AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Outlander Romantisk historisk drama, hovedsaklig fra 1700-tallet og fra 1940-tallet Anonymkode: ad538...470 1
Skilpadden Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Hvilken sjanger ønsker du helst å se? 1
Boodelooap Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Anbefaler iallfall ikke The Walking Dead. Bare ikke gå den veien. 2
Ariana807 Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 Game of Thrones, Modern Family, Drop Dead Diva, Stargate SG1/Atlantis, Star Trek Enterprise, Grey’s Anatomy, House MD Er noen av dem, men finnes jo så mange bra! 1
Krølle-frøkna Skrevet 26. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2018 1 time siden, Skilpadden skrev: Hvilken sjanger ønsker du helst å se? Det har egentlig ingenting å si. Jeg har vært borti i mye, men en av de sjangrene jeg tåler svært lite av er nok horror. Merkelig nok likte jeg HBOs Westworld. The handmaid's tale kan jeg nok aldri, aldri tillate meg seg selv i å se, til tross for hvor mange som maser at jeg må.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #7 Skrevet 26. august 2018 Big little Lies, Mr. Mercedes, Castle Rock. Anonymkode: aa480...f90 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #8 Skrevet 26. august 2018 Sharp Objects (!!) Anonymkode: 2053d...d8d 1
Krølle-frøkna Skrevet 26. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2018 1 time siden, Boodelooap skrev: Anbefaler iallfall ikke The Walking Dead. Bare ikke gå den veien. Haha, jeg har allerede gått halvveis den veien helt til jeg innså at det bare var det samme og serien ikke hadde retning. Karakterene gikk til et sted for å så måtte forlate det for et annet, hovedsaklig for de andre mennesker med dårlige intensjoner ville ha stedet/kverke dem og fordi zombier kom.. Det hele gikk i en sirkel og jeg spolte egentlig bare over alle de scenene jeg anså som skumle.. Tror jeg kom til et sted mellom sesong 4 eller 5, men så mistet jeg bare interessen. Kanskje serien har fått retning nå, men jeg vet ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #10 Skrevet 26. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Big little Lies, Mr. Mercedes, Castle Rock. Anonymkode: aa480...f90 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sharp Objects (!!) Anonymkode: 2053d...d8d Er dette serier dere anbefaler eller ikke anbefaler? Anonymkode: ec504...332
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #11 Skrevet 26. august 2018 Sci fi og fantasy: Got, humans, black mirror. Izombie. Sense 8. Orphan black. Merlin, being human. Doctor who Komedie: the good place, the end of the fucking world, atypical, shameless, please like me, mortified guide, misfits, crashing(uk) santa clarita diet.arrested development. Dead like me. Thriller/horror og mørk drama:. Dexter, hannibal, handmaids tale, ozark Liker mye😂 Anonymkode: 8b94b...e56 1
Skilpadden Skrevet 26. august 2018 #12 Skrevet 26. august 2018 (endret) 1 hour ago, Krølle-frøkna said: Det har egentlig ingenting å si. Jeg har vært borti i mye, men en av de sjangrene jeg tåler svært lite av er nok horror. Merkelig nok likte jeg HBOs Westworld. The handmaid's tale kan jeg nok aldri, aldri tillate meg seg selv i å se, til tross for hvor mange som maser at jeg må. Jeg kan ikke anbefale ÈN serie, så her er et par som jeg har sett og virkelig kan anbefale: Hvis du liker noe som er annerledes, intelligent og humoristisk, så er disse noe for deg: - Dirk Gently's Holistic Detective Agency (Netflix) - Au service de la France (Netflix) - Curb your enthuaism (HBO) - Arrested Devolopement (Netflix) - The Office (ameriaknske versjonen) (HBO) Spenning (Fordi ikke alle nevnte kan gå under action og bare det alene) - 12 Monkeys (HBO): Det jeg liker best med dette er at akkurat når du tror det skal skje noe klisje, så skjer det noe annet. Serien blir veldig .. ´´cinematic´´ og annerledes mot slutten. Men den har sin sjarm. - The leftovers (HBO) - True Detective (HBO): Sesong en. To ord. Fy faen. Sesong 2 er det ikke så farlig med. - La Mante (Fransk. Finnes på Netflix) - Dark (Tysk. Netflix. Og virkelig, virkelig spennende) - Twin Peaks (HBO). Det er virkelig noe av det rareste og beste jeg har sett. - Mr. Robot (EN STOR FAVORITT! Finnes på HBO) - Orphan Black (Netflix) - Sherlock (Netflix. Men dessverre har den ikke mange episoder) - Hannibal (Netflix) Sci-Fi (ish) - Lost in Space (Netflix) - Sense 8 (Netflix). Denne ble veldig dyr å lage og de tok en laaang pause før de lagde siste epiosden. Så jeg skylder ikke på serien, men produksjonen på den litt mindre brae slutten. Det er uansett en serie det går an å se. Den er annerledes men veldig spennende. - The OA (Netflix) Psykologi/Gårlittsaktemenerutroligspennende - The Alienist (Netflix) - Mindhunter (Netflix) - Alias Grace (Netflix) Feel Good: - Jane the virgin (Netflix) - Anne with an E (Netflix) Denne siste anbefalingen skal få egen kategori fordi det fortjener den: Black Mirror. Samfunnskritisk sci-fi serie du må se før du dør. Det skumleste med denne serien er at mye av dette allerede begynner å bli sant. Du finner den på Netflix. Jeg innså ikke hvor mye tid jeg har brukt foran TV´en før nå ... wow. Kan jeg kalles for serie/film-geek? Endret 26. august 2018 av Skilpadden 1
