Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 "selv om jeg har kommet helt over eksen,har hun en helt spesiell plass i mitt hjerte som ingen andre kan ta" Hadde du blitt sur hvis kjæresten din hadde sagt dette til deg?
Vibs Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Ja, det hadde jeg. Blitt sur. Han må gjerne tenke det og føle det, men jeg vil ikke høre det.
Dødspingvinen Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Ja, jeg hadde egentlig det. Da blir det litt som å si at "du kan aldri ta hennes plass". Hadde han sagt at hun forsatt hadde en plass i hjertet hans, pga det de tidligere har delt, så hadde det vært en annen ting, men når han tar med at "den plassen kan ingen andre fylle". Det hadde jeg faktisk blitt skikkelig snurt for.
Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Ja, det hadde jeg nok blitt sur for. Det er noe jeg ville ha husket.
maki Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Nå har ikke kjæresten min noen x kjæreste da. Men hadde han hatt det hadde jeg nok blitt såret om han hadde sagt det. Er ikke alt man trenger å si
Gjest Vinter Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 :o Tror jeg ville spurt ham hva han mente med det. På den annen side så er det jo meg han er sammen med, så jeg tror ikke jeg ville ta det personlig . Hvis hun var hans første kjærlighet så kan det jo forklares (det heter jo at den er spesiell) Tro det eller ei så er det mulig å være gla i mennesker uten at man nærer kjærlige følelser for dem. Kan ikke si at jeg ville følt meg truet av en slik komentar, men hadde han sagt at han fremdeles hadde amorøse følelser for henne ville saken straks stille seg i et annet lys :-(
Arkana Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 Tja, jeg vet ikke helt. Det er litt naivt å tro at en kjæreste ikke har hatt andre betydningsfulle mennesker i livene deres som har satt sine spor. Man kan godt minnes andre med gode tanker og vite at de har satt sine spor i livet ditt uten at det gjør det nåværende forholdet noe mindre verdt. Men, som andre påpeker her, det går an å velge sine ord med omhu, og det er ikke alt man trenger å si.
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Kva var det dåke snakka om før han sa dette då? Eg hadde ikkje blitt sur, men litt lei meg. Men alikevell må det jo vere ein grunn til at han hadde "orka" å vere saman med meg...... Når man har vore i eit forhold eller er, så er det jo fordi man vil leve med kvarandre heile livet. Men så skjer det noko som gjer at ein ikkje kan leve med kvarandre lenger- det er jo klart man har dei i hjarte framleis sjølv om.....
Gjest Hel Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Hadde nok blitt såret jeg. Det er noe han kunne holdt for seg selv.
*M* Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Jeg hadde nok blitt litt furten, men jeg hadde nok innsett at jeg hadde samme følelser for mine to eks-kjærester. Det går jo begge veier!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Tror ikke jeg ville blitt sur. Jeg har veldig sterke følelser for eksen min, uten at det betyr at jeg ville blitt sammen med han igjen, eller at jeg ikke er glad i kjæresten min. Men spørs vel hvordan han sa det. Gutter kan være litt teite slik Men han sa det nok ikke for å såre deg...
Kristin S Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Det sårer jo å få høre noe sånt! Jeg hadde aldri glemt det i hvertfall.. Men er det virkelig noen som sier sånt? Hmmm....Trodde folk tenkte lenger enn som så ja!
Grooo Skrevet 13. mars 2005 #14 Skrevet 13. mars 2005 Ingen av oss har x'er, men jeg er allikevel overbevist om at jeg ikke hadde blitt sur eller skuffet eller noe pga dette. Himmel og hav da! Han hadde jo i så fall vært sammen med denne personen, hadde da virkelig håpet at hun hadde betydd noe for ham og da ville det såklart satt spor selv om det nå var slutt
Gjest Leola Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 Jeg hadde ikke blitt sur - men jeg hadde blitt veldig lei meg. Ville sett på det som han aldri kom til å komme helt over henne - høres helt merkelig ut å si noe sånn til en kjæreste :o Hun vil jo ligge i bakgrunnen som et spøkelse hele tiden ...
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #16 Skrevet 13. mars 2005 Holy smooooke!! OOOM eg hadde blitt sur? Ja, gjett om! Heilt unødvendig å seie sånt. Det einaste eg vil høyre om X-en er ting som at ho betydde ingenting, eg er sååå mykje bedre osv. Og det kunne aldri falle meg inn å seie noko sånt til kjæresten min om min X heller. Aldri!
Gjest Dazed Skrevet 13. mars 2005 #17 Skrevet 13. mars 2005 "selv om jeg har kommet helt over eksen,har hun en helt spesiell plass i mitt hjerte som ingen andre kan ta" Hadde du blitt sur hvis kjæresten din hadde sagt dette til deg? Jeg fikk høre noe av det samme. bortsett fra at hun var hans store kjærlighet. Og gud som jeg hater henne!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #19 Skrevet 14. mars 2005 Jeg hadde spurt "hvorfor i hællllvette forteller du dette til MEG???" og gjort ordet helvete ekstra stygt slik som det er skrevet. Har han sagt dette til deg? Spør han hvorfor! For en kløne!!
Gjest seroxata Skrevet 14. mars 2005 #20 Skrevet 14. mars 2005 jeg hadde blitt skikkelig såret! Og litt sinna! Det er greit nok, folk har hatt ekser og slikt, men det er da vitterlig ikke noe å si til den nye kjæresten sin!!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå