Gå til innhold

Hjelp, det er høy i madrassen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå oppdaget at det er små biter av høy/strå i overmadrassen min TUSTNA fra IKEA. Disse små bitene har begynt å komme ut av madrassen og stikker! Noen andre med samme problemet?? Det er i laget med ullvatt høyet kommer fra, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være høy i den.... 

Anonymkode: 322eb...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå oppdaget at det er små biter av høy/strå i overmadrassen min TUSTNA fra IKEA. Disse små bitene har begynt å komme ut av madrassen og stikker! Noen andre med samme problemet?? Det er i laget med ullvatt høyet kommer fra, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være høy i den.... 

Sikker på at det er høy? "Komfortmateriale: Polyestervatt, Ullvatt"https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80304007/

Anonymkode: 69157...059

• Liker 2
Skrevet

Det er garantert ikke høy. Ca 1 mill nordmenn har pollenallergi, deriblant gress, så det ville være svært lite lønnsomt å bruke høy.

Anonymkode: dd493...4e8

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det er polyestervatten som er formet som høy? Om du tar en bit av dette som stikker ut som du mener at er høy og tenner på det (på et IKKE brannfarlig sted, som i et askebeger el.l.), så lukter du fort om dette er høy eller om det er polyester.
Om det derimot er høy, så må du reklamere. Jeg ville reklamert uansett, ettersom ting har begynt å stikke ut fra madrassen :) 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er polyestervatten som er formet som høy? Om du tar en bit av dette som stikker ut som du mener at er høy og tenner på det (på et IKKE brannfarlig sted, som i et askebeger el.l.), så lukter du fort om dette er høy eller om det er polyester.
Om det derimot er høy, så må du reklamere. Jeg ville reklamert uansett, ettersom ting har begynt å stikke ut fra madrassen :) 

Prøvde å sette fyr på en bit nå, og den luktet ingenting... 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å sette fyr på en bit nå, og den luktet ingenting... 

Da er det ikke høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...