Gå til innhold

Unge menn som har sex med eldre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare for spenning å ha gjort det? 

Nygerrig på dette. Håper på noen svar. 

Anonymkode: 0a6d8...e1f

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd, men vil anta at MILF er en greie av en grunn. Det finnes helt sikkert eksempler på kjærlighet som varer med høy alderfoskjell også da.

Skrevet

For meg så er det så enkelt at det er den beste sexen, rett og slett.  Siden jeg som 24-åring havna i seng med ei på 52, har jeg aldri sett meg tilbake.  Ungjenter er noe oppskrytte greier.

Varige kjærlighetsforhold med høy aldersforskjell, får noen andre uttale seg om.

Anonymkode: 5e3e5...286

• Liker 5
Skrevet

I mange tilfeller virker det å dreie seg om å ha prøvd det og at mange rett og slett senker standarden sin veldig om det kun er snakk om lettvint sex. Personlig har jeg hørt litt for mange historier fra yngre menn som ler godt når de forteller om slike "hendelser", så for min del fremstår det mest trist, men skal ikke se bort ifra at det også er de som foretrekker eldre kvinner. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, herzeleid skrev:

I mange tilfeller virker det å dreie seg om å ha prøvd det og at mange rett og slett senker standarden sin veldig om det kun er snakk om lettvint sex. Personlig har jeg hørt litt for mange historier fra yngre menn som ler godt når de forteller om slike "hendelser", så for min del fremstår det mest trist, men skal ikke se bort ifra at det også er de som foretrekker eldre kvinner. 

Hæ?

Jeg hører stort sett om menn som skryter uhemmet av sex med eldre damer. Men da er det snakk om milfs, altså eldre damer som er skikkelig heite og rå i senga. Flotte damer du egentlig ikke tror du har sjans på.  Ikke de desperate eldre damene.. 

Anonymkode: 627c0...4ef

• Liker 12
Skrevet

Sist jeg var singel var jeg 25-26 og traff et par damer rett under og over 40. Var så enkelt at jeg fant dem tiltrekkende, er noe med litt voksne ansikter som gjør det spennende. Husker det slo meg hvor likt det var å henge med og ha sex med dem som med jevnaldrende.

Anonymkode: 3be1c...5bd

• Liker 8
Skrevet
23 minutter siden, herzeleid skrev:

Hvorfor er det trist, hvis begge parter har lyst? Det er mer din innstilling om hva som er "korrekt" som er trist.

Jeg tenner ikke på så unge menn (finnes sikkert unntak) så det er ikke for å rettferdiggjøre meg selv, jeg liker bare ikke at folk dømmer helt uskyldige ting andre gleder seg over, når det ikke skader noen.

• Liker 21
Skrevet

Ikke i min vennegjeng i hvert fall. Der er det flere kompiser som har hatt og har forhold til kvinner som er 8+ eldre.

Anonymkode: 85d19...6a1

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvorfor er det trist, hvis begge parter har lyst? Det er mer din innstilling om hva som er "korrekt" som er trist.

Jeg tenner ikke på så unge menn (finnes sikkert unntak) så det er ikke for å rettferdiggjøre meg selv, jeg liker bare ikke at folk dømmer helt uskyldige ting andre gleder seg over, når det ikke skader noen.

Jeg forklarer jo hvorfor det for meg fremstår trist i innlegget du siterer. Om du ender opp som en ‘lættis historie’ eller ‘det en nøyer seg med i nøden’, eventuelt den som nøyer seg eller har den morsomme historien, virker det ganske trist. 

Ville du synes det var flott å bli ingrediens i en morsom fyllehistorie om ‘hun gamle’ som noen lå med?

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om 11 år yngre teller. Men jeg hadde en pulekompis over noen år, som var 11 år yngre. Men nå var jeg en pen, veltrent dame i starten av 30 årene. Ble jo sjekket opp av både yngre menn, menn på samme alder og eldre menn hele tiden. Og han her hadde tydeligvis helt fantastisk sex med meg, for han ville ikke gi slipp på meg. Selv da jeg flyttet 4 timer unna, kjørte han opp og ned for å få sex. Selv var han en høy kjekk, veltrent toppidrettsutøver. Og han og ble sjekket opp ofte.

Anonymkode: 1e3b7...fc7

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg forklarer jo hvorfor det for meg fremstår trist i innlegget du siterer. Om du ender opp som en ‘lættis historie’ eller ‘det en nøyer seg med i nøden’, eventuelt den som nøyer seg eller har den morsomme historien, virker det ganske trist. 

Ville du synes det var flott å bli ingrediens i en morsom fyllehistorie om ‘hun gamle’ som noen lå med?

Kanskje det er den unge gutten som blir ingrediens i en morsom fyllehistorie på venninneferie til Hellas, som noe "ungt, dumt og lettvint, som man kunne bruke 4 ganger hver natt"?

Anonymkode: 7c9c8...d4c

• Liker 9
Skrevet

Tror du hezleid undervurderer voksne kvinner. De vet nok meget godt hva de driver med. Det er verre for de unge guttene å gjøres til latter. Man er mer sårbar som ung.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du hezleid undervurderer voksne kvinner. De vet nok meget godt hva de driver med. Det er verre for de unge guttene å gjøres til latter. Man er mer sårbar som ung.

Såpass får en tåle.

Anonymkode: c2eaf...3f6

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Er det bare for spenning å ha gjort det? 

Nygerrig på dette. Håper på noen svar. 

Anonymkode: 0a6d8...e1f

Det er så få Norske kvinner i den yngre aldergruppen at det begynner å bli ganske vanlig at mannfolk ser seg litt lengre om i horisonten. 

Skrevet
3 timer siden, herzeleid skrev:

Vel, hvis det hadde vært en så kjip fyr, så hadde han nok lidd samme skjebne blant mine venner og vi hadde ledd oss skakke av denne dusten. Hvorfor skal liksom alltid mannen være den som "fikk pult"? Jeg må jo si at i denne settingen så var det kvinnen som burde føle seg overlegen, for å "ha lurt" en ung fyr til å ligge med henne. Vi har det samme behovet som dere, noen ganger gir vi faen og vil bare ha et kjapt nummer! 

Det er kvinnesynet ditt og synet ditt på kvinner og sex, som gjør at du synes dette er trist på kvinnens vegne. Nettopp derfor er det holdningen din som er trist.

• Liker 14
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, Xcase33 skrev:

Det er så få Norske kvinner i den yngre aldergruppen at det begynner å bli ganske vanlig at mannfolk ser seg litt lengre om i horisonten. 

Spenningen i dette har vel vært der fra tidenes morgen, og kvelden før der. 

Innleggene dine basert på kjønnsstatistikk, begynner å bli kjedelige.  Snart er vel det eneste håpet for å få seg noe, å slå seg på mannlige innvandrere?  

Anonymkode: a2b9c...e7d

• Liker 3
Skrevet

Voksne kvinner har så mye mer erfaring, og de blir med på det meste. Og svært få av dem nøler med å svelge spermet, de ber til og med om det selv.

Men erfaringen er nok det viktigste for meg.

Jeg pleide å knulle en dame på 45 bak i en van mens mannen hennes så på og filmet oss, men det får bli en annen historie :)

Anonymkode: 3329a...6d4

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Spenningen i dette har vel vært der fra tidenes morgen, og kvelden før der. 

Innleggene dine basert på kjønnsstatistikk, begynner å bli kjedelige.  Snart er vel det eneste håpet for å få seg noe, å slå seg på mannlige innvandrere?  

Anonymkode: a2b9c...e7d

Vondt å høre sannheten? hva annet skal man basere seg på en statistikk da? 

Skrevet

Jeg er 38 og har en knullekompis som er 15 år yngre. Han sier at det først og fremst handler om at han tenner på meg. (Vi har holdt på lenge.) Men han sier også at han synes mange jenter på hans alder er kjedelige i senga. Han tenner bl a på selvtillit, noe jeg har når det kommer til sex. Da jeg var 15 år yngre, var jeg mer usikker enn nå, det er naturlig.

Anonymkode: ae218...bde

• Liker 4
Skrevet

Det er jo jo ekstremt lett for oss kvinner å få oss ungpikk. Skal null innsats til. Så helt greit at dere eldre menn som aldri får dere ungmus blir litt sure og bitre og prøver dere med "men huff, tenk om dere blir gjort til latter som hun gamle blablabla". In the end: VI fikk ungpikk! VI vinner! :) 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...