AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Har nå oppdaget at det er små biter av høy/strå i overmadrassen min TUSTNA fra IKEA. Disse små bitene har begynt å komme ut av madrassen og stikker! Noen andre med samme problemet?? Det er i laget med ullvatt høyet kommer fra, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være høy i den.... Anonymkode: 322eb...a49
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nå oppdaget at det er små biter av høy/strå i overmadrassen min TUSTNA fra IKEA. Disse små bitene har begynt å komme ut av madrassen og stikker! Noen andre med samme problemet?? Det er i laget med ullvatt høyet kommer fra, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være høy i den.... Anonymkode: 322eb...a49 Sikker på at det er høy? "Komfortmateriale: Polyestervatt, Ullvatt"https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80304007/ Anonymkode: 69157...059 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Det er garantert ikke høy. Ca 1 mill nordmenn har pollenallergi, deriblant gress, så det ville være svært lite lønnsomt å bruke høy. Anonymkode: dd493...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Kanskje det er polyestervatten som er formet som høy? Om du tar en bit av dette som stikker ut som du mener at er høy og tenner på det (på et IKKE brannfarlig sted, som i et askebeger el.l.), så lukter du fort om dette er høy eller om det er polyester. Om det derimot er høy, så må du reklamere. Jeg ville reklamert uansett, ettersom ting har begynt å stikke ut fra madrassen Anonymkode: 69157...059 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er polyestervatten som er formet som høy? Om du tar en bit av dette som stikker ut som du mener at er høy og tenner på det (på et IKKE brannfarlig sted, som i et askebeger el.l.), så lukter du fort om dette er høy eller om det er polyester. Om det derimot er høy, så må du reklamere. Jeg ville reklamert uansett, ettersom ting har begynt å stikke ut fra madrassen Anonymkode: 69157...059 Prøvde å sette fyr på en bit nå, og den luktet ingenting... Anonymkode: 322eb...a49
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde å sette fyr på en bit nå, og den luktet ingenting... Anonymkode: 322eb...a49 Da er det ikke høy. Anonymkode: 69157...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå