Gå til innhold

Jeans - høyt liv, god lengde og ikke slimfit... Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli gal! Finner mye fine bukser, men de er alltid for korte. Jeg er riktignok bare 180 høy, men de fleste bukser i vanlige butikker rekker meg til anklene, og det ser rimelig dumt ut. Har noen tips til butikker hvor dette er mulig å finne? Foretrekker boot cut, eller straight, men de fleste lange bukser jeg finner er kun slim fit!

Pga høyden foretrekker jeg også høyt liv da vanlig liv gjerne kommer litt ned og vanlige topper dermed blir for korte 😕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett på Cubus? På nettsiden har de flere lengder å velge mellom :)

Anonymkode: fa2d0...1f5

Skrevet
On 8/26/2018 at 2:53 PM, Ann Christin said:

Jeg begynner å bli gal! Finner mye fine bukser, men de er alltid for korte. Jeg er riktignok bare 180 høy, men de fleste bukser i vanlige butikker rekker meg til anklene, og det ser rimelig dumt ut. Har noen tips til butikker hvor dette er mulig å finne? Foretrekker boot cut, eller straight, men de fleste lange bukser jeg finner er kun slim fit!

Pga høyden foretrekker jeg også høyt liv da vanlig liv gjerne kommer litt ned og vanlige topper dermed blir for korte 😕

Mango :) Eller slike hvor du velger midjehøyde, livvidde og lengde, f.eks zalando.no.

Anonymkode: 3d539...1c7

Skrevet
På 27.8.2018 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Sett på Cubus? På nettsiden har de flere lengder å velge mellom :)

Anonymkode: fa2d0...1f5

Jeg så i butikken, der hadde de faktisk bare en lengde nå, har kjøpt der før så ble så skuffa.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mango :) Eller slike hvor du velger midjehøyde, livvidde og lengde, f.eks zalando.no.

Anonymkode: 3d539...1c7

Mango har jeg ikke tenkt på, kanskje en tur til Sandvika må til. Ahh, Zalando har jeg hvertfall ikke tenkt på! Takk :)

Skrevet

Kan det tenkes at Anemone har noe som passer?

Lenke

Skrevet

Topshop 

Anonymkode: 7f0e5...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...