Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/ hvorfor ikke?

Anonymkode: 32429...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har aldri brydd meg om det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker mascara, men that's it. Samtidig: jeg kan fint gå uten mascara, det er ikke et must. Bruker mascara fordi øynene blir mer "åpne", men passer på å ikke legge for mye.

Ellers liker jeg ikke sminke generelt, føles unaturlig. Jeg bruker heller ikke neglelakk eller den slags. ;) 

Skrevet

Ja, fondation, concealer, rouge, bronzer, pudder, bryngel, brynpenn. eyeliner, mascara, lys  skimrende øyeskygge, hvit eyeliner på våtkanten. Bruker alt sparsomt og ser aldri oversminket ut.

• Liker 1
Skrevet

Både ja og nei. Hva lurer du egentlig på?

• Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg gjør, er å fylle/tegne øyebrynene ettersom jeg gjorde en stygg feil for noen år tilbake. Det var i begynnelsen av tiende trinn og jeg hadde skaffet meg en pinsett. Så startet jeg jo å nappe "litt" den dagen jeg fikk den. Tenk at før denne hendelsen hadde jeg et par nydelige tykke øyebryn, men som jeg ødela i løpet av en halvtime (tok så lang tid siden jeg aldri hadde gjort det før). Øyebrynene mine ble så korte at jeg nærmest hadde nødt til å male på noen nye hver dag og det så verken fint eller naturlig ut det. Ikke gjorde det saken bedre at folk stadig kommenterte om jeg hadde gjort noe med øyebrynene.. De kunne jo se det! 

Nå har det gått to år siden den gang og nå bruker jeg bare litt av en sånn blyant (så lite vet jeg) til å marke endene av øyebrynene. Jeg går i lære i barnehagen og føler derfor ikke et behov for å gjøre noe mer. Ikke kan jeg særlig mye om sminke og om hvoran man skal bruke det heler. Når jeg tenker tilbake til tiende trinn vet jeg iallfall hva jeg ikke skal gjøre.

Skrevet

Har bare på foundation og dekkstift når jeg skal på butikken og lignende, men skal jeg mer; møte folk i flere timer, da tar jeg på sminke etter hva jeg skal. Det er ikke mange som sminker seg kraftig i min omgangskrets, så føler ikke behov for å gjøre det jeg heller.

Skrevet

Nei, kun til fest. Men brukte mascara deførste 25 årene av livet.  Har stort krøllete hår, så folk ser ikke på meg uansett, de ser kun hår😂

Anonymkode: d1d18...777

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Fjolleri
Skrevet

Ja, ELSKER sminke :)

Jeg liker pent sminkede kvinner generelt, sålenge det ikke er for mye.

Har alltid vært litt jålete av meg, innenfor praktiske rammer da. Men jeg liker fargene, paletter og sånt.

Og koster :hjerte: Liker neglelakk også, men drar heller ikke det så langt at det blir falske/pynt på negler og slikt.

Liker moderat hudpleie og. 

Ser helt normalt stelt ut, tror jeg. 

Skrevet

Ja, fordi jeg synes jeg ser penere ut med sminke enn uten. Jeg liker å se bra ut.

Skrevet
19 minutter siden, Fluttergork skrev:

Nei. Har aldri brydd meg om det.

Uff, for noe triste greier.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kun til fest. Men brukte mascara deførste 25 årene av livet.  Har stort krøllete hår, så folk ser ikke på meg uansett, de ser kun hår😂

Ja ikke alle som ønsker å se bra ut utenom fest. Selv liker jeg å stelt it både på fest og ellers.

Skrevet
Akkurat nå, Sportsbabe skrev:

Uff, for noe triste greier.

Ja ikke alle som ønsker å se bra ut utenom fest. Selv liker jeg å stelt it både på fest og ellers.

Nå ser jeg bra ut uten sminke, men trist for deg du ikke gjør det:klem:

• Liker 6
Skrevet

Ja. Synes jeg ser bedre ut med sminke, og det er også en interesse og hobby. 

På jobb er det primer, foundation (lett dekkevne), concealer, settingpudder, rouge, brynpenn, øyeskyggepalett, lepper og mascara.

Ut og spise eller andre sammenkomster blir det gjerne også contouring, highlighter og settingspray. Og gjerne litt mer spenstige farger på lepper og øyeskygge

Til hverdags bruker jeg litt BB krem, solpudder, brynpenn og mascara. 

Men kan også helt fint dra på butikken en tur uten sminke, er ikke fanatisk. 

Anonymkode: abc43...a7c

• Liker 1
Skrevet

På jobb: øyenbrynsblyant, mascara og foundation. Det siste i et håpløst forsøk på å dekke flekkene med rødt, hvitt og svart i ansiktet (noe som selvsagt ikke går).

Om jeg skal ut på matbutikken: mascara.

Om jeg er alene eller hjemme med storfamilien: ingenting

Anonymkode: 7476b...f31

Skrevet
14 minutter siden, Skilpadden skrev:

Både ja og nei. Hva lurer du egentlig på?

Fordi jeg alltid sminker meg og ikke synes det er moro så tenkte å spørre hva dere gjør. :) Er vel litt redd for å gå uten.

Anonymkode: 32429...f1a

Skrevet

Ja, hver dag. Er vel bare en vane og jeg føler meg mer vel med litt sminke, ser ikke problemet med det. 

Anonymkode: e60eb...830

Skrevet

Bruker ikke sminke, liker en naturlig look og vil heller la huden puste :)

• Liker 1
Skrevet

Er helt sykt pen. Så trenger ikke. 

Anonymkode: 42c77...5fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...