Pettern Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Hjelp dere! En kamerat av meg (brudgom) skal gifte seg snart. Han bor i arendal og vi skal ha utdrikningslag der, men HJELP hva skjer i kjedelige Arendal på denne årstiden?? Hva i all verden kan man finne på i Arendal. Forslag mottas med stor ærbødighet og takk Pettern
Lillesøster Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Kanskje du finner noe her: http://bysiden.no/hvaskjer/index.php?by_id=2
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Alvorlig talt??? Hva skjer i kjedelige Arendal vinterstid??? Det samme som i Kristiansand vel Litt vanskelig å gi deg noe skikkelig svar siden du ikke skriver noe om hva slagt utdrikningslag dere skal ha. Dere snubler kanskje innom Havnepuben i løpet av kvelden? Hilsen utvandret Arendalsjente :evil:
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Lillesøster: Du er ikke fra Arendal og har "Lillesøster" som kallenavn vel???
Pettern Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2005 Nei, er nok ikke Lillesøster Er klar over problemet, at det ikke skjer mer i arendal enn Kristiansand. tenkte på litt gutteting da, rallykjøring, gocart, båt er vel litt for kaldt nå. Vi er en musikalsk gjeng så hvis det gikk an å spille et sted i Arendal? Også burde det jo være noe litt erotisk siste aftenen før ekteskapet, men i arendal da dere, stønn..... Pettern
Lillesøster Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 Lillesøster: Du er ikke fra Arendal og har "Lillesøster" som kallenavn vel??? Nope, jeg er heldigvis ikke fra Arendal og Lillesøster er selvsagt mitt kallenavn. Men hva i huleste har det med saken å gjøre? :klø:
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Nope, jeg er heldigvis ikke fra Arendal og Lillesøster er selvsagt mitt kallenavn. Men hva i huleste har det med saken å gjøre? :klø: Absolutt ingen ting. Bare lurte på om jeg kjente deg (mente selvsagt kallenavn utenfor internett)
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. mars 2005 #8 Skrevet 14. mars 2005 Nei, er nok ikke Lillesøster Er klar over problemet, at det ikke skjer mer i arendal enn Kristiansand. tenkte på litt gutteting da, rallykjøring, gocart, båt er vel litt for kaldt nå. Vi er en musikalsk gjeng så hvis det gikk an å spille et sted i Arendal? Også burde det jo være noe litt erotisk siste aftenen før ekteskapet, men i arendal da dere, stønn..... Pettern De har gocartbane på Stoa rett utenfor Arendal - men det er utendørsbane så det spørs nok om det blir litt kaldt ja Vedr. spille: Dere kan jo høre på "Madam Reiersen" om dere kan få lage litt liv der?
Gjest reidunn Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Hei det er faktisk noen som driver med noe i arendal på denne tiden, (helårs basis) sjekk ut denne siden. www.sjosproyt.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå