Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesken min med omtrent all sminken min ble stjålet og nå står jeg her med en stakkars mascara 😢 Jeg må dermed kjøpe omtrent alt nytt. 

Min gamle sminke var stort sett kjøpt i utlandet, men det er ingen utenlandsturer på planen sånn helt med det første. Jeg trenger derfor tips om sminke jeg får kjøpt i Norge. Budsjettet er heller ikke all verdens. Tenker at jeg bare må begynne en plass og heller supplere med favorittene etterhvert :) 

Hva er DIN favorittsminke og hvorfor? Ønsker tips til alt fra fondation til øyeskygge :) Sminken må tåle å "bli brukt" da jeg er relativt aktiv gjennom dagen :) 

Anonymkode: a03fc...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte et sånt startsett fra bare minerals på blush/blivakker. Var veldig fornøyd. Så fornøyd at jeg endte med å bruke det som bryllupmakeup. Har en eyeliner fra Mac som er svært god og sitter som støpt. Mascara fra Clinique som sitter godt men løsner opp med varmt vann (så ingen spesial fjerner er nødvendig). Min favoritt leppestift er fra Mac i fargen mehr. Bruker den med Mac leppe primer under. Og Maybelline cncealer med sånn svamp på tuppen er overraskende bra. Fjerner mørke sirkler på null komma niks.

Anonymkode: f70ca...6a9

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte et sånt startsett fra bare minerals på blush/blivakker. Var veldig fornøyd. Så fornøyd at jeg endte med å bruke det som bryllupmakeup. Har en eyeliner fra Mac som er svært god og sitter som støpt. Mascara fra Clinique som sitter godt men løsner opp med varmt vann (så ingen spesial fjerner er nødvendig). Min favoritt leppestift er fra Mac i fargen mehr. Bruker den med Mac leppe primer under. Og Maybelline cncealer med sånn svamp på tuppen er overraskende bra. Fjerner mørke sirkler på null komma niks.

Anonymkode: f70ca...6a9

Tusen takk for mange gode tips! Kikket faktisk på det startsettet fra Bare minerals! Da går jeg nok for et slikt! Skal sjekke opp resten av det du tipser om :)

TS

Anonymkode: a03fc...429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...