Gjest Kendall Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Hei Jeg sliter en del med hudormer og akner, og da har jeg hørt om Isotretinion som kan fjerne det? Er det noe man får kjøpt på apoteket eller er det en slags behandling? Isåfall må jeg gå til hudpleier eller lege? Hvis du har prøvd det - hjalp det deg? Gjerne skriv din erfaring. Jente, 16.
Veslefrikk Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 4 minutter siden, Kendall skrev: Hei Jeg sliter en del med hudormer og akner, og da har jeg hørt om Isotretinion som kan fjerne det? Er det noe man får kjøpt på apoteket eller er det en slags behandling? Isåfall må jeg gå til hudpleier eller lege? Hvis du har prøvd det - hjalp det deg? Gjerne skriv din erfaring. Jente, 16. Du må ha henvisning til hudlege for å evt få utskrevet den medisinen. Det er en hard kur med relativt store bivirkninger, men med veldig gode resultater for de som er sterkt plaget. Her er en tråd hvor du kan lese mer og stille spørsmål om det du lurer på:
Gjest Kendall Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 15 minutter siden, Veslefrikk skrev: Du må ha henvisning til hudlege for å evt få utskrevet den medisinen. Det er en hard kur med relativt store bivirkninger, men med veldig gode resultater for de som er sterkt plaget. Her er en tråd hvor du kan lese mer og stille spørsmål om det du lurer på: Takk for linken 😊
Veslefrikk Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Akkurat nå, Kendall skrev: Takk for linken 😊 Bare hyggelig og lykke til! Håper du får hjelp med hudproblemene dine. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå