AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Sliten student som får middagsbesøk på lørdag neste uke. Jeg er helt utmattet og kunne selvsagt avlyst, men ønsker ikke helt at folk skal se at jeg sliter..Lager stort sett alltid hjemmelaget og vil ikke bestille typisk Peppes pizza eller ja, helst sånn at jeg kan jukse og late som jeg har lagd det.. noe tips? Leie kokk? Noe steder som tilbyr f.eks lasagne til 5 personer i oslo? Litt lost Anonymkode: ce4f4...382
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Er lenge til lørdag neste uke. Hent deg inn igjen. Anonymkode: dc5b0...b6a 4
Gjest GulSol Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 For lasagne ville jeg tatt meg sammen de 20 minutta det trengs og kokkelert med Torokokken. En stk familiepakning, revet ost, to kjøttdeiger. Siden du får gjester kan du hive på en pose ferdig kutta salat (romano mix syns jeg funker fint til lasagne) og et glass fetaost. Hiver du noen kutta småtomater oppi, så har du plutselig slått på stortromma!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Hvis du har penger til å leie kokk så kjør på, men det er relativt patetisk å si at man har laget maten selv når man ikke har det. Anonymkode: e98e5...475 3
Arkana Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 I stedet for varm mat som du må lage kan du servere et koldtbord med ingredienser du får kjøpt i butikk. F.eks. forskjellig spekemat, potetsalat fra ferskvaredisken, ferdigstekte kyllinglår, en focaccia eller baguette, oliven, noen gode oster og noe godt tilbehør til ostene osv. Enkelt og godt. 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du har penger til å leie kokk så kjør på, men det er relativt patetisk å si at man har laget maten selv når man ikke har det. Anonymkode: e98e5...475 Da er det bedre å si at man har jukset litt og servere en hjemmelaget salat og hvitløksbaguetter ved siden av. Det er mange retter som lager seg selv, litt jobb å kutte opp grønnsaker osv. men det blir ikke like dyrt og så dårlig som å bestille mat. Anonymkode: ee92b...ef2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 Kan du ikke bare ta med takeaway fra en restaurant da? Mange restauranter som tilbyr dette nå i disse dager, selv litt mer fancy restauranter. Anonymkode: 90e96...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå