AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Hvordan klær bruker dere? Jeg trenger litt tips. Jeg vil fremheve mine former. jeg har super smal midje (ser nesten unaturlig ut)😄 vil fremheve hofta mi litt mer, noen tips der? Anonymkode: e5585...b36
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klær bruker dere? Jeg trenger litt tips. Jeg vil fremheve mine former. jeg har super smal midje (ser nesten unaturlig ut)😄 vil fremheve hofta mi litt mer, noen tips der? Anonymkode: e5585...b36 Vanskelig å gi deg tips når vi ikke vet om det er høyre eller venstre hofte 😂. Anonymkode: 1dbf6...27b 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bruker dere klær? Jeg trenger litt tips. Jeg vil fremheve mine former. jeg har super smal midje (ser nesten unaturlig ut)😄 vil fremheve hofta mi litt mer, noen tips der? Anonymkode: e5585...b36 Eeeeh... Tar dem (altså klærne) på oss? Eller mente du hvilke klær bruker vi? Eller var det hvilke fasonger vi velger på de klærne vi bruker? Finn klær som passe fasongen din. Velg klær som er fasongsydde. Anonymkode: 1f838...18b 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Alt med high waist, kjoler hvor livet går langt nok ned (ganske håpløst å finne om du har store pupper i tillegg), paperbag-underdeler, overdeler med innsving (det er verdt å få sydd innsving i f.eks skjorter). Liker godt butikker som Oasis, Hallhuber og Gerry Weber. Anonymkode: 281b3...773
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 Jeg går nesten alltid i tettsittende gensere og blyantskjørt. Bruker alltid tettsittende kjoler også. Dersom kjolrne er løse nede ser det ut som jeg har store lår og rumpe. Anonymkode: 72041...66f 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 Jeg bruker stort sett bare kjoler, jeg har og en veldig stor rumpe, og da med den smale midjen, så ser det ut som det er plass til en ekstra person bak i buksa, så det blir ikke så pent. Bruker enten kjoler som sitter inntil hele veien, eller kjoler som går inn i midjen og så ut. Samme hva jeg bruker, så prøver jeg å fremheve den smale midjen. Anonymkode: 51912...110 1
Kjempen Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 På 26.08.2018 den 12.02, AnonymBruker skrev: Jeg bruker stort sett bare kjoler, jeg har og en veldig stor rumpe, og da med den smale midjen, så ser det ut som det er plass til en ekstra person bak i buksa, så det blir ikke så pent. Bruker enten kjoler som sitter inntil hele veien, eller kjoler som går inn i midjen og så ut. Samme hva jeg bruker, så prøver jeg å fremheve den smale midjen. Anonymkode: 51912...110 Veldig lekkert med smal midje. Sexy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå