex Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Har aldri vært borti det, men man finner jo noe, inkludert oppskrifter, om man søker på licorice syrup. Lakrissmak i alt mulig er (eller har vært) på moten. Jeg foretrekker lakris som lakris (tradisjonell Panda lakris) - ikke begeistret for smaken i (savoury) mat.
visp Skrevet 30. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2018 På 27.8.2018 den 16.16, T-Rex skrev: Har aldri vært borti det, men man finner jo noe, inkludert oppskrifter, om man søker på licorice syrup. Lakrissmak i alt mulig er (eller har vært) på moten. Jeg foretrekker lakris som lakris (tradisjonell Panda lakris) - ikke begeistret for smaken i (savoury) mat. Takk for svar:) Jeg kjøpte tilslutt lakrissaus, men det smakte rett og slett hostesaft så dropper hele greia.
Gjest Cocosa Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Har kjøpt lakrissaus på Rema 1000. Både Diplom is sin og Rema sitt merke. Fantastisk godt på is!
visp Skrevet 30. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2018 1 minutt siden, Cocosa skrev: Har kjøpt lakrissaus på Rema 1000. Både Diplom is sin og Rema sitt merke. Fantastisk godt på is! Du fikk ikke hostesaft-assosiasjoner?
Gjest Cocosa Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 1 minutt siden, visp skrev: Du fikk ikke hostesaft-assosiasjoner? Overhodet ikke! Kunne slurpet hele flaska på en dag 😄
Rumle Skrevet 30. august 2018 #7 Skrevet 30. august 2018 13 minutter siden, visp skrev: Takk for svar:) Jeg kjøpte tilslutt lakrissaus, men det smakte rett og slett hostesaft så dropper hele greia. Jeg har ikke prøvd selv, men vil tro at du kan bruke den lakrisen du liker best og lage denne? https://osteperler.no/sample-page/sauser/lakrissaus/
visp Skrevet 30. august 2018 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Jeg har ikke prøvd selv, men vil tro at du kan bruke den lakrisen du liker best og lage denne? https://osteperler.no/sample-page/sauser/lakrissaus/ Ja, tusen takk. Jeg har liksom for meg at det er litt forskjell på saus og sirup, men det er jo lakrissmaken jeg har vært ute etter. Som sagt så får den desserten vente til jeg kommer over hostesaft-sjokket:). Men bra å ha en oppskrift. 1
Rumle Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, visp skrev: Ja, tusen takk. Jeg har liksom for meg at det er litt forskjell på saus og sirup, men det er jo lakrissmaken jeg har vært ute etter. Som sagt så får den desserten vente til jeg kommer over hostesaft-sjokket:). Men bra å ha en oppskrift. Ahh ja, det er selvfølgelig noe annet, ja! Jeg tror jeg leste saus i stedet for sirup 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå