AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Så et par videoer på youtube som viser utrolig pene damer ta av sminken og så ser de forferdelig stygge ut etterpå. Er det vanlig at jenter bruker så mye tid på sminke? Dere ser ut som en annen person med all sminken. Er det for å lure menn? Anonymkode: 86564...bdf
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Kvinner sminker seg ikke for menn sin skyld. De sminker seg for seg selv og andre kvinner. Så isåfall sminker de seg slik fordi de vil føle seg bedre med seg selv og føle seg finere sammen med venninner. Synes det blir lavmål av deg å beskrive disse damene som forferdelig stygge. Hvis de nå ER mindre pene, så er det jo ikke noe rart at de motiveres til å sminke seg pene, er det vel? Vi vil jo alle bli likt og få positiv oppmerksomhet. Er litt som skallede menn som tar hårtransplantasjoner for å bli mer attraktive, og så sier de ikke ifra til damen de får barn med. Men sønnen de får har uansett gener som medfører skallethet. Anonymkode: 06303...92a 10
_popcorn_ Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Nei, det er ikke vanlig at jenter bruker så mye tid på sminke, ei heller at det blir så stor forskjell. Men mange bruker en god del tid på utseende. Jeg bruker moderat med sminke, hovedsaklig fordi jeg føler jeg ser mer opplagt og våken ut.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Det er så kvalmt av menn å tro at kvinner sminker seg for dem. Anonymkode: 204b4...831 5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 De færreste sminker seg såpass mye. Dette er jo også japanere/asiatere og av en eller annen grunn virker det som om det er in å sminke seg til vestlige kvinner. Dette er trist Anonymkode: 1ec1f...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 Vi ser ikke stygge ut uten sminke. Ts m.fl. er kanskje så vant til å se på fullsminkede eller "kunstig pene" damer, at dere ikke helt vet hvordan vi ser ut i naturlig tilstand. Anonymkode: 98a46...68b 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #7 Skrevet 26. august 2018 Kjenner ingen som bruker så mye sminke eller så mye tid på det. Disse damene her gjør det jo for å få følgere og muligens også inntekter. Det blir jo mer som en kunstform enn noe annet spør du meg. Det blir som å spørre om alle menn bruker så mye tid på treningssenteret fordi man ser på videoer av bodybuildere. Anonymkode: 0306b...1df 2
fjærestein Skrevet 26. august 2018 #8 Skrevet 26. august 2018 Har kun dekkskift under øynene og detvogså om bare har en venninne på besøk og ingen mann til stede. Vet ikke hvor mye sminke det er vanlig å bruke, men tviler på at kinn og nesepoteser er en vanlig greie og heller ikke mengden av sminke som brukes her. Slikt kan se fint ut på film med riktig lyssetting, tenker jeg, men sikkert se merkelig oversminket ut i virkeligheten. Ellers så virket det jo her som jentene selv har prøvd alt de kan på å få forskjellen størst mulig, med å være mer enn vanlig uflidde på før bildene med bustete hår og rart lys og uflatterende ansiktsutrykk. Den store forskjellen forsterkes maks med mange midler i både før og etter utgaven. Likevel blir de fleste penere med sminke. Det er jo hele poenget med sminke. ( om noen skulle være i tvil) 1
Gjest Kendall Skrevet 26. august 2018 #9 Skrevet 26. august 2018 Aldri hørt om noen som sminker seg så mye... Tror de gjør det for følgerne sine :)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #10 Skrevet 26. august 2018 Virker som det er mer vanlig å sminke seg mer i Asia eller i hvert fall på en mye mer ekstrem måte. De bruker neseproteser osv for å forandre mye mer på utseendet. Mulig disse gjør det for følgerne, som flere har skrevet, akkurat som vestlige kvinner(og menn) sminker seg mye mer ekstremt for sine følgere. Hvis du er ute og går så er det de færreste som har sminket seg slik. I Norge er det mest vanlig å ha naturlig sminke og jeg ser også ganske mange med lite eller ingen sminke sånn i hverdagen. Anonymkode: 2bd32...9e8
millennial Skrevet 26. august 2018 #11 Skrevet 26. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så kvalmt av menn å tro at kvinner sminker seg for dem. Anonymkode: 204b4...831 Men gjør vi ikke det også? Vi sminker oss fordi vi vil ta oss ut bra - for alle.
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 26. august 2018 #12 Skrevet 26. august 2018 Det å kunne sminke seg på en smakfull måte er en positiv ting. Spiller ingen rolle om en ser annerledes ut med og uten sminke. Variasjon er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå