Gå til innhold

Hvor mye har reiseavstand å si damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer et spørsmål til jentene på forumet. La oss si at dere møter en fyr på nettet også er reiseavstanden 1,5-2 timer unna hvor du bor. Har dette noe å si? 

Anonymkode: 467f6...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 09387...2dc

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 6a539...267

• Liker 1
Skrevet

Ja. Men det er fordi da kommer han enten fra Kautokeino eller fra Loppa😂😂

Anonymkode: 19720...2cd

• Liker 5
Skrevet

Ja. Jeg gidder ikke å involvere meg med noen med lenger reiseavstand enn en time. Helst skal han bo i samme by som meg eller i kommunene rundt. Det er en luksus jeg kan unne meg siden jeg bor i en storby. 

Anonymkode: c97b6...eac

• Liker 4
Skrevet

2 timer er innafor 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsket ikke et avstandsforhold, men han jeg elsker bor en syv timer kjøretur unna. Shit happens.

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er greit. Bare så synd at det ofte blir mye prat og lite handling når det er litt avstand(fra begges side). Når man har pratet en stund så er det greit å få til et møte. Ja, har lært det nå, men har hatt noen samtaler som bare har vart fordi begge ikke tør eller noe og så dabber det av tilslutt.

Anonymkode: db18c...763

• Liker 1
Skrevet

Nei, Jeg bor i Oslo og kjæresten min bor på Hamar.

Anonymkode: 54e03...e6b

Skrevet

Hvis det er med bil/buss/tog, så helt ok. Om det er ned fly, spesielt Widerøe (veldig dyrt), så er det for langt.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Kjæresten min bodde to timers flytur unna da vi møttes. Besøkte ham ca. en gang i mnd, og det gikk helt fint. Nå bor vi sammen, og det er litt lettere.

Skrevet

Det hadde ekstremt mye å si i starten, når jeg begynte å date etter skilsmissen.

Ikke så mye nå nei. Nå er fokuset på å finne en ordentlig god mann og bygge noe fint sammen.

Skrevet

Det er uaktuelt for meg. 

Anonymkode: 74c7c...803

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er uaktuelt for meg. 

Anonymkode: 74c7c...803

Støtter den, for det kreves så mye planlegging og lite muligheter til å bare møtes etter jobb f.eks

Skrevet

Kjæresten min bor 2t unna, og det fungerer veldig fint for oss! 

Skrevet

Det er jo ikke ideelt, men det kan absolutt gå likevel. Jeg flyttet faktisk bort fra byen hvor kjæresten min bor nå i sommer. Før bodde vi et par kilometer fra hverandre, nå er det nesten to timers kjøring. Skulle ønske vi bodde nærmere men noen ganger må det bli sånn (pga barn og jobb)

Anonymkode: fa802...dab

Skrevet

Akkurat nå er det uaktuelt, for jeg har ikke tid og kapasitet til å reise fram og tilbake, og måtte sette av hele helger for å møtes. Det kan hende jeg hadde prioritert det om jeg ble betatt av noen som bodde et stykke unna. Med det sagt handler mye om at kjærligheten ikke er en stor prioritet i livet mitt akkurat nå.

Anonymkode: 1bb20...5a1

Skrevet

Ja, en times tid er maks for meg. Jeg er alene med barn og vil helst bo nærme han jeg dater da jeg ikke har mye tid til overs.

Han jeg dater nå bor 40 minutter unna og det er perfekt avstand. 

Anonymkode: 0d436...620

Skrevet
På 27.8.2018 den 20.35, Tekopp1 skrev:

Hvis det er med bil/buss/tog, så helt ok. Om det er ned fly, spesielt Widerøe (veldig dyrt), så er det for langt.

Wow. Jeg kunne lett hatt kjæreste i utlandet. Hva er det med folk å sette så masse hinder?

Anonymkode: 6d414...f85

Skrevet

Nei, ikke umiddelbart noe hindring. Jeg har hatt avstandsforhold med en bosatt i utlandet og i noen år traff vi hverandre bare noen ganger i året. Men når han først flyttet til meg , og vi etter noen år ble tvunget til et avstandsforhold igjen, så var det naturligvis veldig tungt. Jeg føler at det er først når man bor sammen og lever sammen at man er sammen og har et liv sammen, skaper et liv sammen. Så jeg har fått erfart at langvarig avstandsforhold ikke er noe jeg vil ha, jeg vil ha en samboer, så om jeg blir forelsket i en som bor langt unna er det absolutt ingen dealbreaker med mye reising de første månedene, men personen bør se for seg å være klar for å flytte sammen innen et års tid.

Anonymkode: d6a63...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...