AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #21 Skrevet 26. august 2018 Hadde en nylig, men tror han puler flere og dater andre samtidig, så jeg tror egentlig det er likeså greit at det har stoppet nå. Liker han altfor godt, desverre. Anonymkode: 0035a...ddb 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #23 Skrevet 26. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du kan jo tro. Bytter han deg ut i morgen med ei yngre og penere så tenker jeg du blir så sjalu. Dere er jo i et forhold. Teit å si dere ikke har følelser. Anonymkode: 3d589...42b Haha nei. Finnes ingen følelser der. Vi har vært klare på fra starten av at vi ønsker å ha det slik, så har ikke vært innom tanken på noe annet heller. Han kan gjøre som han vil og det kan jeg også - vi bruker alltid kondom når vi er sammen. Anonymkode: a6d0b...78d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #24 Skrevet 26. august 2018 Akkurat nå har jeg en som er relativt fast, og to mer sporadiske som er litt mer tilfeldig/ved anledning (pga avstand og at de er i forhold). Har også en som er mer kosekompis, vi var elskere en gang for ti år siden men er nå mer veldig gode venner som gjerne tafser og koser og kan sove sammen uten noe penetrering. Det tilfredsstiller også et behov som kanskje er viktigere enn det rent seksuelle. Han faste begynner nok å få følelser da, er dessverre det som jo ofte skjer. Jeg har vært veldig klar hele tiden på at jeg ikke er en forholdsperson og at det er andre menn i livet mitt, men det blir vel likevel opp til meg å kutte det før han blir såret, for han kommer ikke til å avslutte. Dessverre er det enklest å ha pulevenner som er gift/i forhold, da er det ikke like høy risiko for at de vil noe mer. Anonymkode: 59874...90a 2
bullehurk Skrevet 26. august 2018 #25 Skrevet 26. august 2018 Det siste du skriver er aldeles rett ! Man kan bare ikke skrive det uten å få dritt. Så Tusen Takk skal du ha.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #26 Skrevet 27. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også den eldre, 10 års forskjell. Anonymkode: c89fb...a17 Samme her. Han er 10 år yngre. Anonymkode: 58f6b...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #27 Skrevet 27. august 2018 Jeg har en pulevenn. Mest pga. felles interesse for bdsm. Jeg ville utforske og han har lang erfaring. Tror kanskje han tenker at vi dater, synes han er litt vanskelig å tolke.. Anonymkode: 158f7...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #28 Skrevet 27. august 2018 Jeg vil ha det. Anonymkode: 89b0d...fc5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #29 Skrevet 28. august 2018 hvordan oppstod kontakten? på dansegulvet eller andre steder og sammenhenger? Anonymkode: 89b0d...fc5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #30 Skrevet 28. august 2018 Nei:/// de jeg vil ha vil som regel ikke ha meg, og de som vil ha meg ville ikke jeg ha. Typical Anonymkode: eb716...0cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå