AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Del Skrevet 26. august 2018 Har en lillasjampo fra Fudge som jeg har brukt en gang. Da satt den i håret i fem minutter som står anbefalt på tuben, men etterpå så jeg egentlig ingen forskjell. Håret mitt er stripet blondt. Er egentlig naturlig blond, men hadde mørk brunt hår en periode. Tok avfarging, farget over med en lysere brun for så å stripe det blondt en måned etter. Fargen er ganske gyllen og varm. Resultatet ble fint, men de partiene som ikke ble stripet er jo da fortsatt brune. Etter min erfaring med brunt hår, blir brunfargen gjerne litt rødlig etter hvert som den vaskes ut, og det er nok det som har skjedd nå. Siden jeg har både mørkere og lysere toner i håret, er jeg litt skeptisk til å sitte lenge med lillasjampoen, fordi jeg frykter at det kommer til å gi de blonde stripene jeg har et lillaskjær. Noen med ca. samme farge som meg som har brukt sjampoen og vet hvor lenge man bør sitte for at det skal gi effekt, men ikke for mye effekt? Anonymkode: 6d650...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Del Skrevet 26. august 2018 Den gir ikke synlig effekt på mørkt hår. Anonymkode: 46eb5...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. august 2018 #3 Del Skrevet 26. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har en lillasjampo fra Fudge som jeg har brukt en gang. Da satt den i håret i fem minutter som står anbefalt på tuben, men etterpå så jeg egentlig ingen forskjell. Håret mitt er stripet blondt. Er egentlig naturlig blond, men hadde mørk brunt hår en periode. Tok avfarging, farget over med en lysere brun for så å stripe det blondt en måned etter. Fargen er ganske gyllen og varm. Resultatet ble fint, men de partiene som ikke ble stripet er jo da fortsatt brune. Etter min erfaring med brunt hår, blir brunfargen gjerne litt rødlig etter hvert som den vaskes ut, og det er nok det som har skjedd nå. Siden jeg har både mørkere og lysere toner i håret, er jeg litt skeptisk til å sitte lenge med lillasjampoen, fordi jeg frykter at det kommer til å gi de blonde stripene jeg har et lillaskjær. Noen med ca. samme farge som meg som har brukt sjampoen og vet hvor lenge man bør sitte for at det skal gi effekt, men ikke for mye effekt? Anonymkode: 6d650...7dd Jeg er brunette i bunn, men har ganske lyse striper. Kan fint sitte med den i 20 min, aldri blitt antydning til lilla. 5 min gjorde ingen forskjell i håret mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Del Skrevet 26. august 2018 Bruker den i 20 minutter. Prøv deg frem. Neste gang kan du ha den i i 10 minutter og så 15 osv. Jeg blir ganske fornøyd når jeg har den i håret i 20 minutter, men nå bruker jeg den bare 1 gang i uken fordi jeg føler den sliter litt på håret. Anonymkode: f1598...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Del Skrevet 26. august 2018 Prøv heller å bruke lilla kur etterfulgt av lilla balsam. Det finnes også leave in produkter med lilla. Anonymkode: b0313...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. august 2018 #6 Del Skrevet 26. august 2018 Det kommer helt ann på håret ditt. Mulig det er litt for mørkt til at det gir en nevneverdig effekt? Når håret mitt var nybleiket og ganske slitt kunne jeg knapt ha den i 2 min uten at det ble blåskjær. Nå som håret mitt er sunnere igjen kan jeg fint ha den 10min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå