AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Hei! Har søkt om politiattest, står at behandlingstiden er 2.september. Har fått høre at fristen er 1.september og man kan miste studieplassen sin hvis den ikke er levert innen da. Noen råd på hva jeg kan gjøre?? Anonymkode: 73459...6be
Glitnir Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Sjekk med studiestedet, og meld uansett fra til dem. Ville overrasket meg mye om du mister studieplassen pga noen dagers forsinkelse.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Skal du få den på digipost så går det mye fortere. Jeg fikk min på en dag. Anonymkode: c7462...a55
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Det gikk mye fortere enn det jeg fikk opplyst at var behandlingstid da jeg søkte. Finner dessverre ikke datoene nå for å vise det konkret. Meld fra til studiestedet ditt (gjerne skriftlig, bare fordi det aldri skader å ha slikt skriftlig). Regner nesten med at de har erfaring med dette og har en løsning til deg. Anonymkode: bbfdb...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå