Gå til innhold

Unge menn som har sex med eldre damer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Sitater om statistikk. ;)

https://www.ordtak.no/index.php?emne=Statistikk

Anonymkode: dbc06...6ad

Må ikke være så enkel i hodet.....verden og eksistensen blir mye mer givende hvis du tar innover deg litt mer referansegrunnlag enn dine egne ;)

Endret av Xcase33
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spenningen i dette har vel vært der fra tidenes morgen, og kvelden før der. 

Innleggene dine basert på kjønnsstatistikk, begynner å bli kjedelige.  Snart er vel det eneste håpet for å få seg noe, å slå seg på mannlige innvandrere?  

Anonymkode: a2b9c...e7d

Dette har nok vært fra tidenes morgen ja, bare mye mer i skjul.  For eksempel i det gamle Rom ble vaktene i colloseum bestukket/betalt av de rike fruer for en kosestund med de unge gladiatorene før de skulle i kamp. 

Så dette er ikke noe nytt. Ikke så rart, da kvinnen blomstrer som mest, begynner mannen å dabbe av. Og mennene er på sin seksuelle høyde i unge år.  Kombinasjonen er i hvert fall den beste seksuelt sett. Nå kan hun slappe av og bare nyte, ferdig med mens og graviditetsrisk. Og for en kåt ung mann som får oppleve dette, er det "sexens formel 1"

Anonymkode: 5e3e5...286

• Liker 4
Skrevet

De yngre mennene jeg har hatt har nytt sexen ekstremt godt. Men menn på min alder har samme selvtillit som meg og har mer kunnskap om kroppen min enn de unge.

Jeg skjønner de unge mennene mer enn jeg skjønner de voksne kvinnene.

Min nåværende elsker er 34 og jeg er 46. Aldersforskjellen er ikke stor, men han er langt ifra den beste elskeren jeg har hatt. 

Jeg vil også legge til at sex er en privatsak og man utlevererer ikke hverandre og gjør narr av partnere!! 

K46

Anonymkode: f1853...fb4

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvorfor er det trist, hvis begge parter har lyst? Det er mer din innstilling om hva som er "korrekt" som er trist.

Jeg tenner ikke på så unge menn (finnes sikkert unntak) så det er ikke for å rettferdiggjøre meg selv, jeg liker bare ikke at folk dømmer helt uskyldige ting andre gleder seg over, når det ikke skader noen.

Er vel lite som ikke er korrekt når det kommet til sex....så lenge alderen er oppnådd kan man glede hverandre uansett aldersforskjell.Om en kvinne på 60 vil ha en type på 20 kun for sex så er det vel ikke noe vi skal bry oss med :-)

• Liker 7
Skrevet

Min ff er 11 år eldre enn meg, ikke så veldig stor forskjell men hun gir det beste ligget og bj jeg har opplevd. Hun liker samtidig at jeg er stor nedentil og stram i kroppen. 

Anonymkode: a6e34...175

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo jo ekstremt lett for oss kvinner å få oss ungpikk. Skal null innsats til. Så helt greit at dere eldre menn som aldri får dere ungmus blir litt sure og bitre og prøver dere med "men huff, tenk om dere blir gjort til latter som hun gamle blablabla". In the end: VI fikk ungpikk! VI vinner! :) 

Anonymkode: 7c9c8...d4c

NETTOPP!!!!!! 😄

Anonymkode: fd49e...97d

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo jo ekstremt lett for oss kvinner å få oss ungpikk. Skal null innsats til. Så helt greit at dere eldre menn som aldri får dere ungmus blir litt sure og bitre og prøver dere med "men huff, tenk om dere blir gjort til latter som hun gamle blablabla". In the end: VI fikk ungpikk! VI vinner! :) 

Hehe, kanskje. Tror riktignok ikke at det er jevnaldrende kvinner eldre menn som ikke får seg noe går rundt og er bitre på. Da går det vel mer i Jonas, SV, pk-pressen og den greia der, i tillegg til de jentene de faktisk vil ha da, du vet, de yngre som du skriver om. Så der har du vinnerne 😎

Anonymkode: 3be1c...5bd

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NETTOPP!!!!!! 😄

Anonymkode: fd49e...97d

Hahaha, så sant så sant.....noen fordeler har vi da.

Anonymkode: 3dcff...a93

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som om jeg skulle ha sagt det selv. Å få seg mye yngre, kjekk mann kun for sex, selv når man er passert 35, er det enkleste i verden. Spesielt når man holder seg i form og ser bra ut ;) 

Husker da jeg var i 20- åra, hadde mange kompiser som sikla på flotte damer som var eldre enn seg. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, _Malene said:

Som om jeg skulle ha sagt det selv. Å få seg mye yngre, kjekk mann kun for sex, selv når man er passert 35, er det enkleste i verden.

Det samme kan vel rike menn si? Til og med rike menn som ikke holder seg sånn veldig i form. Men da er dere plutselig sure og bitre! Selv bryr jeg meg pent lite om alderforskjeller, hvis eldre kvinner får seg yngre menn så er det bare flott. Hvis eldre menn får seg yngre kvinner så er det også flott.

Men den egentlige forskjellen er at eldre menn gjerne vil ha yngre kvinner ikke bare for sex men også for seriøse forhold, mens eldre kvinner vil som regel bare ha yngre menn for sex og det er der bitterheten kommer inn 😄 Eldre kvinner klikker fullstendig når de innser at mange menn heller vil ha yngre kvinner. Da kommer skjellsord som gammel gris og gold digger frem 😆

Anonymkode: df836...46e

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme kan vel rike menn si? Til og med rike menn som ikke holder seg sånn veldig i form. Men da er dere plutselig sure og bitre! Selv bryr jeg meg pent lite om alderforskjeller, hvis eldre kvinner får seg yngre menn så er det bare flott. Hvis eldre menn får seg yngre kvinner så er det også flott.

Men den egentlige forskjellen er at eldre menn gjerne vil ha yngre kvinner ikke bare for sex men også for seriøse forhold, mens eldre kvinner vil som regel bare ha yngre menn for sex og det er der bitterheten kommer inn 😄 Eldre kvinner klikker fullstendig når de innser at mange menn heller vil ha yngre kvinner. Da kommer skjellsord som gammel gris og gold digger frem 😆

Anonymkode: df836...46e

Personlig driter jeg i hvem folk ligger med, så lenge det er lovlig og alle involverte parter vil det. 

De som er bitre, og dette gjelder begge kjønn, er vel som regel de som ikke har så lett for å få seg noe. 

Men at det er lett for en attraktiv dame å få seg noe med en yngre mann, det er hvertfall sikkert. 

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Vel, hvis det hadde vært en så kjip fyr, så hadde han nok lidd samme skjebne blant mine venner og vi hadde ledd oss skakke av denne dusten. Hvorfor skal liksom alltid mannen være den som "fikk pult"? Jeg må jo si at i denne settingen så var det kvinnen som burde føle seg overlegen, for å "ha lurt" en ung fyr til å ligge med henne. Vi har det samme behovet som dere, noen ganger gir vi faen og vil bare ha et kjapt nummer! 

Det er kvinnesynet ditt og synet ditt på kvinner og sex, som gjør at du synes dette er trist på kvinnens vegne. Nettopp derfor er det holdningen din som er trist.

Det er påfallende hvordan min beskrivelse av usympatisk oppførsel fra en del menn får deg til å angripe mitt kvinnesyn. :bond:

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er den unge gutten som blir ingrediens i en morsom fyllehistorie på venninneferie til Hellas, som noe "ungt, dumt og lettvint, som man kunne bruke 4 ganger hver natt"?

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du hezleid undervurderer voksne kvinner. De vet nok meget godt hva de driver med. Det er verre for de unge guttene å gjøres til latter. Man er mer sårbar som ung.

Ja avvik vil alltid finnes.

Skrevet
54 minutter siden, _Malene skrev:

Men at det er lett for en attraktiv dame å få seg noe med en yngre mann, det er hvertfall sikkert. 

Attraktiv er ofte ikke noen forutsetning :P

Skrevet

Jeg er 40 og er veldig glad i å ha sex med unge menn. Det meste har vært en aldersforskjell på 14 år. 

Det de forteller til meg er at det er annerledes å ha sex med en eldre kvinne fordi vi er trygge på oss selv, har mye erfaring og vet hva vi gjør. 

Skal sies at jeg ser en del yngre ut enn jeg er og holder meg godt. 

Skrevet
23 minutter siden, Missy77 skrev:

Jeg er 40 og er veldig glad i å ha sex med unge menn. Det meste har vært en aldersforskjell på 14 år. 

Det de forteller til meg er at det er annerledes å ha sex med en eldre kvinne fordi vi er trygge på oss selv, har mye erfaring og vet hva vi gjør. 

Skal sies at jeg ser en del yngre ut enn jeg er og holder meg godt. 

You og girl !  Jeg er 43, og elsker de på rundt 30 (den yngste har vært 27).  Synest de har den rette komboen av ungdommelig styrke og virilitet, samt en viss erfaring og "kvinnekunnskap.  Litt grådighet og intensitet skal det være i sexen synest nå jeg da. At de er klare igjen på "no time" er jo også ett stort +.   

Så bare kos deg du.

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, bullehurk skrev:

You og girl !  Jeg er 43, og elsker de på rundt 30 (den yngste har vært 27).  Synest de har den rette komboen av ungdommelig styrke og virilitet, samt en viss erfaring og "kvinnekunnskap.  Litt grådighet og intensitet skal det være i sexen synest nå jeg da. At de er klare igjen på "no time" er jo også ett stort +.   

Så bare kos deg du.

Haha, godt å høre vi er flere. 😉 

Ja, enig. Digger at de er klare igjen på null komma niks. Men skal sies at jeg har vært med en på 50 som klarte like mange ganger, men han er unntaket av de på den alderen. 

Kos deg du også! Vi er heldige! 🙏🏼😜

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Attraktiv er ofte ikke noen forutsetning :P

Nei, men for å dra i land de kjekkeste ungkukene så må damene være attraktive. 

Anonymkode: 627c0...4ef

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men for å dra i land de kjekkeste ungkukene så må damene være attraktive. 

Anonymkode: 627c0...4ef

Man skulle tro det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...