Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har reservert en vare hos en Elkjøp i en annen by (skal dit neste helg). Varen jeg har reservert er i en kampanje som slutter ved midnatt ikveld. Siden jeg ikke får kontaktet kundeservice før i morgen lurer jeg på om noen her vet dette. Kan man forlenge reservasjonen til neste helg? Det står at reservasjonen slettes etter 24 timer...

Anonymkode: 9f135...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det sikkert lurere å kjøpe tingen, i stedet for å reservere. Med henting i butikk.

Anonymkode: 38e44...06c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har reservert en vare hos en Elkjøp i en annen by (skal dit neste helg). Varen jeg har reservert er i en kampanje som slutter ved midnatt ikveld. Siden jeg ikke får kontaktet kundeservice før i morgen lurer jeg på om noen her vet dette. Kan man forlenge reservasjonen til neste helg? Det står at reservasjonen slettes etter 24 timer...

Nei, du kan ikke reservere kampanjeprodukter over lengre tidsperiode enn den du får oppgitt. Få noen til å hente tingen, eller betal for å få den sendt til deg, alternativt glem det. Å håpe på at du får hjelp hos kundeservice på Elkjøp :vetikke: glem det. Du havner bare i telefonkø der pengene triller ut av telefonen din. I tillegg ender du opp frustrert  :sukk: Med mindre du har mer flaks enn folk flrst, da. 

Anonymkode: 827e0...f0f

• Liker 2
Skrevet

Kan få noen til å hente for meg,  men når jeg reserverte varen igår kveld, så går vel reservasjonen ut ikveld (24 timer)? Eller regnes ikke søndager med? Er klikk&hent åpen hele tiden?

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan ikke reservere kampanjeprodukter over lengre tidsperiode enn den du får oppgitt. Få noen til å hente tingen, eller betal for å få den sendt til deg, alternativt glem det. Å håpe på at du får hjelp hos kundeservice på Elkjøp :vetikke: glem det. Du havner bare i telefonkø der pengene triller ut av telefonen din. I tillegg ender du opp frustrert  :sukk: Med mindre du har mer flaks enn folk flrst, da. 

Anonymkode: 827e0...f0f

De fleste abonnement har frie ringeminutter så det er sjelden et argument lenger.

Jeg ringer periodevis Elkjøp ofte på jobb og kan ikke huske å ha opplevd problemer med ventetid (de vet heller ikke hvem jeg ringer for før de tar telefonen). Om jeg får hjelp er en annen sak, det varierer veldig. Og er slett ikke sikkert alt stemmer når jeg står i butikken.

Skrevet

Da tar du jo bare å betaler i nettbutikken og henter i butikken?

Anonymkode: 4bfa0...db3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...