Gå til innhold

«Flott å være gammel gris!» - psykolog Atle Austad

Anbefalte innlegg

Gjest 007_008_007
Skrevet

- Menn skal liksom uten protester gå inn i rollen som den forståelsesfulle samtalepartneren som steller hjemme, passer ungene og former seg etter den moderne kvinnens ønsker og behov. Da kan det ikke gå annet enn galt dersom mannen samtidig mister seg selv som mann, med de egenskaper og karakteristika han hadde som mann før han ble innlemmet i det som kan oppleves som "ekteskapets arbeidsleir", et sted der begjær og forføring blir en plage for den ene parten.

Jeg tror egentlig heller ikke at kvinner bare vil ha en snill og forståelsesfull partner i senga. Jeg tenker at kvinner også vil bli begjært og forført, og at en veldressert mann blir for kjedelig i lengden.

https://www.cupido.no/node/403188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som midtlivskrise. Fælt å bli eldre.

Anonymkode: b7076...3ec

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, 007_008_007 said:

Jeg tror egentlig heller ikke at kvinner bare vil ha en snill og forståelsesfull partner i senga. Jeg tenker at kvinner også vil bli begjært og forført, og at en veldressert mann blir for kjedelig i lengden.

https://www.cupido.no/node/403188

Denne psykologen kaster virkelig en brannfakkel her. Eventuelt har han så lite å komme med at han må sparke inn åpne dører :vetikke:

Anonymkode: 577d4...7f7

• Liker 2
Skrevet

Ja det å tro at jenter vil bli siklet etter av eldre mannfolk er jo 100% korrekt:ironi:

Anonymkode: e9827...989

• Liker 2
Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Cupido, link ser jeg. Da klarer jeg ikke å ta denne psykologen seriøst.

Endret av Stella Rose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det å tro at jenter vil bli siklet etter av eldre mannfolk er jo 100% korrekt:ironi:

Hvor leste du dette ut av hovedinnlegget?  Handlet det ikke om voksne menn i relasjon eller ekteskap?  

Anonymkode: cae2e...208

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ingenting galt i sitatet. Vi er ulike, og vinner mest på å respektere forskjellene. Vi kvinner føler så mye og blir lett krenket. Mange menn må spille en rolle for å få fred og ro i parforholdene. Det er biologisk betinget, så klart.

Skrevet

Du utelater jo dessverre det flotteste sitatet her:

«Det må lov å være mann og kåt. Det må være lov å tenne, være stolt av pikken sin og nyte sin egen seksualitet.»

:nordvesta:

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor leste du dette ut av hovedinnlegget?  Handlet det ikke om voksne menn i relasjon eller ekteskap?  

Skal ikke overskrift si noe om innholdet? Er vel regel på det, så jeg gikk utifra overskriften. Er overskriftn feil, så må den forandres, slik vi faktisk vet hva det dreier seg om.  For cupido er ikke et nettsted jeg klikker meg inn på, har nok med reklamen for bøker og reiser som dukker opp

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skal ikke overskrift si noe om innholdet? Er vel regel på det, så jeg gikk utifra overskriften. Er overskriftn feil, så må den forandres, slik vi faktisk vet hva det dreier seg om.  For cupido er ikke et nettsted jeg klikker meg inn på, har nok med reklamen for bøker og reiser som dukker opp

Må gamle griser nødvendigvis være interessert i ungjenter? Hva med unge griser, hvem er de interessert i?

Anonymkode: f5185...5f1

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må ikke nødvendigvis være yngre jenter inne i bildet. De fleste som kaller mannen en gammel gris, er kona,  som regel fordi hun har mindre lyst enn han.  

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Gamle griser er jo ensbetydende med eldre menn som tenner på unge jenter, eller har jeg misforstått begrepet?

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Ts, du velger overskrift som en kløktig blogger 😅

Anonymkode: 15789...d5c

Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Gamle griser er jo ensbetydende med eldre menn som tenner på unge jenter, eller har jeg misforstått begrepet?

Ensbetydende er det ikke nei. En gammel gris, er bare en ung gris som har blitt eldre. Han kan tenne på damer i alle aldre. Eldre menn som viser at de har lyst, blir desverre veldig synlige. Voksne damer har jo liksom ikke noe synlig seksualitet, det er i såfall mer subtilt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...