Boodelooap Skrevet 26. august 2018 #13 Skrevet 26. august 2018 37 minutter siden, Krølle-frøkna skrev: Haha, jeg har allerede gått halvveis den veien helt til jeg innså at det bare var det samme og serien ikke hadde retning. Karakterene gikk til et sted for å så måtte forlate det for et annet, hovedsaklig for de andre mennesker med dårlige intensjoner ville ha stedet/kverke dem og fordi zombier kom.. Det hele gikk i en sirkel og jeg spolte egentlig bare over alle de scenene jeg anså som skumle.. Tror jeg kom til et sted mellom sesong 4 eller 5, men så mistet jeg bare interessen. Kanskje serien har fått retning nå, men jeg vet ikke. Ja, nettopp! Jeg holdt ut litt lenger, med et naivt håp om at de ville dreie handlingen mot å finne en kur, men rundt sesong 6, måtte jeg også gi opp. Det er sikkert likegreit for ut ifra ryktene så fortsetter serien i sitt retningsløse spor. 1
Krølle-frøkna Skrevet 26. august 2018 Forfatter #14 Skrevet 26. august 2018 (endret) 19 minutter siden, Boodelooap skrev: Ja, nettopp! Jeg holdt ut litt lenger, med et naivt håp om at de ville dreie handlingen mot å finne en kur, men rundt sesong 6, måtte jeg også gi opp. Det er sikkert likegreit for ut ifra ryktene så fortsetter serien i sitt retningsløse spor. Ja, det gjør nok det. I tillegg startet jeg å mislike karakterene for hver episode som gikk fordi enten så døde en karakter jeg likte veldig godt på grunn av en annen karakters dumhet eller så var bare alle karakterene dumme. 22 minutter siden, Skilpadden skrev: Jeg kan ikke anbefale ÈN serie, så her er et par som jeg har sett og virkelig kan anbefale: Hvis du liker noe som er annerledes, intelligent og humoristisk, så er disse noe for deg: - Dirk Gently's Holistic Detective Agency (Netflix) - Au service de la France (Netflix) - Curb your enthuaism (HBO) - Arrested Devolopement (Netflix) - The Office (ameriaknske versjonen) (HBO) Spenning (Fordi ikke alle nevnte kan gå under action og bare det alene) - 12 Monkeys (HBO): Det jeg liker best med dette er at akkurat når du tror det skal skje noe klisje, så skjer det noe annet. Serien blir veldig .. ´´cinematic´´ og annerledes mot slutten. Men den har sin sjarm. - The leftovers (HBO) - True Detective (HBO): Sesong en. To ord. Fy faen. Sesong 2 er det ikke så farlig med. - La Mante (Fransk. Finnes på Netflix) - Dark (Tysk. Netflix. Og virkelig, virkelig spennende) - Twin Peaks (HBO). Det er virkelig noe av det rareste og beste jeg har sett. - Mr. Robot (EN STOR FAVORITT! Finnes på HBO) - Orphan Black (Netflix) - Sherlock (Netflix. Men dessverre har den ikke mange episoder) - Hannibal (Netflix) Sci-Fi (ish) - Lost in Space (Netflix) - Sense 8 (Netflix). Denne ble veldig dyr å lage og de tok en laaang pause før de lagde siste epiosden. Så jeg skylder ikke på serien, men produksjonen på den litt mindre brae slutten. Det er uansett en serie det går an å se. Den er annerledes men veldig spennende. - The OA (Netflix) Psykologi/Gårlittsaktemenerutroligspennende - The Alienist (Netflix) - Mindhunter (Netflix) - Alias Grace (Netflix) Feel Good: - Jane the viring (Netflix) - Anne with an E (Netflix) Denne siste anbefalingen skal få egen kategori fordi det fortjener den: Black Mirror. Samfunnskritisk sci-fi serie du må se før du dør. Det skumleste med denne serien er at mye av dette allerede begynner å bli sant. Du finner den på Netflix. Jeg innså ikke hvor mye tid jeg har brukt foran TV´en før nå ... wow. Kan jeg kalles for serie/film-geek? Mange av de seriene har jeg ikke sett, men bare visst om. Orphan black har jeg sett, men det var en stund siden og jeg er usikker på om jeg så alt. Black mirror ser litt creepy ja når jeg googler det. Og det jo ingenting negativt med å kalles for serie/film-geek. Jeg har for å være helt ærlig mistet mye av interessen. "Den serien er nok kjedelig" tenker jeg inni meg selv før jeg faktisk ser den og kanskje ender opp med å bli "mindblown". Jeg var så ivrig før, men nå er jeg så lat. Endret 26. august 2018 av Krølle-frøkna Glemte å få med noe. 1
Gjest devy79 Skrevet 26. august 2018 #15 Skrevet 26. august 2018 The Fall. (Netflix) Virkelig et mesterstykke hvis du liker krim. Gillian Anderson er fenomenal her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå