Gå til innhold

Hva er greia med å ha mobil i BH på trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lomme på treningstightsen min, så jeg pleide å legge iPhonen min inntil siden av magen, under tightsen når jeg gjorde øvelser som ikke var hoftedominante. Skjermen ble svett og skled enten ut av eller nedi tightsen. Veldig klønete med andre ord. Når jeg gjorde hoftedominante øvelser som markløft, la jeg iPhonen i treningsbh-en. Da kom den ikke i veien, men ble svett og skled av og til ut, men jeg kunne ikke hatt den i tightsen da. Prøvde med lomme på armen en stund, men det ble også klønete med hodetelefon-ledningen, bytting av sanger og mer. 

Byttet til Bluetooth headset, så nå ligger tlf pent i treningsbagen ved siden av (med treningsstrikker, flytende kalk og loggbok). Handler kun om hva som er praktisk for meg :)

Anonymkode: d1b82...b62

Trådløst headset var lurt! 

Synes også lommen på armen er i veien, og synes det er tungvint å måtte ta (grave) ut telefonen hver gang jeg vil høre en spesiell sang. Med svette og kalkede hender er ikke det heller så digg😅

Anonymkode: 516f9...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en stor telefon, så jeg hadde aldri turt å putte den i BH-en 😅 jeg kan skjønne at det er praktisk å ha den der, de armbåndene ser ikke spesielt behagelige ut. 

Personlig låser jeg mobilen inn i skapet på trening. Jeg trener hverken for å se, bli sett, eller ta selfies. Musikk hører jeg på på andre måter. Vil også gjerne slippe å være tilgjengelig den timen jeg bruker på trening 😊

Anonymkode: 6a164...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det fordi jeg driter I hvordan jeg ser ut på treningssenteret, blir så svett og jævlig etter gode treningsøkter. Jeg hater også for mye ledninger som slenger rundt når jeg trener. Hadde trådløs headsett så mobilen var i nærheten, men headsettet ble ødelagt, og gidder hvertfall ikke å bruke penger på sånn lomme når mobilen har det fint mellom jentene mine. Har mobiletui og gir beng I om det bades I svette, har gjort dette I flere år og mobilen er like fin.

Anonymkode: 0c476...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 17.48, AnonymBruker skrev:

TS her:

For det første er det absolutt ikke vanlig, som sagt har jeg trent på sentre i flere byer i årevis og har kun sett det de siste par årene.

Og jeg stusser ikke SÅ mye om det er noen som går helt vanlig kledd (litt dekkende singlet og tights/T-skjorte og tights). 

Jeg stusser mer over kombinasjonen «jeg vil vise puppene» og så legge mobilen i kløfta/på puppen.

Jeg hører og på musikk på trening, og siden jeg ikke får plass til mobil i tights ser jeg liksom armbånd som en selvfølge. 

Har og merket meg at andre ser litt rart på de med mobil i BH, så jeg tror ikke bare det er meg (?). 

Anonymkode: c5f89...7ed

Hva med å fokusere på seg selv og øvelsene du gjør, ikke hva alle andre har på seg???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke behovet for å lage en tråd om dette. Og iallefall ikke når du sier at du ikke hadde reagert om det ikke var fordi de tydelig ville vise puppene sine i tillegg. Du er fryktelig dømmende. Hvorfor er det et så stort problem for deg at andre velger og ha telefonen i BHen at du må skrive om det på et forum?

Og hva er egentlig problemet med å trene for utseende? Jeg kan helt ærlig innrømme at jeg ikke hadde trent om det ikke hadde noe å si for utseende mitt, dette til tross for at jeg faktisk liker å trene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke akkurat om dette, men synes det er fint at ts bryr seg og stiller spørsmålstegn ved dette fenomenet. Synes alt for mange stempler folk som dømmende bare fordi de har sin mening om noe. Alle må få lov å ha sin mening, uten at de skal dømmes som dømmende...Savner flere som ts, i dag skal liksom alt være helt greit uansett, tror vi trenger noen som stiller slike spørsmål. 

Anonymkode: 5584e...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener også på SATS Elixia, og legger telefonen i garderobeskapet.

Har aldri sett noen ha telefonen i BH/topp på trening, men har ikke sett etter det heller. Høres ikke særlig delik ut, jeg blir i hvertfall svett i BH'n når jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Aldri sett, men herregud så merkelig. Jeg svetter altfor mye til at telefonen hadde overlevd i lengden, ikke høres det særlig behagelig ut heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...