AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #81 Skrevet 27. august 2018 På 26.8.2018 den 11.35, AnonymBruker skrev: Det er over et år siden vi så hverandre sist og jeg klarer rett og slett ikke å glemme ham. Jeg aner ikke hvordan jeg skal håndtere dette lengre? Jeg er nedbrutt, tom og hul innvendig. Jeg smiler og ler ikke lengre. Det er ingen lyspunkt i hverdagen. Blikkontakten vi hadde og da han kjente meg igjen da vi traff hverandre tilfeldig føltes så sterkt. Jeg har aldri opplevd lignende. Jeg tror jeg aldri kommer over dette. Det verste av alt er å ikke få svar. Det er ikke en avvisning som jeg kan akseptere men en følelse av noe sterkt som aldri ble noe av. Det sitter så langt inne å kontakte ham på Facebook fordi jeg vet det er veldig uprofesjonelt, men hva er alternativet? Det er gått over et år og likevel føles det ut som om det var i går. Dagene mine går med til å se på hans sosiale medier og å tenke på alt som kunne vært. Jeg gråter ofte, noe jeg egentlig aldri har gjort før. Jeg er ikke typen til å gråte av ting men dette er som å ha en kniv permanent vridende rundt i hjertet. Jeg studerer også medisin men klarer ikke konsentrere meg om studiene. Alt rammer liksom fra hverandre. Jeg føler meg så ødelagt på innsiden på grunn av dette.Jeg er så sikker på at han er singel og at det var tiltrekning der fra hans side. Tanken på å aldri få vite er så kvelende. Tenk om han er mitt livs kjærlighet? Tenk om han av og til tenker på meg? Hva skal jeg gjøre? Er det for sent å ta kontakt etter et år? Kan det være positivt at det er så lenge siden jeg var pasienten hans at det ikke vil kunne få konsekvenser? Hvorfor føler jeg dette så sterkt om han ikke følte noe? Jeg har aldri innbilt meg slikt før, hver gang jeg har trodd noen har likt meg har de spurt meg ut senere. Men jeg føler aldri forelskelse for noen unntatt nå Jeg er så nedfor at det er tragisk. Virkelig ingenting løfter meg opp. Ingening. Anonymkode: 781c8...705 Med en slik opphengthet i en lege eller et menneske, så er du ikke frisk. Diu trenger psykiatrisk behandling, utenfor kvinneguiden. Oppsøk hjelp. Anonymkode: 30bce...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #82 Skrevet 27. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tidligere, i disse legevakt-trådene, har TS vært den heite dama med draget på alt og alle. Når ble du grå? Anonymkode: 6f10d...808 Har aldri sagt jeg har draget på alt og alle men får en del oppmerksomhet. Når ble det å «ha draget» synonymt med å være lykkelig? Anonymkode: 781c8...705
HalldirV2 Skrevet 27. august 2018 #83 Skrevet 27. august 2018 Nå er det nok. Hva vil du med denne tråden som du ikke alt har fått skrevet i x antall andre tråder? Du har allerede fått de rådene du behøver, uten at du har tatt til deg noen av disse. Om du skal fortsette å spamme forumet med dette foreslår jeg at du fortsetter i en tråd du allerede har opprettet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå