AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Jeg insjet til date med en tindermatch i helgen, men det passet ikke for ham når det passet for meg. Følte han ikke var så engasjert, så jeg ba om at han var oppriktig svarte hva han vil. Fikk da til svar at "det hadde vært hyggelig å møtes", at han måtte se an nærmere og ville prioritere familie. At han vil prioritere familie er forståelig, noe jeg også gå uttrykk for ("deler den prioriteringen"), samtidig som jeg forklarte at jeg var avhengig av å vite at han er oppriktig, underforstått oppriktig interessert i å møtes. Han svarte da: "Er oppriktig, ja 😊". Jeg oppdaget nå at jeg har et par timer ledig midt på dagen i morgen. Han jobber turnus og tror han har fri i morgen. Ok om jeg sender melding litt senere i dag; "Jeg gir meg ikke, jeg: Skal vi være klin gærne, strekke helgebegrepet og ta en kaffe i morgen? Ledig kl. **-** 😊" Siden han har sagt han er oppriktig, så må det jo være lov å prøve en gang til (han vet nok ikke at jeg er tilgjengelig i morgen om jeg ikke spør). Anonymkode: dd16f...812
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Jeg skjønner ikke helt hvordan "prioritere familie" kommer inn i bildet på et så tidlig tidspunkt som en første date. Vi har vel alle prioriteringer i livet, men han har jo åpenbart prioritert å skaffe seg en Tinder-profil så til hvilket formål har han denne profilen om han ønsker "prioritere familie" før han i det hele tatt har vært på en date? Pussig type. Anonymkode: 9a63d...d17 16
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Er det å strekke helgebegrepet om man skal ta en kaffe på en hverdag? Men ja, det er helt innafor å sende en ny melding. men ville heller kanskje formulert det som "har ledig tid i morgen for å ta en kaffe om du er interessert og har tid?" Anonymkode: cc1d3...1f4 9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hvordan "prioritere familie" kommer inn i bildet på et så tidlig tidspunkt som en første date. Vi har vel alle prioriteringer i livet, men han har jo åpenbart prioritert å skaffe seg en Tinder-profil så til hvilket formål har han denne profilen om han ønsker "prioritere familie" før han i det hele tatt har vært på en date? Pussig type. Anonymkode: 9a63d...d17 Det er forståelig av grunner jeg kjenner til, men som jeg ikke ønsker utdype her. Anonymkode: dd16f...812
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det å strekke helgebegrepet om man skal ta en kaffe på en hverdag? Men ja, det er helt innafor å sende en ny melding. men ville heller kanskje formulert det som "har ledig tid i morgen for å ta en kaffe om du er interessert og har tid?" Anonymkode: cc1d3...1f4 Poenget mitt var at jeg i utgangspunktet foreslo å treffes "denne helgen", rett og slett ment som en henvisning tilbake på det Anonymkode: dd16f...812
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 Hvor gammel er han? Anonymkode: 40312...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #7 Skrevet 26. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Anonymkode: 40312...7d0 Det er vel ikke relevant? Anonymkode: dd16f...812
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #8 Skrevet 26. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke relevant? Anonymkode: dd16f...812 Det er relevant om det er en gutt eller mann? En i 20 årene har kanskje ikke like mye ansvar som en en mann i 40 årene Anonymkode: c1bf5...af2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #9 Skrevet 26. august 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hvordan "prioritere familie" kommer inn i bildet på et så tidlig tidspunkt som en første date. Vi har vel alle prioriteringer i livet, men han har jo åpenbart prioritert å skaffe seg en Tinder-profil så til hvilket formål har han denne profilen om han ønsker "prioritere familie" før han i det hele tatt har vært på en date? Pussig type. Anonymkode: 9a63d...d17 Eh, unge folk har da familie de også. Har en kollega (23) som nettopp mistet bestefaren og han bruker veldig mye tid med bestemoren for tiden. Hun trenger han. Han prioriteter familien. Kan være barn fra tidligere ekteskap, syke foreldre/besteforeldre, søsken som har akutt behov for noen.. nei, jeg synes ikke det var så rart. Jeg ville også følt det som masing, men samtidig så kan slike ting drukne bort. Du kan foreslå at dere bare treffes for en liten kaffe (eller noe som egentlig ikke tar så mye tid) i første omgang. Anonymkode: 173fc...0c2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #10 Skrevet 26. august 2018 Tror ikke jeg ville skrevet det akkurat sånn Anonymkode: f26b1...1d8 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #11 Skrevet 26. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg ville skrevet det akkurat sånn Anonymkode: f26b1...1d8 Hva er galt? Anonymkode: dd16f...812
Gjest Kritt Skrevet 26. august 2018 #12 Skrevet 26. august 2018 Jeg synes kanskje det virker litt masete å spørre om treff allerede i morgen når han nylig sa nei.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #13 Skrevet 26. august 2018 2 minutter siden, Kritt skrev: Jeg synes kanskje det virker litt masete å spørre om treff allerede i morgen når han nylig sa nei. Det hører med til historien at vi bor på hver vår kant av landet. Anonymkode: dd16f...812
Gjest Kritt Skrevet 26. august 2018 #14 Skrevet 26. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hører med til historien at vi bor på hver vår kant av landet. Anonymkode: dd16f...812 Man gjør vel ikke kaffeavtaler dagen etter med noen som bor på annen kant av landet.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #15 Skrevet 26. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hører med til historien at vi bor på hver vår kant av landet. Anonymkode: dd16f...812 Hvordan kan vi vite det? Du bør kanskje legge inn litt mer informasjon, istedenfor å utelukke. Anonymkode: 1c89d...b41 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #16 Skrevet 26. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hører med til historien at vi bor på hver vår kant av landet. Anonymkode: dd16f...812 Hvis du bare har et par timer ledig, hvordan skal du komme deg helt til andre side av landet? Eller tenker du at han skal reise til deg? Jeg tror nok du bør vente litt med å foreslå det. Anonymkode: 173fc...0c2 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #17 Skrevet 26. august 2018 4 minutter siden, Kritt skrev: Man gjør vel ikke kaffeavtaler dagen etter med noen som bor på annen kant av landet. Åjameien. Vi er i samme by frem til i morgen. Anonymkode: dd16f...812
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #18 Skrevet 26. august 2018 Jeg skjønner ikke hvordan det kan oppfattes som mas. Lever selv med en hektisk timeplan, og setter pris på at folk (det være seg date eller venninner) "tør" å spørre igjen selv om det ikke har passet tidligere. Særlig om det er nå dere er på samme kant av landet. Når han dessuten har sagt at han er oppriktig, så får han ta konsekvensen av det, tåle at du legger det til grunn og spør igjen. Synes ikke du skal henge deg opp i at han ville prioritere familie (slik som enkelte her reagerer på), du vet jo uansett hva som er grunnen, det gjør ikke vi andre :) Anonymkode: dd16f...812 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #19 Skrevet 26. august 2018 Skriv så enkelt som: Kaffe i morgen mellom kl og kl?☺️ Enkelt og greit! Bare send! Ingenting å tape! Anonymkode: cd422...e50 2
ViljaH Skrevet 26. august 2018 #20 Skrevet 26. august 2018 Send en enkel melding, si det viser seg du er ledig kl X -Y og om det passer for ham? Ikke gjør det så stort. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå